Mikä on pahinta mitä toiselle voi sanoa?
Mikä on kaikkein kivuliain ja raastavin yhdistelmä sanoja?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että sanomalla "en anna ikinä anteeksi" saa aikaan aika suuren paskamyrskyn. Siinähän myrskyää. Ei mua hurrikaanikaan heiluta.
Ja anteeksi en anna. Ajattele ennenkö käyttäydyt kuin apina.
Olen huolissani sinusta.
Ahdistavaa ja vertautuu sääliin. Lisäksi sisältää odotuksen keskustella. Kun vain haluaisi olla rauhassa.
Miksi Juutalaiset eivät syö ravintoa?
Miksi juutalaisten ruokavalio ei perustu english breakfastiin perinteisesti culinarian mukaan sääntöjen mukaan lojaalisesti?
Miksi juutalaiset lässyttävät vielläkin kauheeta paskaa että se on full english breakfast kuin oikea on *english breakfast*?
Miksi juutalaiset eivät jumalan valittuina eivät edusta kaakaopapuja?
Palvovatko oikeasti juutalaiset marijuanaa ja thc:tä pelkästään kuin tarinan mukaan? olen kuullut jenkeiltä että juutalaiset syövät maapallon eliitin cacao papuja edistääkseen thc:n läpitunkeutuvuutta cacao pavun teobromin avulla.
Yhd3n asian tiedän kyllä että totuus on tasapainoisinta mitä toiselle voi sanoa, ei pahinta.
Jos olet vastaan tätä niin olet Taivaan isän vihaaja
Get deal with it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että sanomalla "en anna ikinä anteeksi" saa aikaan aika suuren paskamyrskyn. Siinähän myrskyää. Ei mua hurrikaanikaan heiluta.
Ja anteeksi en anna. Ajattele ennenkö käyttäydyt kuin apina.
Ei ole mikään pakko antaa anteeksi. Jokainen kantakoon vastuun omista tekemisistään ja käytöksestään. Jos se toinen ei ole ansainnut anteeksiantoa, se ei myöskään sitä saa! Fakta tieto!
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt. En halua. En jaksa. Vuodesta toiseen kun joutuu kuulemaan ja itsellä pallit venyy ja poksuu ja siemen happanee, niin kyllä se masentaa. Pitikin saada haluton nainen.
Se ei vain halua SINUA
Oot ruma tai oot hirveen näkönen. Minulle on sanottu nuo molemmat :( N36
Oot hullu! Olen sinun kanssa vain koska meillä yhteinen kesämökki. Sanoi miesystäväni. On entinen. Ja jäi tyhjänpäälle erossa, asui mökillä.
..sulla ei varmaan ole yhtään ystävää. Tuntui pahalta, vaikka olikin. Äidin suosikkihokemia.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt. En halua. En jaksa. Vuodesta toiseen kun joutuu kuulemaan ja itsellä pallit venyy ja poksuu ja siemen happanee, niin kyllä se masentaa. Pitikin saada haluton nainen.
Kannattaa kysyä miksi hän on haluton. Olisiko hänellä hyvä rakastaja?
"Olisi parempi, jos et olisi ikinä syntynytkään".
"Kuole"
Näin on itelle sanottu. Tuskin tulen unohtamaan.
T: Tuntematon
Kyl se pahin on se Pee - Aaa hinta minkä voi toiselle sanoa, varsinais3sti jos hänelle jolle ollaan sanottu pee-aa hinta ilman että tämä on voinut vaikuttaa omaan pee-aahan ja ollaan syytetty. kyllä koronaviiruksesta monet ovat maksaneet....
Selvennän viellä. Pahinta mitä voi toiselle sanoa on se että olet kauheeta paskaa silloin kuin joku jonka pitää kuunnella tuollaista kauhean paskan syyttämistä voimatta itse vaikuttaa siihen paskaan mitä on sisällään, köyhyyden tai jonkun ilmeisesti siihen liittyvän syyn takia, kuten koronavirus, oikealta nimeltä kauheeta paskaa. eliitti yrittää väittää että syyllisiä ei ole vaikka syyllisiä on, kyllä! Ja viellä maailman rikkaimpana
Kun joku toinen on syypää ja neuvotaan: miksi riitelet. Epäoikeudenmukaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä naisia saa tuommoiset vetelykset kuin sinä. Naisesi ei halua koska et osaa, olet huono seksissä.
En mä kuule oo sua ikinä rakastanu.
Mies huusi minulle joskus että eläminen mun kanssani on pelkkää paskaa. Ei mitään muuta kuin pelkkää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
"Olet haissut kamalalta kaikki nämä vuodet."
Tämä on kyllä paha.
"Et ole koskaan merkinnyt minulle/kenellekään yhtään mitään."
"Sinun ei olisi pitänyt ikinä syntyäkään"
Ihan kamalia lauseita.
Sä oot historiaa
Arpokaa keskenänne