Olemme miehen kanssa täällä Sisiliassa, kohta paljuun ja sen jälkeen mies laittaa herkkupastaa 🤗
Illalla sitten kävelyä luonnossa, ruusujen haistelua, kiihkeää rakastelua ja euroviisujen katselua etäyhteydellä 🤗 ihanaa!
Mitä teidän iltaan kuuluu?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kolmea leikkelettä ja juustoa.
(mies hallituksen vpj)
Muuten menis läpi, mutta taloyhtiöissä ei yleensä oo varapuheenjohtajia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä aineksia mies laittaa siihen herkkupastaan ?
Itsekin mielelläni lomilla ulkomailla kokkaan itse kun niin saa paljon parempaa ruokaa kuin ravintoloista, mutta kovin paljon erilaisia aineksia en yleensä viitsi ostaa.
Niin saa: mamman lihapullia ja juhlaMokaa. Kuka hullu nyt vieraita sotkuja syömään?🤪
Juu, sullahan on se ulkomaalainen mies. Italiaano? Kirjoittelet lemmiskelyn ohessa.. boring.
Vierailija kirjoitti:
Monta kateellista selkeästi keskustelussa 😌 Älkää valittako vaan luokaa itse omista elämistänne ihania!
Joo me ollaan todella kateellisia ap:n kuvitteellisesta Sisilian matkasta. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kateellista selkeästi keskustelussa 😌 Älkää valittako vaan luokaa itse omista elämistänne ihania!
Olet sit tullu Norjan upeilta vuonoilta? Missä nyt? Karibiallako? 😂
No täällä Sisiliassa hölmö 😌 Mieheni tuossa valmistaa pastaa minulle, se on herkkuani. Ai että, ihanaa!
Vantaan lähiö ei ole Sisiliaa.
Käytiin juuri saunassa ja uimassa, syötiin ihan perinteiset grillimakkarat ja juotiin saunaoluet. Kylläpä oli ihanaa päivän puutarhatöiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sullahan on se ulkomaalainen mies. Italiaano? Kirjoittelet lemmiskelyn ohessa.. boring.
Ei kuulu sulle ukkoni etnisyys 😌
Miksi etäyhdeydellä? Eikö Sisilian telkkarissa näy viisuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se rakaztelu on kiihkeää, jos ootte ihan tuttuja? Onko teillä kiihotuslelut molemmilla? Flesu ja väristysdildo? Ja sitte keskinäistä masturbaatiota. Kukin on vastuussa omasta orgasmistaan.
Pahoittelen jos kiihkeä rakastelu turvallisen miehen kanssa on sinulle vieras käsite 😌 ja ei, emme käytä suristimia koska emme tarvi sellaisia, mieheni ei ole mikään onneton räpeltäjäuuno 🤨
Lelujen käyttäminen ei tarkoita sitä, että mies olisi räpeltäjäuuno. Sun kommentti vahvistaa sen, että olet trolli etkä tiedä seksistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sit tullu Norjan upeilta vuonoilta? Missä nyt? Karibiallako? 😂
No täällä Sisiliassa hölmö 😌 Mieheni tuossa valmistaa pastaa minulle, se on herkkuani. Ai että, ihanaa!
Niii, Sisiliassa. Oot muruseni nopea liikkeissäsi. Arvaappa missä minä olen. Vink... en Varanginvuonolla.
Vierailija kirjoitti:
Spagetti bolognesa 😌
Varoitan että täällä on nyt taas tämä joku häiriintynyt kateellinen esittämässä minua 😌
-Ap
Maanjäristyksiä, Etna purkautuu, pakene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spagetti bolognesa 😌
Varoitan että täällä on nyt taas tämä joku häiriintynyt kateellinen esittämässä minua 😌
-Ap
No älä 🤣
Vau, apn ilta vaikuttaa täydelliseltä.
Minä laitoin just hernaria sulamaan. En käynyt kaupassa ja kaapit ovat aika tyhjiä, mutta pakasteesta löytyi purkki kotitekoista hernekeittoa.
Ilta kuluu lähinnä nettiä selaillen ja sitten tietenkin huipentuu todistaessa Suomen voittoa tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aineksia mies laittaa siihen herkkupastaan ?
Itsekin mielelläni lomilla ulkomailla kokkaan itse kun niin saa paljon parempaa ruokaa kuin ravintoloista, mutta kovin paljon erilaisia aineksia en yleensä viitsi ostaa.
Niin saa: mamman lihapullia ja juhlaMokaa. Kuka hullu nyt vieraita sotkuja syömään?🤪
No joo, omat lihapullani ovat kyllä parempia kuin mitkään ravintoloissa saadut. Ulkomailla en kuitenkaan niitä tee vaan nimenomaan herkkuja paikallista tuotteista. Ravintoloista kun yleensä saa joka puolella huonoja ranskalaisia, sitkeää lihaa, kuivaa kanaa ja ruotoista vanhaa kalaa ja vetisiä vihanneksia, kaikki usein mustiksi paistettuina.
Mieheni, joka on rakennusmestari lämmittää kohta pihasaunan ja grillaa sitten kassleria. Horimme tempranilloa. Myöhemmin katsomme elokuvan. Nukahdamme sylikkäin. Luemme aamulla euroviisujen tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voittaa eli KAJ!
Oletko sattunut huomaamaan että Kaj edustaa RUOTSIA? 😆