Mies sanoi että kuulun hänelle
Ollaan tapailtu vasta vähän aikaa ja seksin jälkeen hän tokaisi -sä kuulut mulle-.
Tuo lause jäi pyörimään päähäni. Ei ole ennen ollut mitenkään määräävä, vaan oikein ystävällinen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tauskin kappale. Niin sinä minulle kuulut. Niinkuin meri ja tuuli.
Onko iskevät lyriikat :D
Pieni pimppisi, peppureikäsi ja pebasi, spermasuukkisi ja herkkunisäsi kuuluvat miehelle, koska olet antanut hänen työntyä sisääsi ja energiaasi. Olet miehen ainiaan eikä edes aika ja kuolema tätä yhteyttä katkaise. Mies on voimallisesti energeettisesti sinussa höpsö tissiotus.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pimppisi, peppureikäsi ja pebasi, spermasuukkisi ja herkkunisäsi kuuluvat miehelle, koska olet antanut hänen työntyä sisääsi ja energiaasi. Olet miehen ainiaan eikä edes aika ja kuolema tätä yhteyttä katkaise. Mies on voimallisesti energeettisesti sinussa höpsö tissiotus.
🕯Aamen, kumpa itseään jakelevat tyhjikset tajuaisivat tämän, ottaa nyt ketä tahansa sisäänsä kaikilla tavoilla.
Looooool ihan kuin jostain fanficistä otettua! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jos jokaista lausahdusta ylianalysoidaan, niin ei ole suhteella toivoa. Moni suhde kaatuu siihen, ettei mies, tai nainen uskalla enää sanoa mitään, kun kaikki käsitetään omalla haluamallaan tavalla. Raskasta oikoa jokaista väärin ymmärrettyä lausahdusta.
Ei kannata tehdä turhia johtopäätöksiä jos muuten ollut mukava, vaan kysyttävä suoraan mitä tarkoitti jos jäi häiritsemään.
Eikä kysellä täältä
Onkohan se ottanut vaikutteita jostain hömppäleffasta ja luuli olleensa romanttinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauskin kappale. Niin sinä minulle kuulut. Niinkuin meri ja tuuli.
Onko iskevät lyriikat :D
Hetkinen se olikin toisinpäin että Niin minä sinulle kuulun. Laulu jatkuu myöhemmin "Jotka toisilleen luotuja on". Laa.
Mielestäni ei kannata harrastaa seksiä siinä vaiheessa kun suhde on vielä täysin auki eikä sitoutumisesta ole tietoakaan.