Timo Soini syyttää perussuomalaisia karmeasta virheestä
"Soini väittää, että perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit ovat kokoomuksen vedätysoperation kohteina.
EU-puolustus tarvitsee muka yhteistä velkaa. Ei tarvitse, Soini alleviivaa."
IS
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä ajattelin että se pedofilian ihannointi ja nazzismi olisi persujen suurin virhe
Vasemmiston heiniä nuo touhut.
Pitääkö paiskata linkeillä persujen kootuista pedarointi uutisista?
Sasu Haapanen ja Riku Pirinen ovat kyllä vassareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä ajattelin että se pedofilian ihannointi ja nazzismi olisi persujen suurin virhe
Muista ottaa lääkkeet!
Sano se niille persuille jotka ovat alaikäisten perään
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011120070.html
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fa59e703-81c3-4bf0-9f03-04f422723…
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000006291455.html
Ja näitähän löytyy
1. linkki = ei pedarointia
2. linkki = ei pedarointa
3. linkki = persut arvostelevat muslimien pedarointia
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Riikka ja Hullu-Aho upottaa Persut.
Suolaiset unohdettu ovat vain Ukrainan asialla ja sotimiseen vain kaikki veroeurot!
Olen katsonut Riikan olemusta. Silmät mustana pullistuen irvistelee, tukka hapsottaa ja haukkuu. Onko sillä kaikki kotona, vai tarttee ko psykoa. Piru petterikö sitä usuttaa ja hillotolpalla houkuttaa, vaikka ei uskalla näyttäytyä useinkaan itse.
Timo soini, hah, kun itse oli odottamassa jytkyä, lupasi vaalipuheissa että silloiset persut eivät ota puoluetukea vastaan vaan kieltäytyvät siitä. No, eipä mennyt niin, sen jälkeen olen mielessäni tuominnut hänet nobody henkilöksi. Varsinainen jeesustelija siitäkin nyttemmin tullut,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaiset unohdettu ovat vain Ukrainan asialla ja sotimiseen vain kaikki veroeurot!
Olen katsonut Riikan olemusta. Silmät mustana pullistuen irvistelee, tukka hapsottaa ja haukkuu. Onko sillä kaikki kotona, vai tarttee ko psykoa. Piru petterikö sitä usuttaa ja hillotolpalla houkuttaa, vaikka ei uskalla näyttäytyä useinkaan itse.
Katseletko sinä pervo Riikkaa paljonkin?
Soini itse loi persut SMP:n raunioille. Hän itse alkoi viemään puoluettaan tiettyyn populistiseen suuntaan ja hyväksyi puolueeseen ääriaineksia, joka oli se suurin virhe ja siihen virheeseen suurin syypää on Soini itse. Sitä vettä melotaan, jota on kanootin alla höhhöhhöö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kateellinen Kun Riikka ja Jussi ovat älykkäitä.
Jussi on älykäs jopa minun vasemmistolaisen mielestä, joskin ajatusmaailmansa on sairas Riikan yksinkertaisus taasen aiheuttaa myötähäpeää. Psyk.sh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kateellinen Kun Riikka ja Jussi ovat älykkäitä.
Jussi on älykäs jopa minun vasemmistolaisen mielestä, joskin ajatusmaailmansa on sairas Riikan yksinkertaisus taasen aiheuttaa myötähäpeää. Psyk.sh
Minä olen Jussiakin älykkäämpi ja teitä ärsyttää kun ette pärjää minulle ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Soini voisi noilla puheilla loikata demareihin. Sellaista puhetta on.
Jabba on ongelmajäte politiikassa. Sillä voi tuhota minkä tahansa puolueen kannatuksen. Suosittelen sille kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Soini itse loi persut SMP:n raunioille. Hän itse alkoi viemään puoluettaan tiettyyn populistiseen suuntaan ja hyväksyi puolueeseen ääriaineksia, joka oli se suurin virhe ja siihen virheeseen suurin syypää on Soini itse. Sitä vettä melotaan, jota on kanootin alla höhhöhhöö!
Soinikaan ei ollut iän päivänä mitään töitä tehnyt, no oli kai omien sanojen mukaan ollut yhden kesän kesätöissä mutta muuten elää toisten rahoilla, tyypillinen persu
Eikös tämän oma avustaja Juurikkala ole syyllistynyt pikkulapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?
Soini voisi noilla puheilla loikata demareihin. Sellaista puhetta on.