Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivitellään nykyajan nuoria tässä ketjussa!

Vierailija
16.05.2025 |

- Eivät vastaa puhelimeen

- Eivät tervehdi naapureita

- Eivät tee ruokaa vaan wolttaavat

- Eivät mene naimisiin

- Eivät hanki lapsia

- Ovat Tinderissä

Muita?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pojat käyttää hajuvesiä niin paljon, että henki salpautuu kun ne menee ohi

Vierailija
42/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa opettaa kädestä pitäen kaiken. Ei osata ajatella omilla aivoilla. Kävin lähimarketissa ostamassa tupakkaa ja maksoin 50 euron setelillä. No tämä nuorisoedustaja ei sitten osannut laskea päässään kuinka paljon hänen on annettava takaisin rahaa ja kysyi minulta paljonko hänen pitää antaa takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät väistä muita ihmisiä, kauppakeskuksessa neljä kävelee rinnakkain. Istuvat liikennevälineissä jalat penkillä. Polttavat vapea kaupan tuulikaapissa. Tällaisia huomioita viime päiviltä.

Vierailija
44/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kolutehtävät tekoälyllä

Vierailija
45/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö pääset kyykystä ylös, ap?

Tämä on nii-in totta! Nuorisolla on heikko kunto. Suurin osa heistä ei pääse kyykkyyn eikä taatusti sieltä ylös. 🤣 Selkäkipua on jo joka toisella teinillä, ja fyysisen kunnon puute huolestuttavaa.

Työpaikalle tuli nuori työharjoitteluun. Ensimmäiseksi kysyi saako mennä syömään jotain, puolilta päivin sanoi, että lähtee kotiin kun selkä meni jumiin. Sen jälkeen ei ole näkynyt, onneksi! 😂

Vierailija
46/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeita. Raittiita, fiksuja, paljon kypsempiä kuin minä sen ikäisenä. Olen heistä ylpeä!

Tämä ei ole päivittelyä,  vaan itsekehua 😉

Vierailija
47/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa nuoret on nuoria niinkuin mäkin olin 90- ja 2000-luvulla. Ainoo vaan et tää parsakaali fleda on hemmetin ruma

Vierailija
48/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän noi aloituksen jutut koskee 30v-40v ihmisiä kuin nuoria.

No tämä! Oon 33, eli lähes keski-ikäinen tantta ja melkein kaikki aloituksen väitteet sopii muhun. En tosin wolttaa enää, muutin maalle ja täällä ei woltti kulje. Maalle muutettiin, koska ei haluta tervehtiä naapureita. Avopuolisoni löysin Tinderistä. 

Vierailija
49/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias ja alkekirjoitan nuo kaikki. Ei liity ikään mitenkään. Mikä sinun ongelmasi on?

Vierailija
50/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kuitenkin keski-ikäiset Päivit ja Marjat täällä päin 

Vierailija
51/51 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorilla ei riitä kärsivällisyys lukea kirjoja. Ei edes niitä vanhanajan seikkailukirjoja kuten Aarresaari jotka olivat varta vasten tehty nuorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme