Miksi elää jos ei pysty edes perhettä elättämään?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miksi elää? Et voisi enää tyhmempiä kysymyksiä esittää. Harva pystyy elämänsä lopettamaan.
Itse näyt elävän vajaaälyisenä.
Ja taas sinä kajautat oman vajaaälyisyytesi oikein julkisesti ilmoille typerillä huomautuksillasi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies on vastenmielinen luuseri.
Ap
Höpö höpö. Olet liikaa imenyt Vauvan öyhöpropagandaa.
Tosin se on valitettava totuus, että meidän oikeistohallitus nimenomaan lietsoo tuota syyllistämistä. Viheliäinen Aatu aikoinaan käytti aivan samaa metodia kääntääkseen kansan katseen muualle omasta toiminnastaan. Heikot johtajat löytävät aina muualta syntipukit kuin itsestään.
Sinä ET ole luuseri vain siksi, että olet köyhä. Moni rikas on kuule henkisesti niin köyhä, ettei siihen auta mikään maailman raha.
Ollaan vahvoja ja ylpeitä vaikka ollaan köyhiä! Yhdessä ollaan voimakkaita eikä anneta noille pirulaisille periksi!
Näytä lapsillesi esimerkkiä, että ihmisen arvo ei ole siinä mitä hän omistaa. Vaan siinä, mitä hän on lähimmäislleen ja muulle maailmalle.
Hieno ilma - lähtekää tänään retkelle. Se on onneksi ilmaista ainakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies on vastenmielinen luuseri.
Ap
Vastenmielinen, epäonnistunut ja kuvottava
Taisit katsoa juuri peiliin. Pahuuden kasvot.
Älä välitä näistä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on köyhä, silti voi rakastaa perhettään. Se on tärkeintä.
Mitä köyhän rakkaudella tekee? Ei mitään.
Pthyi helvetti tätäkin kommenttia. Sääli läheisiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On elämässä muutakin kuin perhe. Minulla tärkeä harrastus joka intohimo. Haluan olla siinä paras. Ja henkinen kehitys itselle tärkeää, olla paras versio itsestä. Ja toisten auttaminen, ihmisten, eläinten ja luonnon. Siinä puuhaa koko elämäksi.
Harvinaisen naiivi ajatus. Toisten auttaminen. Tässä maailmassa ei kukaan auta eikä välitä.
Kyllä välitetään.
Olet katsonut vain väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on perheen on hankkinut niin sitten tekee kaikkensa että siitä pystyy huolehtimaan.Tuillakin pärjää jos vähän katsoo mihin rahat laittaa. Perheelle annettu aika ja esim ulkoilu ei maksa mitään.Ja perhettä perustettaessa voi miettiä nmihin rahkeet riittää.
Tuilla eläminenkin on epäonnistuminen. Miksei valtio tapa häviäjiä pois kärsimästä?
Pitääkö sekin tehdä valtion puolelta? Miksi te luuserit ette itse ota mitään vastuuta elämästänne?
Tämä on outoa. Ei samanlaista valtiojohtoista kansaa ole Euroopassa olemassakaan. Suomessa huudetaan jatkuvasti valtiota apuun kaikissa asioissa. Työpaikkaakaan ei osata itse hakea vaan huudellaan kaikkialla että "kiitos valtio" kun joudutaan työttömäksi. Kaikki on valtion syytä
"Tämä on outoa. Ei samanlaista valtiojohtoista kansaa ole Euroopassa olemassakaan. Suomessa huudetaan jatkuvasti valtiota apuun kaikissa asioissa. Työpaikkaakaan ei osata itse hakea vaan huudellaan kaikkialla että "kiitos valtio" kun joudutaan työttömäksi. Kaikki on valtion syytä luusereitten mielestä. Vuosien kuluessa asia on vain pahentunut. Ennen osasi jopa köyhä torppari/duunari ottaa vastuun itsestään ja perheestään. "
Eli hyvästi valtio? Hyvästi myös maanpuolustus = valtion puolustus?
Jos valtio ei tue kansalaisiaan hädässä, miksi kansalaiset tukisivat eli puolustaisivat valtiota, kun sen kimppuun hyökätään?
Onko Suomi enää puolustamisen arvoinen köyhille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten molemmat käy töissä. 👍
Ennen ei tarvinnut
Ennen oli ennen ja nyt on nyt sanoi Satosen Artsi kun muuttuneesta mielipiteestään poliittisia nimityksiä kohtaan kommentoi
Älä lue Vauva-palstaa. Vauvan vihamielinen ilmapiiri ei ole koko totuus. Tänne kerääntyy omassa elämässään pettyneitä ihmisiä, jotka saavat hetkisen paremmuudentunnetta siitä, että haukkuvat köyhiä, työttömiä, sairaita, vammaisa. Minä en usko enkä ole uskonut hetkeäkään, että oikeasti omaan elämäänsä tyytyväinen ja tasapainoinen ihminen tuntee tarvetta kohdistaa vihapuhetta heikompiin.
Enkä usko, että sinäkään mikään heikko olet. Pelkkä kukkaron paksuus ei kerro ihmisen henkisestä kantista ja vahvuudesta yhtään mitään. Tai itse asiassa se on monesti juurikin niin, että he, joilla on aina ollut helppo elämä - ovat syntyneet varakkaaseen sukuun - eivät kestä pieniäkään vastoinkäymisiä. Niin kliseistä kuin kenties onkin, niin itse ainakin olen omassa elämässäni kokenut vaikeuksien vain vahvistaneen minua.
SInä et ehkä pysty tarjoamaan lapsillesi kaikkea maallista mammonaa mikä rikkaiden lapsille on itsestään selvää, mutta sinä voit olla heille hyvä, rakastava ja läsnäoleva isä - sitä ei voi millään rahalla ostaa eikä sitä korvaa myöskään mikään maailman raha. Käykää yhdessä kirjastossa, lukekaa ääneen, musisoikaa, taiteilkaa, samoilkaa luonnossa - opetelkaa tunnistamaan lintuja ja kasveja.
Tämän palstan paskapuheet luusereista vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos jotkut ovat säälittäviä ja luusereita, niin niitä suoltavat ihmiset.