Millä saada lautasellinen kaurapuuroa äkkiä haaleaksi jos ei ole pakastemarjoja?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäähtyy ehkä minuutissa. Teen sillä välin jotain muita aamutoimia.
Mitä aamutoimia teet minuutin?
En ole tuo mutta vaikka hiusten siistiminen tai pukeminen tai laukun pakkaus.
Nainen tekee tuon minuutissa? 🤣😆
Kyllä minä ainakin
Laita se toiselle, viileämmälle lautaselle. Vaikka pakastimessa tms. olleelle. Itse käytän jäistä voimöykkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattila kylmään veteen, tai jos on jäitä, jääveteen. Ei tietenkään niin, että vettä pääsee puuron sekaan vaan vain sen verran, että kattilan pohja on kylmässä vedessä.
Nyt puhutaan mikropuurosta.
apJos lautanen kuumuu mikrossa kovin paljon, hanki sellainen lautanen joka pysyy viileämpänä. Astioissa on aika isoja eroja, kuinka paljon ne lämpenee mikrossa.
Ai että tuo on helppo ratkaisu? Arvaa montako lautasta joudun ostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et takuulla kiehuvaksi lämmitä sitä!
Kyllä se mikrossa kiehuu, ohjeen mukaan teen
Vierailija kirjoitti:
Herää pahvi aikasemmin. Iskän tai äiskän pitäis varmaan olla puhaltelemassa sulle puuro suukun lämpöiseksi.
Ehkä sinä itket ja valvot yöt läpi ja nouset aina viideltä, me muut nukumme sikeästi min 8 tuntia.
No on sulla ongelma! Miten pärjäät noin muuten maailmassa ja elämässä? Et varmaan kovin hyvin, jos tällaiseen pitää kysellä vauvapalstalta apua.🙄
Ottaa lusikallisen kerrallaan. Äkkiä se siinä lusikassa jäähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et takuulla kiehuvaksi lämmitä sitä!
Kyllä se mikrossa kiehuu, ohjeen mukaan teen
Valehtelet läpiä päähäsi jos väität että kun otat mikrossa kiehuneen puuron sieltä, niin minuutin päästä syöt sitä. Huom ilman mitään kylmiä maitoja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattila kylmään veteen, tai jos on jäitä, jääveteen. Ei tietenkään niin, että vettä pääsee puuron sekaan vaan vain sen verran, että kattilan pohja on kylmässä vedessä.
apJos lautanen kuumuu mikrossa kovin paljon, hanki sellainen lautanen joka pysyy viileämpänä. Astioissa on aika isoja eroja, kuinka paljon ne lämpenee mikrossa.
Yhden sille puurolle, vai etkö pysty sitä tiskaamaan
Vierailija kirjoitti:
No on sulla ongelma! Miten pärjäät noin muuten maailmassa ja elämässä? Et varmaan kovin hyvin, jos tällaiseen pitää kysellä vauvapalstalta apua.🙄
Että kaikki pitkät ketjut palstalla siitä että teitä akkoja ahistaa tuntemattomasta syystä ovat osoitus todellisista ongelmista?🤣
Miksi puuron pitäisi olla haaleaa? Lämpimänä mielestäni parempaa.
Raejuusto toimii kanssa ihan suhteellisen hyvin. Tai paljon jääkaappikylmää mehukeittoa päälle.
Mikropuuro kannattaa tehdä hieman liian paksuksi, niin mikrotuksen jälkeen voi lisätä vielä kylmää maitoa ja sekoittaa. Itse lisään aina myös hieman ruokaöljyä.
Mikropuuron siirtäminen mikrotuksen jälkeen toiselle lautaselle auttaa, kun itse lautanen imee osan lämmöstä. Mahdollisimman laakea lautanen toki ja sekoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kunnollisen sen halpakiinaastiasettisi lisäksi? Ei ollut kummoinen laskutehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa lusikallisen kerrallaan. Äkkiä se siinä lusikassa jäähtyy.
Et taida syödä mikropuuroa?
Olen sitäpaitsi hoikka: 163 cm ja 75 kg. Ihan turha neuvoa olemaan syömättä sitä puuroa! ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi puuron pitäisi olla haaleaa? Lämpimänä mielestäni parempaa.
Suun polttaminen ei todellakaan ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kunnollisen sen halpakiinaastiasettisi lisäksi? Ei ollut kummoinen laskutehtävä.
Puhu täti vaan omista muumiastioistasi. Itsellä Rosenthal Studio Line.
Raejuusto. Sopii loistavasti puuroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maito.
En käytä.
ap
Tavallinen maito on minustakin parasta, mutta jos et voi tai halua sitä käyttää niin mikset laita kauramaitoa?
Sekin ihan hyvää puuron kanssa joskin siinä tulee kyllä vähän kauran makua maidostakin.
Herää pahvi aikasemmin. Iskän tai äiskän pitäis varmaan olla puhaltelemassa sulle puuro suukun lämpöiseksi.