Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut yllyttää runsaaseen suolan käyttöön?

Vierailija
15.05.2025 |

Eikö heitä rupea edes hiukomaan (tarkoitan janottamaan murteellani)  kun suolaa lapetaan joka ruokaan tolkusti ja vielä suolakurkkuja päälle?

Noh, lääketiedettä vastaan pitää koko ajan kinata.  Kovat rasvat on hyviä ja paha kolesteroli  on hyväksi kun on 9.  No , kukin tavallaan,näkevätkö 80 kuten minä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se suolan käyttö niin epäterveellistä ole, burgeriohjelmassakin laitetaan tarpeeksi että ruoka maistuu hyvälle ja puita!

itsekin käytän runsaasti viikottain muuten ei ruoka maistu.

Nimenomaan maun mukaan. Kyllä makuaisti kertoo onko suolaa liikaa vai liian vähän.

On muitakin mausteita kuin suola jolla saa makua ruokiiin.

On on.  Liharuokiin kuuluu laittaa pippuria ja suolaa, tietysti liha ruskistetaan aina reilussa voissa.  Puuroihin ja velleihin suolaa ja voisilmä.

Vierailija
22/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahasyövän saa liiasta suolasta 

sitä suolaa saakin sitten käyttää todella paljonm ja normi ihminen ei kyllä liikaa helpolla laita kun ruuasta tulee järkyttävä jano siitä sen tietää

Jano lähtee suolavettä juomalla heidän mukaansa. Merisuolaa veteen niin jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suolan käytössäkin nähdään miten helppoa on osalle ihmistä markkinoida tuotteita.  Pitää olla ruususuolaa,himalajan suolaa, ties millä  nimikkeellä. Sit fifistellään miten oon fiksu ja terveystietoinen 

Mulla on kolme suolaa, karkea merisuola kalalle, jodioitu ruokasuola, koska jodia ihminen tarvitsee ja hieno pöutäsuola sirottimessa ilman jodia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi