Kuukautissiteet joista ei tule allergiaa tai ihoärsytyksä
Always ja libresse ihan järkyttäviä, pirkkaa ja coopia sun muita en kehtaa edes kokeilla. Mitkä sellaiset siteet/pikkuhousun suojat joista ei tulisi ärsytyksiä?
Kommentit (25)
Vanhasta t-paidasta riepua. Ja pimppi muuten kiittää! JO VUODESTA 2010.
Minä sain oireita kaikista kertakäyttöisistä kuukautissuojista, myös tamponeista, mutta käytin kuopuksen synnytyksen jälkeen kestositeiden lisäksi Vuokkosten jotain luomusiteitä.
Ekan lapsen kohdalla en tajunnut ostaa kestositeitä jälkivuotoa varten ja mulla melkein kuoriutui iho alapäästä :/
Olen siis käyttänyt kuukuppia jo 18 vuotta, kuukuppi ja kestositeet eivät aiheuta ongelmia.
Vaihdoin Vuokkosiin vuosia sitten. Niissä ei ole samanlaista hajua kuin Always- ja Libresse-siteissä. En ole saanut Vuokkosista oireita, vaikka mulla on välillä iho rikki alakerrasta allergisen ihottuman takia.
Vierailija kirjoitti: Tekosyysi mikset käytä kuukuppia?
Oletpa aika ilkeä. Kaikilla ei ole samanlainen keho kuin sinulla. Minulle itselleni kuppi aiheuttaa kovat supistukset, vaikka pumppaisin itseni täyteen lääkkeitä. Koska en halua synnyttää päiväkausia joka kuukausi, en käytä kuppia, vaan siteitä. Muilla voi olla muita yhtä pakottavia syitä. Kuka sinä olet vähättelemään niitä ja tuputtamaan omaa uskontoasi.
Miksi pitäisi käyttää? Jotkut eivät halua tunkea sinne sisälle mitään. Itse käytän vain siteitä. eri