Miljardiluokan veronkevennykset rikkaimmille, ja nyt leikataan PERUSTOIMEENTULOTUESTA. Eihän tässä ole enää MITÄÄN mieltä...
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011238222.html
Miten hemmetti voi mennä läpi että samaan aikaan rikkaimmille annetaa miljardiluokan veronkevennyksiä, ja sit viimesijaisesta etuudesta halutaan leikata. Perustoimeentulotuki on juuri se mihin ei kuuluisi koskea, vaan korottaa. Ei jumalauta mitä touhua, ei vois uskoa että eletään sivistysvaltiossa vuonna 2025
Kommentit (505)
Vierailija kirjoitti:
On se karmeaa, että ihmiset saavat pitää omat rahansa eikä niitä jaeta pummeille.
Ja kas - veronmaksajat muuttuivatkin pummeiksi heti kun menettivät työpaikkansa! Tuki mitä nyt tarvitsevat annetaankin --- niin minne?
Se on jännä että veronmaksajana kelpaat mutta kun sairastut ja tiput, et ansaitsisi enää mitään. Purran mielestä sininen kapselikin on liikaa.
Äänestäkää ihmiset jatkossakin Persuja!!!!! Varsinkin tavikset. Persut EIVÄT AJA KLYHIEN JA TAVDLLISYEN ASIOITA, VAIN PIENEN, RIKKAAN ELIITIN.
Orpo