Merelä Ilta-Sanomissa: sain orgasmin abortissa
Sanoisin, että nyt on niin kuvottavaa settiä että ei sanat riitä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011233880.html
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
"En vieläkään ymmärrä, mikä tuossa naurattaa. Missä kohtaa tuossa on se huumori tai ilo? "
Sinun dramaattisuutesi.
Jos joku asia on oikeasti dramaattinen, niin totta kai suhtaudun siihen dramaattisesti. Jos joku asia on taas iloinen ja myönteinen, niin nauran sille. Otsikon tapaus on erittäin dramaattinen, joten totta kai suhtaudun siihen dramaattisesti. Eikä siinä ole mitään väärää, ihminen saa kokea erilaisia tunteita jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, kun tälläkin palstalla on vuosikausia huudeltu joka paikassa miten abortti pitää sallia aina ja kaikkialla, niin mitä nämä samat ihmiset nyt ajattelevat, kun otsikon kaltainen tilanne on todellisuutta Suomessa? Juhlivatko tätä tapausta kotona skumppapullon kanssa vai ovatko järkyttyneitä?
Ei tämä muuta käsitystäni abortista. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että abortti pitää sallia, myös tällaisille somevaikuttajille. Olen toki järkyttynyt, että tällä naisella on näin vähän tilannetajua ja että hän oksentaa kaikki yksityisasiansa ja oudot yksityiskohdat lehdistölle, mutta se ei muuta hänen oikeutta omaan kehoonsa. Varmasti aidosti hyvä asia, että ei pitänyt lasta noin tuoreessa suhteessa, missä kumpikaan ei ilmeisesti halunnut lapsia vielä.
Jos kumpikaan ei halunnut vielä lap
Selibaattikin on keksitty. Miksei muuten selibaatista puhuta juuri koskaan missään? Ei seksi ole ikinä ollut mikään välttämätön tarve, jota ilman ihminen ei voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En vieläkään ymmärrä, mikä tuossa naurattaa. Missä kohtaa tuossa on se huumori tai ilo? "
Sinun dramaattisuutesi.
Jos joku asia on oikeasti dramaattinen, niin totta kai suhtaudun siihen dramaattisesti. Jos joku asia on taas iloinen ja myönteinen, niin nauran sille. Otsikon tapaus on erittäin dramaattinen, joten totta kai suhtaudun siihen dramaattisesti. Eikä siinä ole mitään väärää, ihminen saa kokea erilaisia tunteita jos niin haluaa.
Olet ihaa ja pahanilmanlintu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla moni pitää Päivi Räsästä hulluna, mut hänen kommenttinsa tämän kahjon päivitykseen oli todella järkevä.
Tää yhteiskunta on menny niin ääriliberaaliks et Päivi Räsänen on järjen ääni vaikken oo ite yhtään uskonnollinen
Sama. Lisäksi olen alkanut miettiä, että se voisi ollakin melkoisen metkaa kun näille tällaisille abortissa orkuttajille ja muille vastaaville viheltäjille olisi kuin olisikin se pysyvästi lämmin loppusijoituspaikka.
Sekin on aina jännä, kun feministit kritisoi Päiviä siitä, että hän on typerä kotiäiti perinteisine arvoineen, joka kannattaa miesten menestymistä työelämässä. Todellisuudessa Päivi on yksi pisimpään istuneista kansanedustajista, viiden lapsen äiti, entinen mi
Päivi on lisäksi lääkäri ammatiltaan, eli opiskellut.
En ole kylläkään kuullut häntä kritisoitavan typeräksi kotiäidiksi. Noin muuten hänen vihaaminen on ollut jonkinlainen trendi jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, kun tälläkin palstalla on vuosikausia huudeltu joka paikassa miten abortti pitää sallia aina ja kaikkialla, niin mitä nämä samat ihmiset nyt ajattelevat, kun otsikon kaltainen tilanne on todellisuutta Suomessa? Juhlivatko tätä tapausta kotona skumppapullon kanssa vai ovatko järkyttyneitä?
Ei tämä muuta käsitystäni abortista. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että abortti pitää sallia, myös tällaisille somevaikuttajille. Olen toki järkyttynyt, että tällä naisella on näin vähän tilannetajua ja että hän oksentaa kaikki yksityisasiansa ja oudot yksityiskohdat lehdistölle, mutta se ei muuta hänen oikeutta omaan kehoonsa. Varmasti aidosti hyvä asia, että ei pitänyt lasta noin tuoreessa suhteessa, missä kumpikaan ei ilmeisesti halunnut lapsia vielä.
Koska seksipositiiviset miehet eivät halua sellaista. Minulle yksi mies joskus sanoi, että pitäisi mennä luostariin (kun en aktiivisesti tehnyt aloitteita seksiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikaan ei halunnut vielä lap
Jännä juttu, miten seksuaaliasioiden ammattilainen ei ollut ehkäisystä tietoinen. Lapsi saa tulla, jos on tullakseen, mutta ei sittenkään.
Ei kaikkien kannata lapsia hankkia. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän yksittäistapauksen pitäisi järkyttää? Abortin saa tehdä milloin vaan, ei tämä absurdi huomionkerjäysnäytelmä sitä muuksi muuta.
Mitä väliä sillä on, jos joku on yksittäistapaus? On oman läheisenkin kuolema aina yksittäistapaus. Kyllä minua ainakin järkyttää joka kerta, kun läheiseni kuolee. Viimeksi jouluna kuoli eräs läheiseni.
Tässä ketjussa pesii nyt joku kunnon pahanilmanlintu.
Pahanilmanlintu on sanakirjan mukaan sellainen, joka tuo huonoa onnea johonkin paikkaan. Kertoisitko tarkemmin, miten olen tuonut huonoa onnea tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
ei vaikuta kovin tasapanoiselta?
taitaa olla aika yleistä näille "somevaikuttajille"?
