Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Voiko nainen olla liian innokas?

Vierailija
15.05.2025 |

Olen hitaasti lämpenevää sorttia. Mut kun se tunne vihdoin tulee, niin en saa miestä mielestäni. Onko ok laittaa viestiä ekana useampana päivänä putkeen? Mies on ollut aloitteellinen tähän saakka kyllä, nyt viesteily vähän hiipunut. Mut aina kun jutellaan niin juttua riittää. N

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nainen ei voi olla minun kannaltani liian innokas. 58

Vierailija
2/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. En tiedä miltä se näyttäisi, kuulostaisi tai tuntuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri ketään enää kiinnosta. Olkaa mitä olette.

Vierailija
4/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa jos olisit!

Vierailija
5/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liian innokas, minä en koskaan halua hypätä sänkyyn heti vaan halua tutustua ensin

Vierailija
6/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hienoa jos olisit!

Ja kuka sä olet? :D

-ap

Vierailija
7/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain ihan oma itsesi, jos se sinun intoon kaatuu, ei se sinua varten ollut alunperinkään

Vierailija
8/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla. Ehkä joka toinen tai kolmas kerta olisi hyvä. -m

Vierailija
9/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla liian innokas, minä en koskaan halua hypätä sänkyyn heti vaan halua tutustua ensin

Ei tässä kukaan ole sänkyyn hyppäämässä, loikkaamassa tai juoksemassa. 

-ap

Vierailija
10/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin ei. Jos on vaan lämpimikseen huvittelemassa, niin ahdistuu ja vetäytyy.

Vierailija
11/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. - Useamapan päivänä viestin laitto putkeen ei vielä kuullosta äkkiseltään erityisen pahalta. Mutta kun on kohdannut ja tavannut naisen joka halusi ja laittoi viestiä useita päivän aikana ja suuttui kun en aina ennättänyt vastata "heti". Niin eihä siitä meidän suhteesta sitten tullut lopulta mitään. Johon kyllä vaikutti myö se, että hänen mielestään minulla ei olsi saanu olla ketään muuta naispuolsit kaveria, eikä ainakaan ystävää.

Sinkkumies

Vierailija
12/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vain ihan oma itsesi, jos se sinun intoon kaatuu, ei se sinua varten ollut alunperinkään

Ihanasti sanottu. Säilön tän ohjeen mun sydämeen ikuisiksi ajoiksi, kiitos siitä! :)

-ap

Vierailija
13/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan niin naisia kuin miehiäkin vastavuoroisuuteen. 

Mikäpä estää laittamasta vaikka kymmentä viestiä samana päivänä, jos toinen vastaa niihin. Eri asia pommittaa viesteillä, jos toinen ei vastaa.

Vierailija
14/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmasti tällaisille tyypeille liian innokas, mutta hyvä vaan että karsiutuu puolin ja toisin epäsopivat kumppaniehdokkaat jo ihan alkumetreillä.

Vierailija
15/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla. Ehkä joka toinen tai kolmas kerta olisi hyvä. -m

Paitsi m - m, niin heti voi.

Vierailija
16/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. - Useamapan päivänä viestin laitto putkeen ei vielä kuullosta äkkiseltään erityisen pahalta. Mutta kun on kohdannut ja tavannut naisen joka halusi ja laittoi viestiä useita päivän aikana ja suuttui kun en aina ennättänyt vastata "heti". Niin eihä siitä meidän suhteesta sitten tullut lopulta mitään. Johon kyllä vaikutti myö se, että hänen mielestään minulla ei olsi saanu olla ketään muuta naispuolsit kaveria, eikä ainakaan ystävää.

Sinkkumies

Joo, ei, toi nyt oliskin too much. Oma elämä sallittu ja jopa toivottu.

-ap

Vierailija
17/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustan niin naisia kuin miehiäkin vastavuoroisuuteen. 

Mikäpä estää laittamasta vaikka kymmentä viestiä samana päivänä, jos toinen vastaa niihin. Eri asia pommittaa viesteillä, jos toinen ei vastaa.

Tämä. Jos molempien innokkuudet ruokkii toisiaan, niin hyvin menee. Mutta jos vastataan innokkuudella toisen vetäytymiseen, niin ollaan ongelmissa.

Vierailija
18/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Joo, ei, toi nyt oliskin too much. Oma elämä sallittu ja jopa toivottu.

-ap

Kiitos. - Tietysti tuo on aina varmasti vaikeaa ainakin suhteen alkumetreillä, kun sanotaan, että "oma elämä sallittu" - No toivottavasti on vai kuka meistä haluaa ihan oikeasti ketään takiaiseksi ja kyttäänään ja seuraamaan jokaisen oman eleen ja liikkee. Mutta toisaalta jos suhteen haluaa, niin parasta olisi, jos voisi mahdollsitaa toiselle aikaansa ja yhdessä olemista mutta kuinka paljon tai kuinka vähän niin onkin jo mutkikkaampaa vastata

.Yhtä kaikki on arvokasta, että ymmärtää, että toislla on muitakin kiinnostuksen ja aikaa vieviä toimia ja tapahtumiai eikä vain -kärjisäten se, että ollaan kylkikyljess 24h/ 7päivänä viikossa. 

Sinkkumies

Vierailija
19/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmasti tällaisille tyypeille liian innokas, mutta hyvä vaan että karsiutuu puolin ja toisin epäsopivat kumppaniehdokkaat jo ihan alkumetreillä.

---------

Minä uskon siihen että aina antaa ja jakaa itsestään jotain energiaa pysyvästi muualle, enkä ole valmis tekemään näin kenenkään tuntemattoman kanssa

Vierailija
20/27 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja kaunis nainen ei. Keski-ikäinen paksureisinen täti voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän