Millaisia juttuja on muijaluolassa?
Kaikki voi kuvitella äijäluolat. Kaljakaappi, joku moottorin osa seinällä ja route 66 - kyltti.
Mitä on muijaluolassa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole pakohuonetta, jonne voi kadota, kun pitäisi osallistua perheen elämään.
Minne sinä sitten menet kun mies haluaa seksiä?
Lääkekaapille hakemaan Buranaa pÄäNsÄrkYYn.
Tai mietit jo molemmille omia asuntoja ja itsenäistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole pakohuonetta, jonne voi kadota, kun pitäisi osallistua perheen elämään.
Naisille on Tapa lapsesi täällä -huone.
Keittiö?
Vierailija kirjoitti:
Seinällä olisi iso korva jolle saisi nalkuttaa tuntikausia.
Kiitos tästä mielikuvasta
Minulla on muijaluola mökillä. Ei mukavuuksia, vietän siellä paljon aikaa yksin luonnossa. Jos mulla olisi naisluola kaupungissa, se olisi lähinnä oma kuntosali.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on pelituoli, tv, konsoleita kolme kappaletta, ompelukone ja käsipainot :) ja kaappi täynnä lankoja ja kankaita!
Meillä on hybridiluola. Mulla on klaffilipasto täynnä ompelutarvikkeita ja kone aina valmiina. Projektijääkaappi ja -pakastin erilaisia kokeiluja varten. Kippipenkki selän oikomiseen, kirjoituspöytä perhonsidontaan ja kaapit täynnä retkeilytarviketta ja kalastusvälinettä. Ei tähän kyllä ollut aikaa eikä tilaisuutta perhevuosina, nuo ovat täyttäneet lapsen entisen huoneen.
Taitaa olla tuo iso lasinen kasvihuone sellainen. Käytännössä asuu tuolla kesät.
Siellä olisi iso vanha monilokeroinen tilpehöörikaappi ja siellä kaikkia ihania yllätyksiä. Vanhoja kiiltokuvia, helminauhoja ja kaikenlaisia mielenkiintoisia koruja ja pikku koriste-esineitä, mummon ja vaarin kirjeitä, pitsiasusteita, hienoimpia konvehteja, runokirjoja, sulkakyniä ja kukallisia kirjepapereita, yrttiuutteita, soittorasioita, vanhanaikaisia nukkeja ja niiden vaatteita jne. Kaappi pysyisi järjestyksessä ja joku muu pyyhkisi siitä pölyt.
Mukava lepotuoli ja upottava samettisohva. Joku paksu ja ylellinen matto lattialla.
Toki sitten voisi olla käytännöllinen harrastekaappi ja -pöytä sen mukaan, mitä nyt itse kukin tykkää harrastaa.
Sitten olisi kaikki ne levyt, mitä ikinä on tullut myytyä pois jonkun muuton takia, tai mitä on hankkimatta. Tai musiikkia missä muodossa sitä nyt haluaa kuunnellakaan. Huippulaatuiset äänentoistolaitteet.
Yksi hyllykkö täynnä viihdyttäviä ajanvietepelejä, ahmittavia romaaneja ja sen sellaista.
Jooga- ja rentoutusnurkkaus. Suuri upotettu kaappi jumppavälineille.
Jotain ihania harvinaisempia viherkasveja.
Paratiisimainen lisko- tai hämähäkkiterraario.
Ja vaikka tyyli olisi boheemi, niin luolassa olisia aina siistiä.
Kun katselen nyt tässä ympärilleni, niin jotain tällaista olen kenties tavoitellutkin, mutta sitä ei kyllä kukaan muu huomaa... Sitä paitsi täällä on sotkuista 😆
Pup pa! 🤠😎🥳🥸