Mies on komein 50-vuotiaana.
Esim. Pauli Hanhiniemi, Siltsu, Richard Gere, Harrison Ford, Johnny Deppi
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän lukuisia naisia jotka ainakin vähän alle 50v kauneimmillaan. Itse olen 46v ja vielä ei ryppyjä. Eniten on kysyntää tässä iässä, nyt vaan ihan kaikenikäiset kiinnostuneita, parikymppisestä ysikymppisiin. Ei ainakaan yksin tarvii 50v naisen olla ellei sitten ole ihan mummoutunut, leikannut hiuksiaan lyhyeksi ehkä pahin.
😂
Vierailija kirjoitti:
60 vuotiaita ja yli nuo. Entäs 50 v? Leonardo de Caprio taitaa olla sitä ikää.
Ja kotimaisista näyttelijöistä Ilkka Villi (s.1975).
Kaikki luetellut miehet oli kylläkin komeampia nuorena. Esim. Johnny Depp oli joskus tosi hot, nykyään vanha ja uurteiset kasvot, ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se joka ihmisen peak on siinä 20-35v
Biologisesti paljon aikaisemmin.
Nyt oli outo
Joidenkin teorioiden mukaan vanheneminen alkaa parikymppisenä. Oikeasti siis M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli outo
Joidenkin teorioiden mukaan vanheneminen alkaa parikymppisenä. Oikeasti siis M51
Vanheneminen alkaa kylläkin 1 päivän ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
36-38 -vuotiaana, kun hollywoodkomistuksia on katsonut, sen jälkeen tapahtuu joku äkkirysähdys. Tavismikko ja tavispekka tuskin pääsevät sen pidemmälle, mutta tämä onkin heteronaisen mielipide.
Jaarittelenpa vielä aikani kuluksi: Mä siis pidän miehistä, jotka ovat vähän jo reunoista rispaantuneet. Kun munasarjoilta kysyi, ne sanoivat va-va-vroom naurettavan tarkasti tuonikäisten miesten kohdalla, jotka siis ovat mun silmissäni kuin pilkulliset banaanit: herkullisia, mutta ah, niin lyhyen aikaa. Sitä nuoremmat ovat vielä vähän puisevia ja sitä vanhemmat vähän arveluttavia. Yli viisikymppisistä saa vielä banaanileipää, hyvää sekin, mutta silmä ei lepää ja munasarjat ovat hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli outo
Vanheneminen alkaa kylläkin 1 päivän ikäisenä.
Totta. Tässä kontekstissa haettiin kuitenkin vanhenemisella elimistön rapistumisen alkua. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän lukuisia naisia jotka ainakin vähän alle 50v kauneimmillaan. Itse olen 46v ja vielä ei ryppyjä. Eniten on kysyntää tässä iässä, nyt vaan ihan kaikenikäiset kiinnostuneita, parikymppisestä ysikymppisiin. Ei ainakaan yksin tarvii 50v naisen olla ellei sitten ole ihan mummoutunut, leikannut hiuksiaan lyhyeksi ehkä pahin.
😂
Sinä selkeästi se viiskymppinen mummoutunut hiukset lyhyeksi leikannut 😂
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen päivä mennyt 20 vuotta sitten :(
Ai sulla vai?
Mies on parhaimmillaan 40-vuotiaana.
Sen jälkeen alkaa sonnin häntä laskea. Sitten 50-vuotiaana alkaa miehellä vaihtarit. Niin silloin mies turhautuu ja raivoaa. Mikään ei ole hyvin.
Säälittää miehet jotka ovat tässä vaiheessa pikkulapsiarjessa.
Miks siirsit tän keskustelun naisiin?