Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahinta mitä toiselle voi sanoa?

Vierailija
17.05.2025 |

Mikä on kaikkein kivuliain ja raastavin yhdistelmä sanoja?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin?

Vierailija
42/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytät epämuodostuneelta, oon aina halunnut erota, jalkasi ovat kuin klonkulla."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka sinä kuvittelet saavuttavasi koskaan mitään, olet laiska ja tyhmä" (isä sanoi minulle, kun olin 14v.). Kyllä se satutti, mutta ukko oli väärässä. Faija ei tiennyt, että olen hemmetin sisukas ja asetin päämäärät niin, että pystyin ne saavuttamaan. Faija nukkui ikiuneen, eikä koskaan nähnyt minun valmistuvan. Parempi niin.

No, eikös tuo harmita, ettet ehtinyt näyttää faijallesi, miten asiat oikeasti on? Taitaa harmittaa? 

Vierailija
44/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kommunisti.

Vierailija
45/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että isketään heikkoon kohtaan jonka tiedetään satuttavan, sanotaan tahallaan, mahdollisimman häijyllä äänensävyllä virneen kera. Se että sen sanoo jonku läheinen, esim. "perheenjäsen", koitetaan selitellä että se oli vitsi jne. Ei osoiteta katumusta eikä osata hävetä käytöstä, ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja ollaan asenteella että en tehnyt mitään väärää ja ansaitsit sen. 

Ollaan tämän kaiken jälkeen vaatimassa asioita käsiojossa, vieden tuhkaktkin pesästä meiningillä. Jos et alistu, alkaa säälittävän lapsellinen uhriutuminen, valitus, selittely, syyllistäminen ja alkaa seläntakana puhuminen sekä mustamaalaus kaikin tavoin. 

Ja kyllä, näitä on ihmisissä, kavereissa ja mikä pahinta, myös sukulaisissa. Hirveitä ihmisiä kaikenkaikkiaan.

Mitä tästä kaikesta seuraa. Aivan, en ole tekemisissä enään, ikinä. Se oli siinä. Mitäs läksitte...

Vierailija
46/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan kiva ja mukava, mutta...

Vierailija
47/52 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka sinä kuvittelet saavuttavasi koskaan mitään, olet laiska ja tyhmä" (isä sanoi minulle, kun olin 14v.). Kyllä se satutti, mutta ukko oli väärässä. Faija ei tiennyt, että olen hemmetin sisukas ja asetin päämäärät niin, että pystyin ne saavuttamaan. Faija nukkui ikiuneen, eikä koskaan nähnyt minun valmistuvan. Parempi niin.

Mieheni isä haukkui lapsiaan aina todella törkeästi. Vielä mieheni ollessa aikuinen ja hakiessa poliisikouluun, isänsä nauroi kusisesti että sinne pääsee vain kunnolliset miehet, ei sinun kaltaiset!

Välillä mietin että toivottavasti kuspää appi nyt jostain pilven reunalta näkee poikansa olevan erittäin arvostettu komisario... 

Vierailija
48/52 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt. En halua. En jaksa. Vuodesta toiseen kun joutuu kuulemaan ja itsellä pallit venyy ja poksuu ja siemen happanee, niin kyllä se masentaa. Pitikin saada haluton nainen.

Et enää kiinnosta. Ei halua sinua.

Vierailija
49/52 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt. En halua. En jaksa. Vuodesta toiseen kun joutuu kuulemaan ja itsellä pallit venyy ja poksuu ja siemen happanee, niin kyllä se masentaa. Pitikin saada haluton nainen.

Se ei vain halua SINUA

Juuri näin!

Vierailija
50/52 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aikanaan huostaanotetuille se tuntui olevan, että ei mikään ihme että vanhempasikaan ei halunneet sinua.

Vierailija
51/52 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsettomana en voi tätä kokea mutta jos oma lapsi sanoisi että haluaa tappaa itsensä. Henkisesti uskoisin että tästä en selviäisi

Vierailija
52/52 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt sinua.