Mies sanoi että kuulun hänelle
Ollaan tapailtu vasta vähän aikaa ja seksin jälkeen hän tokaisi -sä kuulut mulle-.
Tuo lause jäi pyörimään päähäni. Ei ole ennen ollut mitenkään määräävä, vaan oikein ystävällinen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, lähde vielä kun voit.
Mietin juuri onko tuo todella iso red flag? Ollaan 30v molemmat. Ap.
Miksi harrastat seksiä jonkun tuntemattoman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri onko tuo todella iso red flag? Ollaan 30v molemmat. Ap.
Siis osaatko puhua takaisin sille miehelle? Normaalit ihmiset saattavat ihan kysyä että mitä tarkoitat? Hyvänen aika.
Et tietenkään kuulu miehelle. Voimaantunut nainen on itsellinen eikä hän ole vastuussa muille kuin naiskollektiiville joka valvoo naisten ihmisoikeuksien toteutumista.
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta.
Mun mielestä taas kauniisti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri onko tuo todella iso red flag? Ollaan 30v molemmat. Ap.Siis osaatko puhua takaisin sille miehelle? Normaalit ihmiset saattavat ihan kysyä että mitä tarkoitat? Hyvänen aika.
Kyllä mä kysyin. Hän katsoi mua ja hymähti, ei muuta. Ap.
Tarkoittaa sitä, että reikäsi kuuluvat hänelle kun hän on nussimalla nyt hetken ottanut niiden käyttöoikeuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta.
Sävy oli sellainen jämäkkä, toteamus vain. Lauseessa ei ollut paljon lämpöä, hymähdyksessä oli kyllä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään kuulu miehelle. Voimaantunut nainen on itsellinen eikä hän ole vastuussa muille kuin naiskollektiiville joka valvoo naisten ihmisoikeuksien toteutumista.
Voi silti kuulua. Ilkeät itsekkäät naiset eivät tietenkään alennu olemaan älykkäitä ihmisiä. Hehän loukkaantuvat kaikesta ja sitten ihmettelevät mitä tarkoittaa se omistautuminen tai rakkaus noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että reikäsi kuuluvat hänelle kun hän on nussimalla nyt hetken ottanut niiden käyttöoikeuden.
Eli toisin sanoen saat kotikutoisen kasvonmuokkauksen jos kyseenalaistat hänet tässä asiassa. Muut miehet eivät enää tule kyseeseen, pilluhupakko.
Mahtoiko kyseessä oli osittain vitsi? Mun ukkeli voisi heittää vitsillä jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ai olet kovaääninen.
🤭👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta.
Sävy oli sellainen jämäkkä, toteamus vain. Lauseessa ei ollut paljon lämpöä, hymähdyksessä oli kyllä. Ap.
Sitten olet miehen omaisuutta. Se nussii sinua kuin haluaa ja sinä teet kotityöt. M.O.T.
"Onko susta kukaan koskaan pitänyt huolta"
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi esität naista netissä?
Ja vielä vastaa omaan aloitukseensa esittäen eri naisia :D
Sting: ..you belong to me..every breath you take..8