En taida päästä enää työelämään
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sama
2 vuotta kohta työtön :(
Niin vähän, toisilla tullut jo 5 vuotta täyteen
En minäkään. Eläke jäi pitkälti hankkimatta, joten köyhyys jatkuu hautaan saakka.
Minulla oli paras työ, mitä voin itselleni kuvitella. Viihdyin joka päivä. Nyt en kelpaa enää mihinkään, saati että pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Eläke jäi pitkälti hankkimatta, joten köyhyys jatkuu hautaan saakka.
Minulla oli paras työ, mitä voin itselleni kuvitella. Viihdyin joka päivä. Nyt en kelpaa enää mihinkään, saati että pystyisin.
Aivan näin, nihkeää on nykymeininki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Näin pitkään, kun joutuu olemaan työttömänä niin ei pääse enää minnekään töihin. Joutuu hännille työnhauissa :(
Jos äänestit kokoomusta tai persuja 2023 saat nyt ansiosi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Näin pitkään, kun joutuu olemaan työttömänä niin ei pääse enää minnekään töihin. Joutuu hännille työnhauissa :(
Aiheesta: https://www.jannejaaskelainen.fi/miksi-alisuoriutujista-taytyy-hankkiut…
Ajatelkaa. Minä muiden muassa elätän teitä. Aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Etpä menettänyt mitään
Tämähän se nykyään on. Ihan vaan siitä syystä että palkat on niin paskoja että sama on olla työttömänä ja urheilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ollut töissä vuosia..
Sanokaa kiitos vaan niistä rahoista jotka minä olen tienannut ja joilla te pysytte elossa.
Ei sinne töihin kukaan tervejärkinen haluakaan. Vasta kuolleena saat levätä eikä kukaan soittele perään.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kiitos vaan niistä rahoista jotka minä olen tienannut ja joilla te pysytte elossa.
Kiitos. Että mahdollistat.
Vierailija kirjoitti:
Olisit onnellinen kun sulla on elätettäviä. Harvalla on.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Aiheesta: https://www.jannejaaskelainen.fi/miksi-alisuoriutujista-taytyy-hankkiut…
Lukekaa tämä, avaa silmiä puolesta ja vastaan. Voiko huono työntekijä valittaa? Voiko työnantaja olla sittenkin huono? Voiko pomo olla huono? Kuka määrittelee mitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestit kokoomusta tai persuja 2023 saat nyt ansiosi mukaan.
Työttömyys johtuu suhdanteista eikä siinä auta vihervassaritkaan, vaikka kuinka uliset. Meinaatko, että vihervassarit luovat niitä uusia työpaikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Pärjäätkö edes itse niillä rahoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Se on velvollisuutesi. Kukaan ei selviydy ilman ruokaa ja resursseja. Ihmisen käännyttäminen on ihmisoikeusrikos.
Sama