Millaiselle miehelle on ylitsepääsemätön vaiva antaa naiselleen autokyytejä?
Ovatko miehet enää herrasmiehiä? Odottavat kuitenkin naiseltaan kyytejä sängyssä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää tehdä naiselle aina jokin palvelus, sitten palkitset hänet seksillä, joka tuntuu sinusta kotityöltä? Muulloin pihtaat.
Ei, vaan mies auttaa rakastamaansa naista missä tämä apua tarvitsee ja nainen auttaa rakastamaansa miestä missä tämä apua tarvitsee.
Pakkoseksit, pihtaukset, hyväksikäytöt ja muut kuuluvat mielenvikaisten suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Nurinaa kaikesta mitä pitäisi itse tehdä, siitossimulaatio kuitenkin pitää olla tulilla joka ilta. Siitä huolimatta että nainen joutuu kirjaimelliseti mutiloimaan omaa kehoaan sitä varten JA sperma on lisäksi myrkyllistä.
Hyväksikäyttösuhteita suurin osa kaikista siviilimiesten kanssa solmituista.
Trålålol.
Että joku viitsii tällaista kirjoittaa.
Taattua vaavin laatua..
Jännästi et kuitenkaan pystynyt kumoamaan yhtäkään mainitsemistani totuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää tehdä naiselle aina jokin palvelus, sitten palkitset hänet seksillä, joka tuntuu sinusta kotityöltä? Muulloin pihtaat.
Ei, vaan mies auttaa rakastamaansa naista missä tämä apua tarvitsee ja nainen auttaa rakastamaansa miestä missä tämä apua tarvitsee.
Pakkoseksit, pihtaukset, hyväksikäytöt ja muut kuuluvat mielenvikaisten suhteisiin.
Näin se menee normaalissa parisuhteessa.
Luulen että tärkeimmissä asioissa voisi jos haluaa. Jos naista ahdistaa. Tai jos tykkää ajella. Ei ole pakko olla taksi tietenkään. Maalla on ainakin kivoja maisemia, kaupunki oma juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomessa naisetkin saavat ajaa itse autoa.
Saa toki, mulla ei ole ajokorttia. Miehellä on ajokortti ja auto.
T. 50+
Niin miksi et aja sitä korttia?
Mullon vaan Belarus-traktori ja sekin haisee. Lähinnä sianpaskalta. Ei semmoisen vehkeen kyytii kehtaa naisia ottaa. Varsinkaan iltapuvussa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Nurinaa kaikesta mitä pitäisi itse tehdä, siitossimulaatio kuitenkin pitää olla tulilla joka ilta. Siitä huolimatta että nainen joutuu kirjaimelliseti mutiloimaan omaa kehoaan sitä varten JA sperma on lisäksi myrkyllistä.
Trålålol.
Taattua vaavin laatua..
Vkl sinulle.
En lähde valtapeliin/ palstavääntöihin tuntemattomien/ trållien kanssa.
Mielipiteitä maailmaan mahtuu; kenen mp oikea? Saamme inehmot vääntää vaikka maailman tappiin, ei mysteeri ratkea..
'Riitele tekoälyn kanssa'. Kohta sellainenkin markkinoilla.😄
Moni mies tykkää ajella, joten se on ainoa asia mitä suostuvat naisen eteen tekemään. Siihen sitten vedotaan joka käänteessä, jos nainen ei ole valmis palvelemaan ja palvomaan herra suurta ja uhrautuvaa kyyditsijää. Ikään kuin nainen olisi kerrassaan kotinsa vanki ilman ritariaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen autokyytejä ja mihin?
Pitäisi saada ilmaisia autokyytejä mihin vain aikaan, sillä ap on ansainnut tämän olemalla nainen.
En ole ikinä tarvinnut autokyytejä keneltäkään. Mulla on hsl kausikortti ja joka paikkaan pääsen ihan kotiovelta astumalla ensin ratikkaan ja jos pitää lähteä mökille, niin vaihdan metroon ja olen Herttoniemessä 8min kuluttua.
Pieni on elämänpiiri.
Kyllä ne julkiset kulkevat ihan joka paikkaan. Eri asia missä on sellaisia paikkoja, minne kannattaa mennä.
Aika harvaan paikkaan Suomessa pääsee ilman omaa kulkupeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin me teemmekin. Ja koska osaamme ja voimme, emme enää tarvitse miehiä kuin huviksi.
Ja koska sinusta ei edes siihen ole, olet naisille täysin tarpeeton.
Te syrjäytätte itse itsenne, percelit.
Niin mitä positiivista sinä toitkaan miehen elämään? Sukupuolitautitulosten lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trålålol.
Taattua vaavin laatua..
Vkl sinulle.
En lähde valtapeliin/ palstavääntöihin tuntemattomien/ trållien kanssa.
Mielipiteitä maailmaan mahtuu; kenen mp oikea? Saamme inehmot vääntää vaikka maailman tappiin, ei mysteeri ratk
Ja noiden spermaviemäreiden "totuudet" on just sitä itseään...
Eipä siinä, itse varmaan uskovat niihin. Kyllähän flat earth väkikin on ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. minulla ei ole ajokorttia.
Miksi et ajaisi? Et olisi muiden ihmisten autokyytien varassa. Ajaisit itse minne haluaisit ja milloin haluaisit.
Olen 70v, ja mieheni vie jos tarvitsen kyytiä.
Ja sitten kun mies kuolee, niin olet pulassa kun kukaan ei kuskaakaan.
Monella miehellä on pienehkö auto ja sotanorsun (kuten AP) alla penkki painuu kasaan.
Mun exä teki aina silleen, että kun hän lähti jonnekin viikonlopun viettoon, hän nakitti kuskitehtävän mulle, eli
"Sähän varmaan sit viet ja haet mut eiks niin?"
Eli minun tulisi viedä hänet joskus kuudelta, minun tulisi päivystää sitten himassa soittoa odotellen ja sitten hakea joskus aamuyöstä kotiin.
Aina saatiin iso riita kun vastaukseni oli että "me asutaan Espoossa juna-aseman vieressä, sä pääset oikein hyvin tulemaan julkisilla. Tai taksilla. Jos raha on ongelma, minä maksan".
Todellisuus vain oli sitä, että hän yritti velvoittaa minut olemaan juomatta sen aikaa kun hän itse oli juomassa.
Kukaan ei uskaltaisi tulla kyytiini.
Sanot vaan että menet auton kyydissä ja otat kuskilta suihin olipa kuski kuka tahansa niin kyyti löytyy välittömästi.
Kyllä minä olen monta kertaa saanut kyytiä mieheltä auton takapenkillä, monessa asennossa. Mikäs se jännittävämpää kuin saada kyytejä autossa julkisella paikalla tummennettujen takapenkkien suojassa! Harmi jos olet sattunut törmäämään sellaisiin miehiin jotka eivät anna kunnon kyytejä autossa.
Minulla ei ole autoa. Sellaiseen ei ole myöskään varaa. Kyytejä en voi antaa. Eipä kyllä ole naisystävääkään. Ja tähän osasyynä on autottomuus ja suurena syynä varattomuus.
Ei ole aina sukupolvijuttu. Mun isällä on ajokortti ja äidillä ei ole.
Vanhemmat ovat aina jakaneet kotitytöt. Molemmat kävivät töissä He ovat 77v. ja 78v.