Vaan koska olen työtön ei tarkoita että minun täytyisi ottaa vastaan työ josta en pidä 😌
Näin se vaan on 😌 synnyin seuraamaan iloa. En tekemään sitä mitä joku toinen käskee.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Sinuna ottaisin sen työn vastaan, ja sitä sitten tehdessäni - samalla kun palkka juoksee - katselisin muita paikkoja ja hakisin niihin.
You do you 😌
Ei tietenkään, kunhan et vain ilmoittaudu työttömäksi TYÖNHAKIJAKSI ja ole vailla elatusta veronmaksajien piikkiin, vaan elelet omillasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, kunhan et vain ilmoittaudu työttömäksi TYÖNHAKIJAKSI ja ole vailla elatusta veronmaksajien piikkiin, vaan elelet omillasi.
Tottakai olen työnhakija että saan työmarkkinatuen ja leivän pöytään 😌
Ja tiedoksenne että te ette sitä leipää minulta ryöstä 😌😡
Ja Porvoossa ilmeisesti asustelet?
Vierailija kirjoitti:
Ja Porvoossa ilmeisesti asustelet?
En ole Porvoossa käynytkään
Samaa mieltä. Haen vain töitä joista pidän ja joihin mulla on realistiset mahdollisuudet päästä. Ei mua kukaan ole koskaan käskenyt hakemaan johonkin. Ihan itse ne haettavat paikat valitsen ja näin se tulee aina olemaan.
Onko joku tarjonnut sulle työtä sitten paikasta johon et halua? Miten joku on osannut tarjota jos et ole hakemusta laittanut? Työkkäri ei järjestä kenellekään enään nykyään työpaikkaa. Toki ne ehdottavat sähköisessä asioinnissa paikkoja mutta ovat automaattisia tietokoneen lähettämiä ehdotuksia eivätkä sido sua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten homma on niin että sinun täytyy ottaa se työpaikka vastaan. Jos et ota niin tulee karenssia eli et saa työmarkkinatukea etkä leipää pöytään.
Tietenkin koulutukseen sopivaa työtä. Olisi pähkähullua kouluttautua vuosia ja sitten mennä täysin sitä vastaamattomiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Dont hate the player, hate the game.
Mistä niitä töitä edes riittäisi sellaiseen johon et halua kun ei halukkaatkaan pääse vaikka kriteerit olisi että mikä tahansa työ kelpaa josta maksetaan palkkaa.
Olet söpö nuori nainen tekstistäsi päätellen ap? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten homma on niin että sinun täytyy ottaa se työpaikka vastaan. Jos et ota niin tulee karenssia eli et saa työmarkkinatukea etkä leipää pöytään.
Työtarjouksia satelee ovista ja ikkunoista 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, kiitos 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, kiitos 😌
Vau 🌹😎
Ihmiset kiukuttelee tällaisista mielipiteistä ja samaan aikaan orjuus on paha asia. Ristiriitaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtarjouksia satelee ovista ja ikkunoista 🤣🤣🤣🤣
Lue otsikko. Eihän sillä sitten ole mitään väliä jos ei saa työtarjouksia.
Olen eri mieltä. Sinuna ottaisin sen työn vastaan, ja sitä sitten tehdessäni - samalla kun palkka juoksee - katselisin muita paikkoja ja hakisin niihin.