Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida päästä enää työelämään

Vierailija
16.05.2025 |

En taida päästä enää työelämään

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

2 vuotta kohta työtön :(

Niin vähän, toisilla tullut jo 5 vuotta täyteen

Mulla tuli yli 5 vuotta ihan tarkoituksella. Pääsin eläkeputkeen, eikä sitten enää huvittanut edes hakea töitä tosissaan.

Tämä 5 vuotta tarkoituksella ja ei-niin-tarkoituksella. Paljon tehtyä tähän joutumiseen. Kummaa, että ei auteta vaikka pyydetään jeesiä. :(

Vierailija
42/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Mulla tuli yli 5 vuotta ihan tarkoituksella. Pääsin eläkeputkeen, eikä sitten enää huvittanut edes hakea töitä tosissaan.

Tämä 5 vuotta tarkoituksella ja ei-niin-tarkoituksella. Paljon tehtyä tähän joutumiseen. Kummaa, että ei auteta vaikka pyydetään jeesiä. :(

Työllisyyttäkin pitäisi muuten tukea. Töihin pääsemistä ja työssä pysymisessä, eikä päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Eikös eläkeputki kuitenkin tarkoita nykyään aika pieniä tuloja? Kun siihenkin kohdistuu se porrastus, ettei saa enää täyttä ansiosidonnaista loppuun saakka. Ei paljon houkuttele jokin 25 % leikattu ansiosidonnainen loppuvuosiksi ennen eläkettä. Vai onko tässäkin eroja eri ikäisillä? 

Vierailija
44/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Eikös eläkeputki kuitenkin tarkoita nykyään aika pieniä tuloja? Kun siihenkin kohdistuu se porrastus, ettei saa enää täyttä ansiosidonnaista loppuun saakka. Ei paljon houkuttele jokin 25 % leikattu ansiosidonnainen loppuvuosiksi ennen eläkettä. Vai onko tässäkin eroja eri ikäisillä? 

Ei saada edes ansiosidonnaista vaan kunniakkaan 595 euroa kuussa

Vierailija
45/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa. Minä muiden muassa elätän teitä. Aikuisia ihmisiä.

Kannattaisiko antaa painetta kansanedustajallesi kysymällä, mistä työttömille oikeita töitä? Muutenhan sinä elätät meidät jatkossakin.

Vierailija
46/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity vaan ryyppäämiseen

Vierailija
47/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Minä sain täyttä ansiosidonnaista eläkkeeseen asti, ei ollut mitään porrastusta minulla. Pääsin putkeen vanhojen kriteerien mukaan. Nykyään jos jää työttömäksi joutuu porrastukseen. Sama.

Vierailija
48/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 1996 saakka pitkäaikaistyötön pääsi eläkeputkeen 52-vuotiaana.

Vierailija
49/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ei saada edes ansiosidonnaista vaan kunniakkaan 595 euroa kuussa

Ei se sitten ole eläkeputki, jos pelkkä 595 tulee. 

Vierailija
50/50 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoteen 1996 saakka pitkäaikaistyötön pääsi eläkeputkeen 52-vuotiaana.

Nooh, elinajanodotekin on kasvanut noista ajoista melkein 20 vuotta. Nykyään saa joka tapauksessa nauttia eläkkeestä pitempään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän