Päivitellään nykyajan nuoria tässä ketjussa!
- Eivät vastaa puhelimeen
- Eivät tervehdi naapureita
- Eivät tee ruokaa vaan wolttaavat
- Eivät mene naimisiin
- Eivät hanki lapsia
- Ovat Tinderissä
Muita?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Me elämme rappion aikoja. Nuoret eivät enää kunnioita vanhempiaan. He ovat röyhkeitä ja kärsimättömiä. He luuhaavat jatkuvasti kapakoissa, eikä heillä ole itsehillintää
Monikohan palstailija tietää mistä tämä kommentti on? Minä tiedän.
Nykyajan nuoret eivät tiedä mitä musiikki on eikä heidän kärsivällisyytensä riittäisi sen kuuntelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö pääset kyykystä ylös, ap?
Kokeilin. Pääsen. Ap
EIkä vieny kuin 10 minuuttia. Hyvä sinä.
Ihan nopeasti kävi. Olin aamulla salillakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytöt seisoo usein jalat ristissä. Luonnottoman näköinen asento. Ei oma keksintö, taitaa esikuva olla netistä. Ei se minua haittaa, mutta kiinnitin huomiota tuon seisontatyylin yleisyyteen
Nuorilla naisilla taas on muotia sellainen ylisuuri takki. Näyttävät ihan nukeilta, kun takit ovat liian suuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me elämme rappion aikoja. Nuoret eivät enää kunnioita vanhempiaan. He ovat röyhkeitä ja kärsimättömiä. He luuhaavat jatkuvasti kapakoissa, eikä heillä ole itsehillintää
Niin, alle nelikymppiset tuskin tuntevat sanaa kapakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, alle nelikymppiset tuskin tuntevat sanaa kapakka.
Tuo on vähän vanhempi juttu kuin nelikymppisten jutut.
Päivitellään tarkoittaa muutakin kuin päivitys.
Eivät ymmärrä tai välitä, mitä on historia. Sen jos ymmärtää niin voi ymmärtää myös tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö pääset kyykystä ylös, ap?
Tämä on nii-in totta! Nuorisolla on heikko kunto. Suurin osa heistä ei pääse kyykkyyn eikä taatusti sieltä ylös. 🤣 Selkäkipua on jo joka toisella teinillä, ja fyysisen kunnon puute huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä tai välitä, mitä on historia. Sen jos ymmärtää niin voi ymmärtää myös tulevaa.
Luulevat keksineensä omat juttunsa mutta kaikki on nähty jo vanhempien ikäpolvien tekemänä monta kertaa ja on vain halpaa imitaatiota.
Aapeen luettelemat asiat ei haittaa. Nykynuoria en halua tavata enkä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytöt seisoo usein jalat ristissä. Luonnottoman näköinen asento. Ei oma keksintö, taitaa esikuva olla netistä. Ei se minua haittaa, mutta kiinnitin huomiota tuon seisontatyylin yleisyyteen
Nuorilla naisilla taas on muotia sellainen ylisuuri takki. Näyttävät ihan nukeilta, kun takit ovat liian suuria.
Nuoret naiset kyllä pukeutuvat paljon paremmin kuin nuoriso ennen. Tähän toki voisi päivitellä miten pinnallisia ja eivät tule toimeen pienellä rahalla. Pitää saada jatkuvasti syödä ulkona, olla hieno oma asunto (kämppikset tai vaatimattomammat asunnot ei kelpaa), matkustella ja saada muotivaatteita. Menot on isot joten rakkaista vanhemmista huolimatta monen pitää käydä opintojen ohella töissä, ja sitä ei jakseta. Vähän siis muotivaatteiden vuoksi uuvutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kyllä pukeutuvat paljon paremmin kuin nuoriso ennen. Tähän toki voisi päivitellä miten pinnallisia ja eivät tule toimeen pienellä rahalla. Pitää saada jatkuvasti syödä ulkona, olla hieno oma asunto (kämppikset tai vaatimattomammat asunnot ei kelpaa), matkustella ja saada muotivaatteita. Menot on isot joten rakkaista vanhemmista huolimatta monen pitää käydä opintojen ohella töissä, ja sitä ei jakseta. Vähän siis muotivaatteiden vuoksi uuvutaan.
Eikä pukeudu, ihan samoja vaatteita niillä oli päällä vuosi sitten kuin itsellä ysärillä samanikäisenä.
Nuoriso tarvitseekin päivityksiä, niillä on käyttöjärjestelmässä bugeja.
Eivät osaa lukea, eivät pärjää opiskelussa, eivät ole perillä tavallisista arkipäivän asioista. Eivät halua mennä töihin, paitsi suuripalkkaisiin ja itsensä esittelyyn somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat keksineensä omat juttunsa mutta kaikki on nähty jo vanhempien ikäpolvien tekemänä monta kertaa ja on vain halpaa imitaatiota.
Jokainen sukupolvi luulee keksineensä tietyt asiat itse. Heille ei tule mieleen, että kyllä ne isät ja äidit ovat myös joskus harrastaneet seksiä.
Aa, toi 78 olikin äo...