Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että kuulun hänelle

Vierailija
17.05.2025 |

Ollaan tapailtu vasta vähän aikaa ja seksin jälkeen hän tokaisi -sä kuulut mulle-. 

Tuo lause jäi pyörimään päähäni. Ei ole ennen ollut mitenkään määräävä, vaan oikein ystävällinen. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata harrastaa seksiä siinä vaiheessa kun suhde on vielä täysin auki eikä sitoutumisesta ole tietoakaan. 

Vierailija
42/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauskin kappale. Niin sinä minulle kuulut. Niinkuin meri ja tuuli.

Onko iskevät lyriikat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pimppisi, peppureikäsi ja pebasi, spermasuukkisi ja herkkunisäsi kuuluvat miehelle, koska olet antanut hänen työntyä sisääsi ja energiaasi. Olet miehen ainiaan eikä edes aika ja kuolema tätä yhteyttä katkaise. Mies on voimallisesti energeettisesti sinussa höpsö tissiotus.

Vierailija
44/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pimppisi, peppureikäsi ja pebasi, spermasuukkisi ja herkkunisäsi kuuluvat miehelle, koska olet antanut hänen työntyä sisääsi ja energiaasi. Olet miehen ainiaan eikä edes aika ja kuolema tätä yhteyttä katkaise. Mies on voimallisesti energeettisesti sinussa höpsö tissiotus.

🕯Aamen, kumpa itseään jakelevat tyhjikset tajuaisivat tämän, ottaa nyt ketä tahansa sisäänsä kaikilla tavoilla.

Vierailija
45/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looooool ihan kuin jostain fanficistä otettua! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
46/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaista lausahdusta ylianalysoidaan, niin ei ole suhteella toivoa. Moni suhde kaatuu siihen, ettei mies, tai nainen uskalla enää sanoa mitään, kun kaikki käsitetään omalla haluamallaan tavalla. Raskasta oikoa jokaista väärin ymmärrettyä lausahdusta. 

Ei kannata tehdä turhia johtopäätöksiä jos muuten ollut mukava, vaan kysyttävä suoraan mitä tarkoitti jos jäi häiritsemään.

Eikä kysellä täältä

Vierailija
47/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti mies, juokse ja lujaa.

Vierailija
48/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA UPPASI!?!?

Vierailija
49/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se ottanut vaikutteita jostain hömppäleffasta ja luuli olleensa romanttinen?

Vierailija
50/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauskin kappale. Niin sinä minulle kuulut. Niinkuin meri ja tuuli.

Onko iskevät lyriikat :D

Hetkinen se olikin toisinpäin että Niin minä sinulle kuulun. Laulu jatkuu myöhemmin "Jotka toisilleen luotuja on". Laa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän