Aivokuollut odottava nainen pidetään 'elossa', jottei syyllistytä lapsenmurhaan
Siis aivan kammottavaa!
Handmaid's Tale on totta.
https://www.thecut.com/article/adriana-smith-pregnancy-brain-dead-georg…
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin raskaana niin en haluaisi ainakaan lapseni kuolevan takiani. Hänen tulisi jatkaa sitä mikä minulta jäi kesken ja ansaitsee elää.
Niin, kuolemaanhan olet hänet jo joka tapauksessa tuominnut. Ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on nesteitä aivoissa eli tuskin on elinkelpoinen kun syntyy.
Häh? Putinillakin on pää nestettä täynnä ja on päässyt noinkin suuren valtion johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos äiti olisi itse toivonut, että lapsi selviää. Sehän on usein äidin ainoa toive.
Aivokuollutta lastakin voi astuttaa kunhan kasvaa sukukypsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos äiti olisi itse toivonut, että lapsi selviää. Sehän on usein äidin ainoa toive.
Sitä ei nyt saatu selvitettyä ja se on aika vakiintunut käytäntö, että vastuu päätöksistä sitten siirtyy muille, kun ei itse enää päätöksiä kykene tekemään.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että toivoisi lapsensa syntyvän elinkelvottomana ja velkavankeutta perheelleen. Lisäksi esikoinen saa tästä varmasti traumat....
Lapsen oikeus hengityskoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen oikeus hengityskoneeseen.
Lapsen, kun nainen oli yhdeksännellä viikolla raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upgradettu handmaids tale. Kunhan reikä löytyy ja muut vehkeet toimii, niin sehän on vaan hyvä että on liikkumaton vihannes. Eipä sekaannu tärkeisiin miesten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kaikki, että kun seuraavan kerran joku tulee selittämään, että ihmiselämä alkaa hedelmöityshetkestä, se on tämän aatteen kannattaja.
Jos elämä ei ala hedelmöityshetkestä, niin mistä hetkestä se alkaa? Itse en näe muuta "hetkeä".
Siitä ei automaattisesti seuraa, etteikö sikiötä/lasta voisi myöhemmin tuhota. Onhan eri maiden lainsäädännössä lupa tappaa sikiöiden lisäksi vammaisia ja sairaita (eutanasia), kuolemantuomion saaneita ja sodassa vihollisia.
Eli lupa tappaa on täysin toinen kysymys kuin elämän alkamishetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upgradettu handmaids tale. Kunhan reikä löytyy ja muut vehkeet toimii, niin sehän on vaan hyvä että on liikkumaton vihannes. Eipä sekaannu tärkeisiin miesten asioihin.
Kylläpä trollilla lähti keulimaan. Pistäs ne jauhot pois ja kone kiinni loppuillaksi.
Kuulostaa enemmän joltain ihmiskokeelta kuin miltään armolta, kuten tuota aborttivastaisuutta aina esitellään.
joo, toinen vastaava keissi;
https://edition.cnn.com/2019/01/23/health/arizona-woman-birth-vegetativ…
Oli jo vege tilassa kun siemennettiin, ja synnytti. Aika raju tämäkin keissi.
Tekstissä maininta loppuvaiheessa että jonkin sortin matala tietoisuus on, liikuttaa raajoja, ja kykenee ilmehtimään.
Eli oisko täysi tajunta vaan jumissa rikinäisessä ruumiissa.
Tottakai näin toimitaan, lapsi on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Tekstissä maininta loppuvaiheessa että jonkin sortin matala tietoisuus on, liikuttaa raajoja, ja kykenee ilmehtimään.
Horror!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kaikki, että kun seuraavan kerran joku tulee selittämään, että ihmiselämä alkaa hedelmöityshetkestä, se on tämän aatteen kannattaja.
Jos elämä ei ala hedelmöityshetkestä, niin mistä hetkestä se alkaa? Itse en näe muuta "hetkeä".
Siitä ei automaattisesti seuraa, etteikö sikiötä/lasta voisi myöhemmin tuhota. Onhan eri maiden lainsäädännössä lupa tappaa sikiöiden lisäksi vammaisia ja sairaita (eutanasia), kuolemantuomion saaneita ja sodassa vihollisia.
Eli lupa tappaa on täysin toinen kysymys kuin elämän alkamishetki.
Et edes yritä ymmärtää. Jos jossain tapahtuu munasolun hedelmöittyminen, ei se vielä tarkoita sitä, että tästä nyt alkaa uuden ihmisen elämä. Todennäköisemmin ei ala, sillä läheskään kaikista alkioista ei ole eläjiksi. Näissä takapajuisissa osavaltioissa käy mahdottomaksi järjestää edes hedelmöityshoitoja, koska myös elinkelvottomat alkiot täytyy säilyttää ikuisesti. Kenelläkään ei ole noilla ehdoilla varaa harjoittaa tuollaista liiketoimintaa. Siitä seuraa lukemattomia ongelmia, että sillä hedelmöitynyt munasolu tulkitaan henkilöksi ja sillä on paljon suuremmat oikeudet kuin täällä jo olemassa olevilla ja elävillä ihmisillä, mukaan lukien niiden raskaana olevien naisten ja tyttöjen kuolemat. Tuon mainitun iskulauseen alkuperä on siellä, missä tätä kuvailemaani politiikkaa harjoitetaan, ja siksi se on ongelma ja kaikkea muuta kuin viaton toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko miten sairaalta tuo kuullostaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei siis ole aivokuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita ollut ennenkin, että äitiä pidetään koneissa niin kauan, että vauva on kasvanut niin paljon, että selviää kohdun ulkopuolella. Tosin noissa tapauksissa ei ole tainnut olla kyse mistään aborttilaista tms, vaan siitä, että on haluttu pelastaa edes vauva vaikkei äitiä olekaan onnistuttu pelastamaan.
Se olisi eri asia, jos kyseessä olisi esim viikko tai pari. Nyt puhutaan kuukausista.
Lisäksi vauva vaikuttaa jo vaurioituneen.
Tähtitieteelliset kulut tietysti kaadetaan omaisten velaksi. Ja valtiotahan ei syntynyt vauva kiinnosta pätkääkään eli ei tukea luvassa mikäli vammainen.
On uutisoitu ihan kuukausien kestostakin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aivokuollut-urheilija-synnytti-vauv…
Aivokuollut ja kooma on kaksi aivan eri asiaa. Aivokuollut ihminen on kuollut. Aivoissa ei ole silloin mitään sähköistä toimintaa. Ainoastaan sydän-keuhkokone viivyttää elimistön hajoamisen alkamista jokusen päivän, ehkä viikon.