Mies sanoi että kuulun hänelle
Ollaan tapailtu vasta vähän aikaa ja seksin jälkeen hän tokaisi -sä kuulut mulle-.
Tuo lause jäi pyörimään päähäni. Ei ole ennen ollut mitenkään määräävä, vaan oikein ystävällinen.
Kommentit (50)
Kyllähän nainen kuuluu miehelleen. Nainen on miehen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Silloin miehen kaikki rahat kuuluu naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta.
Mun mielestä taas kauniisti sanottu.
Sävy oli sellainen jämäkkä, toteamus vain. Lauseessa ei ollut paljon lämpöä, hymähdyksessä oli kyllä. Ap.
😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin miehen kaikki rahat kuuluu naiselle.
Nainen on miehen omaisuutta. Hänen nyrkkeilysäkkinsä, seksilelunsa, palvelijansa.
Itselle tuo lause on synonyymi näille: sun kaltaista olen etsinyt, vierelläni on sun kaltaisesi ihmisen paikka, sieluni saa sinusta täyttymystä, tuntuu kuin kuuluisimme yhteen. Seurustelu on just tuota: otetaan selvää, mikä tyyppi tuo on. Näet kyllä ajan myötä, tarkoittiko tuolla jotain söpöä vai sairasta.
Oliko ulkomaalainen, noin ne ajattelee siellä
Taitaa olla hieman omistushaluinen. Mut haittaako se. Jos ei oo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, lähde vielä kun voit.
Mietin juuri onko tuo todella iso red flag? Ollaan 30v molemmat. Ap.Siis osaatko puhua takaisin sille miehelle? Normaalit ihmiset saattavat ihan kysyä että mitä tarkoitat? Hyvänen aika.
Ei nää kuule osaa sitä jaloa taitoa. Pelätään sitä, että toinen pahoittaa mielen ja tulee riita. Päästään kehumaan "ei meillä koskaan riidellä"
Olette tapailleet vasta vähän aikaa ja silti teillä on "ennen"?
Hölmö provo.
Sinä voit kuulua hänelle vain, jos ihan itse haluat kuulua hänelle.
Tuon sanominen liian aikaisessa vaiheessa on kyllä punainen lippu.
Mies tietää mitä haluaa ja haluaa ap:n.
Nykynainen: Red Flag! Karkuun!
Kaikkien muiden aikojen nainen: Siinä on mies joka tietää mitä haluaa eikä jahkaile sinne tänne eli on perheenisämatskua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden aikojen nainen: Siinä on mies joka tietää mitä haluaa eikä jahkaile sinne tänne eli on perheenisämatskua.
Hyvin sanottu. Viiltävän terävää analyysiä nykyfeminismistä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, lähde vielä kun voit.
Mietin juuri onko tuo todella iso red flag? Ollaan 30v molemmat. Ap.
Jotenkin säälittävää etteivät naiset pysty edes tuollaista asiaa tunnistamaan ilman kyselyä suomen suurimmalla miesvihapalstalla.
Joskus sitä miettii millähän perusteilla naisille annettiin äänioikeus ja kuuluisiko sen eteen tehdä esimerkiksi jotain testejä jolla määriteltäisiin rajat oikeustoimikelpoisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki olla näin, mutta parempi olisi ollut, että mies olisi sanonut hänen kuuluvan ap:lle. Jos kerran se on mies joka näyttää sitoutuvan.
Tauskin kappale. Niin sinä minulle kuulut. Niinkuin meri ja tuuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono sanavalinta.
Mun mielestä taas kauniisti sanottu.
Itse ahdistuisin tuollaisesta sanavalinnasta edes huonona vitsinä niin, että tuskin tavattaisiin uudelleen.
Tuo ei sitten todellakaan tarkoita sitä miltä kuullostaa. Ei sillä tarkoiteta, että omistaa sinut, vaan että tunnut oikealta. Nämä tulkitsee herkästi väärin ja tietyt murteet luo omat väärinkäsitykset. Tiedän, kun itse olen sanonut samanlailla tarkoittaen kuitenkin että olet mulle oikea
M44
Aika karmea toteamus. Kukaan ei kuulu kenellekään tai ole kenenkään omaisuutta. Kysy suoraan kasvotusten, mitä hän tarkoitti, kun sulle jäi outo olo tilanteesta. Seksistä pitää jäädä aina mukava fiilis ja hyviä muistoja. Sen ei pidä olla outoa tai siitä ei pidä jäädä kyseenalaisia fiiliksiä. Osa ihmisistä on hyvin omistushaluisia, kontrolloivia, mustasukkaisia ja lopulta väkivaltaisia. Sellaisia kannattaa varoa. Maailmassa on paljon myös hyviä tyyppejä, jotka puhuvat suoraan eivätkä pelaile tai arvuuttele yhtään mitään. Heidän kanssaan elämä on hyvää, helppoa ja mutkatonta. Jos itsestä tuntuu, että tässä on jotain outoa, niin hommassa on yleensä jotain outoa.
Mitä ihmegtä