Timo Soini syyttää perussuomalaisia karmeasta virheestä
"Soini väittää, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit ovat kokoomuksen vedätysoperation kohteina.
EU-puolustus tarvitsee muka yhteistä velkaa. Ei tarvitse, Soini alleviivaa."
IS
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ai mä ajattelin että se pedofilian ihannointi ja nazzismi olisi persujen suurin virhe
Vasemmiston heiniä nuo touhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä ajattelin että se pedofilian ihannointi ja nazzismi olisi persujen suurin virhe
Pitääkö paiskata linkeillä persujen kootuista pedarointi uutisista?
Olisipa ollut hereillä kun oli itse puikoissa, mutta vain hillotolppa, rukoilu ja matkustelu kiinnosti. Persut menossa samaan ansaan taas.. kokkareet ovat hiljaa tapansa mukaan ja hallituskumppanit saavat loan niskaan
T. Soini on joskus oikeassa, joskus väärässä. 😆
Sipilä ja Stubb/Orpo pani Soinia kaikkiin aukkoihin 4 vuotta - Siniset eivät saaneet yhtään edustajaa. Soini on siis kokemusasiantuntija kokoomuksen kusettamis-operaatiosta.
Kyllähän Riikka ja Hullu-Aho upottaa Persut.
Suolaiset unohdettu ovat vain Ukrainan asialla ja sotimiseen vain kaikki veroeurot!
Soinin katkeruus ei lopu koskaan. Syyttää persuja milloin mistäkin. EVVK.
Ei kai tuossa mitään uutta ole. Vilkaisee vain kannatuslukuja ja miettii mistä mahtaa johtua.
Tämä yhteisvelka on jo eduskunnassa päätetty, siinä Soinilla ei ole mitään sanomista enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuneet koko lähi-idän tänne.
Paraskin puhuja. Itsekin otti kokoomukselta kuivana kakkoseen samalla hillotolppaa nuolien.
Vierailija kirjoitti:
Muista ottaa lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persuilla pyörii samat jutut vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Riikka ja Hullu-Aho upottaa Persut.
Suolaiset unohdettu ovat vain Ukrainan asialla ja sotimiseen vain kaikki veroeurot!
Olet kateellinen Kun Riikka ja Jussi ovat älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Somalian kansan.
Soini jätti huonon perinnön, kun oli kasvattanut rivejä ottamalla mukaan myös änkyrärasisteja ja fasisteja. Eipä ole näistä maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Somalian kansan.
niin, mitkä puolueet oli 2015 hallituksessa?