Millaiselle miehelle on ylitsepääsemätön vaiva antaa naiselleen autokyytejä?
Ovatko miehet enää herrasmiehiä? Odottavat kuitenkin naiseltaan kyytejä sängyssä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomessa naisetkin saavat ajaa itse autoa.
Esim. minulla ei ole ajokorttia.
Miksi et ajaisi? Et olisi muiden ihmisten autokyytien varassa. Ajaisit itse minne haluaisit ja milloin haluaisit.
Olen 70v, ja mieheni vie jos tarvitsen kyytiä.
Tuo onkin ehkä sukupolvijuttu. Tiedän joitain vanhempia pariskuntia, joilla tehtävien jako menee jotenkin sukupuolen mukaan. Mies kuskaa vaimoaan ja vaimolla on taas toiset velvollisuudet.
Itse ajan mieluummin itse..Fiilis on niin vapaampi. Eikä oo velvollisuutta olla laittamassa miehelle illallista, kuten näillä "kyytinaisilla" näyttää olevan
Tai tykkäämisen mukaan. Me ollaan 46&47, ja mulle ei tosiaan ole mikään ongelma laittaa meille illallista, se on mun juttuni Pidän kokkaamisesta. - se töistä haettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi käyttää aikaa ja rahaa naisen kuskaamiseen?
Eri asia, jos on yhteinen meno mutta tuosta saa kuvan, että nainen tarvitsee kyytiä omiin menoihinsa.
Ihan tervettä laittaa lokkeilulle rajat.
N64
Perheellisenäkin?
Incelit on ihan yksin. Huoltomies / haastemies löytää ne 10 vuotta kuoleman jälkeen.
Tarkoitin että kun minulla, perheellisellä naisella, ei ole ajokorttia niin olen lokki, niinkö?
Jos vuodesta toiseen juoksutat miestä, sen sijaan että vaivautuisit hilaamaan itsesi autokouluun niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia, jos on yhteinen meno mutta tuosta saa kuvan, että nainen tarvitsee kyytiä omiin menoihinsa.
N64
Perheellisenäkin?
Aloituksessa ei sanottu, että on perheellinen.
Avo- tai aviopuolisot sopivat luonnollisesti nämä asiat perheen tilanteen mukaan.
Veikkaan että ap odottaa tapailumiehiltään kyydityspalveluja.
Tulee vahvasti mieleen exän lokkisisko, joka käytti kaikkia ihmisiä hyväkseen. Mutta varsinkin miesten piti passata tätä kuningatarta pilden toivossa.
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen autokyytejä ja mihin?
Pitäisi saada ilmaisia autokyytejä mihin vain aikaan, sillä ap on ansainnut tämän olemalla nainen.
En ole ikinä tarvinnut autokyytejä keneltäkään. Mulla on hsl kausikortti ja joka paikkaan pääsen ihan kotiovelta astumalla ensin ratikkaan ja jos pitää lähteä mökille, niin vaihdan metroon ja olen Herttoniemessä 8min kuluttua.
Pieni on elämänpiiri.
Jeps. Nurinaa kaikesta mitä pitäisi itse tehdä, siitossimulaatio kuitenkin pitää olla tulilla joka ilta. Siitä huolimatta että nainen joutuu kirjaimelliseti mutiloimaan omaa kehoaan sitä varten JA sperma on lisäksi myrkyllistä.
Hyväksikäyttösuhteita suurin osa kaikista siviilimiesten kanssa solmituista.
Voihan kortillisella olla jotain omiakin juttuja kotosalla kesken ja sitten tarvitseekin lähteä ajeluttamaan kumppania edestakaisin johonkin ja huonoimmillaan vielä kahdesti. Kaikki aika menee sellaiseen. Plus vielä välillä kesken työpäivän. Nähty on, kun työkaveri lähtee kuskaamaan vaimoa milloin mihinkin.
Miehelläsi on varmaan joku vanha romu, jonka ajaminen ei ole palkitsevaa.
Jospa tarjoat bensarahaa ja vaivanpalkkaa päälle, niin eiköhän se pirssi lähde liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomessa naisetkin saavat ajaa itse autoa.
Saa toki, mulla ei ole ajokorttia. Miehellä on ajokortti ja auto.
T. 50+
Eihän Riitta Purrallakaan ole ajokorttia. Sanoo aina pärjänneensä julkisella liikenteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisteydestä pitävälle miehelle. Meidän autossa on nahkapenkit ja vaimo tulee vähän runsaammin. Siivotaan mieluummin ne rakkaudennesteet lakanoista kuin auton penkeiltä.
"Vaimo" oma kätesi. Nuo "naisen myyttiset ejakulaatiot" on valitettavasti kusta.
Ei ole. Virtsarakko ei toimi yhdynnän aikana.
Joskus tulee vaimo heitettyä tai haettua. Mutta meillä on ybteisomisteinen auto ja molemlilla kortti niin aika usein se menee itse. Tänään molemmilla menoa ja kumpikin menee bussilla - ei tuonne keskustaan kannata autoa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen autokyytejä ja mihin?
