Mies! Voiko nainen olla liian innokas?
Olen hitaasti lämpenevää sorttia. Mut kun se tunne vihdoin tulee, niin en saa miestä mielestäni. Onko ok laittaa viestiä ekana useampana päivänä putkeen? Mies on ollut aloitteellinen tähän saakka kyllä, nyt viesteily vähän hiipunut. Mut aina kun jutellaan niin juttua riittää. N
Kommentit (27)
Voi. Jouduin kerran passaamaan yhden daamin joka lähti heti utelemaan asioitani aivan perinpohjaisesti ja alkoi suunnittelemaan jo parisuhdettamme useita askelia pidemmälle, vaikka tapasimme vasta edellisenä iltana(hiplailuja enempää ei tapahtunut). Se hirveä hoppu ja kontrollointi alkoi hankaamaan, mutta ajattelen häntä vieläkin lämmöllä. Terkkuja Kisulle. I still think about you.
Toinen oli useata astetta pimeämpi. Piti hänen kaverinsa mukaan käydä vain katsomassa jotain tietokoneongelmaa. Oli ostanut kortsuja ja hammasharjankin valmiiksi ja oli suunnitellut kavereidensa avustuksella erittäin tarkasti koko homman. Oli vahva mt-ongelmaviba ja useita huolestuttavia muitakin red flageja. Miltei jouduin juoksemaan pois. Käynnin jälkeen alkoi stalkkaaminen. Tuli puheluita, viestejä, laittoi kaverinsakin asialle ja ilmestyi työpaikalleni kaveriporukkansa kanssa, joka alkoi haukkumaan netissä minua. En vastannut ainoaankaan yhteydenottoon. Oli käynyt kurkkimassa postiluukustani ja yritti kovasti ystävystyä kavereideni kanssa kun juttu ei niin millään kiinnostanut. Tätä kesti useita kuukausia monine käänteineen, tuossa oli vain jäävuoren huippu.
Kärsivällisyys ja tolkun meininki vie pitkälle, oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. - Useamapan päivänä viestin laitto putkeen ei vielä kuullosta äkkiseltään erityisen pahalta. Mutta kun on kohdannut ja tavannut naisen joka halusi ja laittoi viestiä useita päivän aikana ja suuttui kun en aina ennättänyt vastata "heti". Niin eihä siitä meidän suhteesta sitten tullut lopulta mitään. Johon kyllä vaikutti myö se, että hänen mielestään minulla ei olsi saanu olla ketään muuta naispuolsit kaveria, eikä ainakaan ystävää.
Sinkkumies
Joo, ei, toi nyt oliskin too much. Oma elämä sallittu ja jopa toivottu.
-ap
Kiitos. - Tietysti tuo on aina varmasti vaikeaa ainakin suhteen alkumetreillä, kun sanotaan, että "oma elämä sallittu" - No toivottavasti on vai kuka meistä haluaa ihan oikeasti ketään takiaiseksi ja kyttäänään ja seuraamaan jokaisen oman eleen ja liikkee. Mutta toisaa
Joo. Koko elämää ei kannata heti laittaa uusiksi ja unohtaa niitä omia juttuja. On järkevää ja kypsää suhtautua uuteen tuttavuuteen niin että katsotaan mitä siitä tulee.
-ap
Jaa-a. Joka kerta, kun olen näyttänyt oman ihastumisen (mies ollut myös minuun ihastunut, näyttänyt ja sanonut sen), niin on lyöty yhtäkkiä kaikki romanttiset liinat kiinni ja alettu etäiseksi.
Tästä olen oppinut, että ei kannata näyttää ihastumista.
Yks ulkomaalanen nainen soitteli mulle varmaan 1,5h välein ku oltiin käyty yksillä treffeillä. Jotenki tosi outoa ja en sit nähny enää toiste. Se oli varmaan sen kotimaan kulttuurissa ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla. Ehkä joka toinen tai kolmas kerta olisi hyvä. -m
Paitsi m - m, niin heti voi.
Onks ne niitä karkkeja ne m&m:t vai? -m
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Joka kerta, kun olen näyttänyt oman ihastumisen (mies ollut myös minuun ihastunut, näyttänyt ja sanonut sen), niin on lyöty yhtäkkiä kaikki romanttiset liinat kiinni ja alettu etäiseksi.
Tästä olen oppinut, että ei kannata näyttää ihastumista.
Älä nyt sitä lopeta, pääset vain huonosta aineksesta eroon, jos ihastuksen näyttäminen aiheuttaa etääntymisen
Kiva jos tuli hyvä mieli, minä en ikinä siitä olisi pahoillaan jos nainen on innostunut minusta. Terveelle miehelle pelkästään positiivinen asia. Sitoutumisen kannalta suorastaan välttämätöntä