Toimittaja - hävetkää suomalaiset jos ette tykkää Erikasta
Kommentit (322)
Kylmät väreet menee Itävallan kappaleen aikana, kun laulaa niin korkealta ja osuu nuottiin. Harvoin kuulee noin taitavaa.
Alentui Saara Aalloksi nyt tää Erika. Vali vali vali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan biisissä on kumma vajakkisanoitus eikä lauluäänikään ole kummoinen tässä biisissä. Myös asu on mauton ja se viesti, että seksiä ja orkut saa kun laittaa silarit ja ison peruukin, taviksena ei nainen kelpaa, ei ole oikein tätäpäivää.
Olisi ilman muuta realistisempi viesti, jos biisin esittäisi Krista Kiuru.
Krista Kiuruhan on taitava laulaja. Kiurun mies soittaa hevibändissä. Voisihan se Kiuru olla yksi vaihtoehto, joka saisi kansan rauhoittumaan hieman?
Miksi kukaan ei käskenyt häpeämään kun en tykännyt viime vuoden euroviisuedustajasta? Eikä kukaan moittinut heitäkään jotka ei lämmenneet Käärijälle tai ei ainakaan toimittelija käskenyt sellaisia häpeämään.
Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi pitää Erikasta ja/tai tuosta biisistä?
Mitä ihmeen tuomareita ja pyöveleitä nämä nykytoimittelija(naiset) luulee olevansa? Mikä oikeus heillä on lokeroida ja haukkua julkisesti muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tuli, että kaikkien pitäisi tykätä samasta laulajasta ja esityksestä?
Feminatsit. Sinua rangaistaan jos ajattelet väärin.
Minua ei pakoteta tykkäämään jos en tykkää.
Erikalle kannustusta. Hieno veto. Kympin joukossa takuulla.
Suomi mummot itkee mutta mitäpä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat tykänneet Euroviisuissa aina enempi jostain muusta kuin Suomen omasta edustuskappaleesta. Aniharva viisuedustaja on kerännyt laajaa suosiota Suomessa. Jopa Käärijän kohdalla täälläkin moni ilmoitti tykkäävänsä paljon enempi Loreenista kuin Käärijästä.
Johtuen kait siitä, että Suomella ei ole ollut kovin hyviä tai mieleen jääviä esiintyjiä. Ja makuja on monia, niin tietenkin on aina eri mieltä olevia.
Jäätävä on tänäkin vuonna. Mieleen tuo kyllä jää varmasti kaikille mutta se ei kaikille ole kiva muistikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt helvetin surullista että suomalaiset näkyvästi asettuvat ruotsin edustajan puolelle ja haukkuvat oman maansa edustajan.
Erikalle toivon voittoa jo senkin takia että saanut ihan suhteettoman paljon paskaa niskaansa.
Se ei ole yhtään surullista, että kannustaa hyvällä maulla tehtyä ja hyvältä kuulostavaa esitystä. Onhan ne esiintyjät suomalaisia ihan siinä missä Erikakin, esiintymisen ja biisin taso vaan pesee mennen tullen jälkimmäisen.
Tuo Erikan biisi on todella surkea. Umk:ssa biisin tekijät kertoivat biisin kirjoittaneen itse itsensä, ja juuri siltä se kuulostaakin; ei ole pahemmin vaivaa viitsitty nähdä. Ihan hirveä kappale. Erikan esitys on mauton, lapsellisine fallos -symbaaleineen. Mutta kun ei taidot riitä, niitä noilla sitten on ratsastettava...
Uusi osa rumpusettiin?
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, sekin oli joskus tuolla. Siitä tiesi jo heti, että se tulee olemaan täysi floppi. Tylsä esitys ja laulu, hukkui massaan, ei erottunut yhtään millään osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Joku jopa miinusta tämän. En siltikään tykkää. En ole koskaan kuunnellut muutenkaan Wikmanin musiikkia tai käynyt keikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei käskenyt häpeämään kun en tykännyt viime vuoden euroviisuedustajasta? Eikä kukaan moittinut heitäkään jotka ei lämmenneet Käärijälle tai ei ainakaan toimittelija käskenyt sellaisia häpeämään.
Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi pitää Erikasta ja/tai tuosta biisistä?
Mitä ihmeen tuomareita ja pyöveleitä nämä nykytoimittelija(naiset) luulee olevansa? Mikä oikeus heillä on lokeroida ja haukkua julkisesti muita ihmisiä?
Se on sitä tietyn ääripään aivopes... woketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, sekin oli joskus tuolla. Siitä tiesi jo heti, että se tulee olemaan täysi floppi. Tylsä esitys ja laulu, hukkui massaan, ei erottunut yhtään millään osa-alueella.
Mutta kova oli median hypetys.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää siksi, koska yhtäkkiä alkoi tämä jankkaus, että kyllä pitää tykätä.
Ensin ei Erikakaan ärsyttänyt vaikka biisi ei erityisemmin omaan makuun ole missään vaiheessa ollut, mutta nyt tämä saakelin jatkuva kitinä ja natina milloin mistäkin niin artistin itsensä kuin toimittajakaverien suulla on saanut aikaan sen, että en voi enää sietää koko Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
On yö, sydän lyö, kun love lankeaa...Mun portit aukeaa...
Eniten itseäni häiritsee todella kornit sanat tuossa biisissä :D
Huonot sanat. Onko tosiaan ammattilaiset asialla?
Kuulijaahan tässä pannaan halvalla.
Minä olen aina pitänyt Erikaa jonkinlaisena baarimusiikkina.
En kuuntelisi muutenkaan muulloin kun jos tulee jostain ja on pakko.
Joka tuutista saa lukea, että ne jotka eivät tykkää tästä surkeasta biisistä ja hehkuta laulajan p*rnoimagoa ovat sisäisen pahan olon vallassa vellovia ihmishirviöitä.
Tämä älyvapaa tuputtaminen ja syyllistäminen on aiheuttanut, että olen alkanut dissata biisiä jota kohtaan olin alunperin välinpitämätön.
Mulle ei ole valjennut edes se tarina siinä biisissä. Onko siinä kaksi tuntematonta jotka harrastaa seksiä. Alussa kertovat nimensä. Ja mikä on se ransejumala. Onko se kohtaamansa henkilö joku vähemmistön edustaja.
Ja en ymmärrä miksi hän sanoo laulavansa naisen orgasmista kun se mieskuoro huutaa sitä tulemistaan.
Outo
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Eerika valittanut vauvapalstasta? Olisi pitänyt hänen ottaa kummitäti mukaan, kun tuntuu olevan siellä yksinäinen.
Kannustuksen vaatiminenkin on vähän turhaa , kun eihän me voida äänestää häntä.
Jos hän on ihan kiva ihminen, niin tuskin haluaa, että ihmiset riitelee lähes verissäpäin hänen laulamisestaan.
Johtuen kait siitä, että Suomella ei ole ollut kovin hyviä tai mieleen jääviä esiintyjiä. Ja makuja on monia, niin tietenkin on aina eri mieltä olevia.