Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljardiluokan veronkevennykset rikkaimmille, ja nyt leikataan PERUSTOIMEENTULOTUESTA. Eihän tässä ole enää MITÄÄN mieltä...

Vierailija
16.05.2025 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011238222.html

Miten hemmetti voi mennä läpi että samaan aikaan rikkaimmille annetaa miljardiluokan veronkevennyksiä, ja sit viimesijaisesta etuudesta halutaan leikata. Perustoimeentulotuki on juuri se mihin ei kuuluisi koskea, vaan korottaa. Ei jumalauta mitä touhua, ei vois uskoa että eletään sivistysvaltiossa vuonna 2025

Kommentit (505)

Vierailija
501/505 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo 

Vierailija
502/505 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se karmeaa, että ihmiset saavat pitää omat rahansa eikä niitä jaeta pummeille. 

Ja kas - veronmaksajat muuttuivatkin pummeiksi heti kun menettivät työpaikkansa! Tuki mitä nyt tarvitsevat annetaankin --- niin minne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/505 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että veronmaksajana kelpaat mutta kun sairastut ja tiput, et ansaitsisi enää mitään. Purran mielestä sininen kapselikin on liikaa.

Vierailija
504/505 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää ihmiset jatkossakin Persuja!!!!! Varsinkin tavikset. Persut EIVÄT AJA KLYHIEN JA TAVDLLISYEN ASIOITA, VAIN PIENEN, RIKKAAN ELIITIN. 

Vierailija
505/505 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin kaveleille.  T. Olpo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi