Tupakoitsijat ovat itsekkäitä.
Muuttakaa metsään. Pilaatte naapurien elämän jatkuvalla sauhuttelulla. Köh
Kommentit (41)
Erittäin merkittäviä veronmaksajia ainakin ovat. Sinänsä halpa tuote käyttäjälle äärettömän kallis.
Tupakoitsijaa ei pitäisi valita presidentiksi. Näyttää huonoa mallia nuorille ja toisekseen on riippuvainen jostakin.
Kun on johonkin addiktio niin voidaan kiristää. Ja ties mitä muita riippuvuuksia on.
Jos pitää tunnin välein röökata niin ei hillitse himojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon laskenut että naapuri polttaa ainakin 10 tupakkaa päivässä.
Sulla on päässä pahasti vikaa.
Kyllä ne nikotiiniriippuvaiset polttavat paljon enemmänkin. Aina tunnin välein pitää polttaa kessu. Haisevatkin niin helvetin pahalle.
Monet tupakoimattomat haisee myös ihan paskalta.
Hanki partavesi. Se on parempi kuin tupakka jos haluat peitellä paskan hajuasi. Siihenhän se on tarkoitettu.
Itse en polta, mutta mieluummin otan naapuriksi tupakoitsijan versus häiriköivän naaapurin
Partavesi on muotia ei tupakka. Tupakka kuuluu 40 vuoden taakse. Nyt ei enää eletä 70-80-lukuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse en polta, mutta mieluummin otan naapuriksi tupakoitsijan versus häiriköivän naaapurin
Mielummin siis sairastut syöpään. No, miksi et hankkisi syöpää nopeammin?
Jopa Antti Laine kuolee savuun Suomessa. Saksasta saisi miljoonia, ehkä kymmeniä ja pääsen terveenä ulos mielisairaalasta. Nähdään kaikki kaverit. Panemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne nikotiiniriippuvaiset polttavat paljon enemmänkin. Aina tunnin välein pitää polttaa kessu. Haisevatkin niin helvetin pahalle.
Hanki partavesi. Se on parempi kuin tupakka jos haluat peitellä paskan hajuasi. Siihenhän se on tarkoitettu.
Antti kuolee partaveden hajuun.
Röökinpolttajat on mukavaa ja rentoa porukkaa.
Tupakoitsija voisi itse maksaa taloyhtiön kaikkien huoneistojen seinien uudelleen maalaamisen.
Siinähän sitä tulee maksettavaa kun asuntoja on satoja ja useampia seiniä asunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Röökinpolttajat on mukavaa ja rentoa porukkaa.
Sun mielestä on kivaa kun valkoinen seinä on tumman paskanharmaa tupakasta? Valkoiset verhot, nekin on entiset valkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vain? Minulla menee aski päivässä, joskus ylikin. Parvekkeella suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka on yksi hienoimmista asioista elämässä. Se tunne aamusavukkeen polttamisen jälkeen, koko keho on täynnä virtaa. Työt sujuvat mukavasti seuraavaa tupakkataukoa odotellessa ja voi sitä naurunremakkaa mikä tupakkapaikalta aina raikaa. Sitä yhteisöllisyyttä ei voi savuton ymmärtää. Kotona viimeiset savut vielä sängyssä ennen nukahtamista ja uni maittaa.
Täyttä asiaa, vaikka tiukkapipojen mahdotonta ymmärtää.
Aloittaja on tyypillinen suvaitsematon ihminen, joka tietysti, koska on valheellinen yksilö, haluaa esittäytyä muille suvaitsevaisena ihmisenä.
Tupakassa tai tupakoinnissa ei olisi mitään ongelmaa, jos se aiheuttaisi terveyshaittoja vain tupakoitsijalle itselleen. Valitettavasti näin ei ole, vaan tupakotsija aiheuttaa terveydellistä vahinkoa kaikille heille, joiden kehoihin tupakointinsa sivutuotteet siityvät. Puhumattakaan vaurioista irtaimelle omaisuudelle. Tupakoitsija ON itsekäs, jos ei varmista ettei noin pääse käymään. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Mitäs jos pidät huolen omista asioistasi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos pidät huolen omista asioistasi?
Vähän vaikea pitää, kun teitä röökaajia ja teidän lemuanne ei pääse pakoon oikein minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Tupakassa tai tupakoinnissa ei olisi mitään ongelmaa, jos se aiheuttaisi terveyshaittoja vain tupakoitsijalle itselleen. Valitettavasti näin ei ole, vaan tupakotsija aiheuttaa terveydellistä vahinkoa kaikille heille, joiden kehoihin tupakointinsa sivutuotteet siityvät. Puhumattakaan vaurioista irtaimelle omaisuudelle. Tupakoitsija ON itsekäs, jos ei varmista ettei noin pääse käymään. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
No noi tutkimukset passiivisesta tupakoinnista on keskittyneet lähinnä sisätiloissa tupakointiin. Jos joku polttaa ulkona, niin se tuskin kenenkään muun terveyttä pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan omistajat varsinkin. Haisee ihan kissan kuselta kaikki, eikä tunnu tätä huomaavan itse.