Pitäisi saada ilmaisia autokyytejä mihin vain aikaan, sillä ap on ansainnut tämän olemalla nainen.
En ole ikinä tarvinnut autokyytejä keneltäkään. Mulla on hsl kausikortti ja joka paikkaan pääsen ihan kotiovelta astumalla ensin ratikkaan ja jos pitää lähteä mökille, niin vaihdan metroon ja olen Herttoniemessä 8min kuluttua.
Pieni on elämänpiiri.
Kyllä ne julkiset kulkevat ihan joka paikkaan. Eri asia missä on sellaisia paikkoja, minne kannattaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64
Perheellisenäkin?
Aloituksessa ei sanottu, että on perheellinen.
Avo- tai aviopuolisot sopivat luonnollisesti nämä asiat perheen tilanteen mukaan.
Veikkaan että ap odottaa tapailumiehiltään kyydityspalveluja.
Tulee vahvasti mieleen exän lokkisisko, joka käytti kaikkia ihmisiä hyväkseen. Mutta varsinkin miesten piti passata tätä kuningatarta pilden toivossa.
N64
Toki mies on ihan vapaa sopeutumaan minunkin kotoisaaan elämäntyyliini, missä kaikki käyttämäni palvelut ovat parin korttelin säteellä. En minä saa siitä mitään irti, että ajan kauempaan kauppaan tai menen kivijalkaan nettikaupasta tilaamisen sijaan. Lähin pakettipalvelu on alaovella ja korttelin etäisyydellä 2 supermarkettia. Kaupungin laadukkain kuppila, ravintola sekä baari toisella puolen korttelia.
Mihin se mies minut veisi? Jos vie johonkin resorttiin niin ok. Anoppilaan? Minulla on kiire töiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
N64
Jos mies mielii p****a saada, viisainta kuskata vaan. Auton ja miehen kuitenkin oltava siistit.
Vaikeaa sitä on autokyydin antaa, kun ei ole autoa eikä ajokorttia eikä tule olemaan. Siihen minä en viimeisiä ropojani tuhlaa. Älyttömän kallista lystiä koko auton omistaminen.
En autottomana [ja etäsuhteilevana] kerjää tai odota keneltäkään kyytipalveluksia. Olen aina kävellyt ja pyöräillyt paljon. Lentokentälle olen usein ottanut taksin, jos lähtö ollut anivarhain.
Oman seukkausmiehen + kaverien kyytejä on niitäkin toki ollut yllin kyllin.
Täällä ei pyörää eikä autoa. Käyn lähikaupungissa silloin, kun läheisellä itsellään on isoon k:kiin menoa/asioita. On saatavilla useita kotiinkuljetuspalveluita muitakin kuin Wolt, jota en itse käytä. Perinteinen Posti ja Matkahuolto hoitavat hommansa.Tilaan suuria määriä elintarvikkeita kotikynnykselleni, toimitukset ovat suuria ja painavia. Todella näppärää ja kätevää.
Kotiinkuljetustrendi räjähti käsiin koronan aikana. Se on edelleen hyvin suosittua kaikenikäisten keskuudessa ja laajentunut muutaman viime vuoden aikana entisestään robottikuljetuksiin. So I hear.
Helsingissä on alueita, joissa 80-90 prossaa soolotalouksia. Autottomia sinkkuja on paljon.
En ole vielä 'robocopilta' ruokakassia vastaanottanut. 😄🤖 En tiedä tuleeko näitä kuljetusrobotteja myöhemmin pienempiinkin mestoihin.
Miehelle jolla ei ole korttia. Kortittomana naisena hankin tarvitsemani autokyydit rahalla.
Eli miehen pitää tehdä naiselle aina jokin palvelus, sitten palkitset hänet seksillä, joka tuntuu sinusta kotityöltä? Muulloin pihtaat.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Nurinaa kaikesta mitä pitäisi itse tehdä, siitossimulaatio kuitenkin pitää olla tulilla joka ilta. Siitä huolimatta että nainen joutuu kirjaimelliseti mutiloimaan omaa kehoaan sitä varten JA sperma on lisäksi myrkyllistä.
Hyväksikäyttösuhteita suurin osa kaikista siviilimiesten kanssa solmituista.
Trålålol.
Että joku viitsii tällaista kirjoittaa.
Taattua vaavin laatua..
Tuo onkin ehkä sukupolvijuttu. Tiedän joitain vanhempia pariskuntia, joilla tehtävien jako menee jotenkin sukupuolen mukaan. Mies kuskaa vaimoaan ja vaimolla on taas toiset velvollisuudet.
Itse ajan mieluummin itse..Fiilis on niin vapaampi. Eikä oo velvollisuutta olla laittamassa miehelle illallista, kuten näillä "kyytinaisilla" näyttää olevan