Mikä siinä on, että just nämä hulluimmat yksilöt nostetaan nykyään esikuviksi? Ainoa sallittu vastaus on ihailu ja hehkutus. Nimenomaan vahvuuden ja rohkeuden ihailu.
Taas tätä nurinkurin maailmaa. Näkisin paljon rohkeampana lapsen synnyttämisen vaikka millaisiin olosuhteisiin. Ja ihailtavampanakin perusasenteeltaan.
Tälläisiä naisia on Suomi pullollaan mutta eipä heistä juttuja tehdä. MIettikääpä tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla moni pitää Päivi Räsästä hulluna, mut hänen kommenttinsa tämän kahjon päivitykseen oli todella järkevä.
Tää yhteiskunta on menny niin ääriliberaaliks et Päivi Räsänen on järjen ääni vaikken oo ite yhtään uskonnollinen
Sama. Lisäksi olen alkanut miettiä, että se voisi ollakin melkoisen metkaa kun näille tällaisille abortissa orkuttajille ja muille vastaaville viheltäjille olisi kuin olisikin se pysyvästi lämmin loppusijoituspaikka.
Sekin on aina jännä, kun feministit kritisoi Päiviä siitä, että hän on typerä kotiäiti perinteisine arvoineen, joka kannattaa miesten menestymistä työelämässä. Todellisuudessa Päivi on yksi pisimpään istuneist
Kotiäitiys - siis se että nainen omistautuu lapsilleen - ei ole perinteistä vaan universaalia. Kaikki nisäkkäät luonnossakin hoitavat poikasensa. Polygamisissa heimoissa äidit hoitavat lapsensa. Siinä ei ole mitään perinteistä, konservatiivista tai edes kristillistä siinä mielessä, miten jotkut tällaiset naiset yrittävät sillä ratsastaa. Se on yksinkertaisesti naisen seksuaalisuus.
Ja tosiaan hänen tökeröistä kommenteistaan sietääkin saada palautetta. Laittomia tai eivät, tämäkin oli niin rimanalitus, että pitäisi laittaa puhekieltoon.
Niin ja itse olen kyllä feministi enkä ole kritisoinut Päiviä. Meitä feministejäkin on erilaisia, kritisoin useita feminismin ilmiöitä ja ärsyttää sellaset länsimaiset mukavuusfeministit jotka noudattaa aina vaan kulloisiakin trendejä ja sulkee silmänsä esim. kiusallisiksi koetuilta asioilta, vaikka feministin pitäisi niistä kiinnostua. Mielestäni pitäisi kyetä kriittiseen ajatteluun ilman canceloinnin pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän yksittäistapauksen pitäisi järkyttää? Abortin saa tehdä milloin vaan, ei tämä absurdi huomionkerjäysnäytelmä sitä muuksi muuta.
Mitä väliä sillä on, jos joku on yksittäistapaus? On oman läheisenkin kuolema aina yksittäistapaus. Kyllä minua ainakin järkyttää joka kerta, kun läheiseni kuolee. Viimeksi jouluna kuoli eräs läheiseni.
Tässä ketjussa pesii
Kaltaisesi tuovat sitä joka paikkaan, missä olette, koska olette negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta ihan realistiselta vaan tarinalta.
Totuus tietysti voi olla tarua erikoisempaa.
Tarua tämä on. Ei noilla viikoilla alkio ole niin iso, että sitä silmällä edes havaitsisi, saati että sen voisi laittaa tulitikkulaatikkoon. Satutäti.
Eiköhän se kuitenkin siellä materiaalin seassa ole ollut, joten mikä on ongelmasi?
Sitä materiaalia (verihyytymiä ja kohdun limakalvoa) tulee sen verran paljon, ettei kaikki mahdu tulitikkuaskiin eikä edes kahteen. Ja alkiota ei näe sieltä seasta, sitä pitäisi huuhtoa sihvilällä niin kuin kultaa jotta sen löytäisi, sen verran pieni murunen se on jos varhaisilla viikoilla abortoi.
- eri, mutta abortin tehnyt
Jos kyseessä olisi pieni alkio eli "murunen" miksi tehtäisi rituaalia? Vai oliko isompi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaattikin on keksitty. Miksei muuten selibaatista puhuta juuri koskaan missään? Ei seksi ole ikinä ollut mikään välttämätön tarve, jota ilman ihminen ei voi elää.
Tiesitkö, että selibaatti oikeasti tarkoittaa naimattomuutta? Siksipä katolisen kirkon homopapitkin voivat rehellisesti sanoa elävänsä selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kylläkään kuullut häntä kritisoitavan typeräksi kotiäidiksi. Noin muuten hänen vihaaminen on ollut jonkinlainen trendi jo pitkään.
Tuokin vielä. Käytännössä Päivi on saavuttanut kaiken urallaan ja myös perhe-elämässään, vaikka on fundamentalisti uskovainen ja erittäin konservatiivinen mielipiteiltään. Pitäisiköhän feministien miettiä uusiksi uskomuksiaan?
Näinhän nämä menee aina luvottavampia asioita pitää julkaista.Vain siksi että joku radom tyyppi seuraa somessa.Nyt kun vaikuttaja neitonen veti pohjat mikä on seuraava?Kunnon tappelu miehen kanssa niin ihana 4kk tunnettu.Naama mustelmilla yms.Ei kulta aikasi ei ole nyt,sadomasokistinen sexsi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vaikuta kovin tasapanoiselta?
taitaa olla aika yleistä näille "somevaikuttajille"?
Mikä siinä on, että just nämä hulluimmat yksilöt nostetaan nykyään esikuviksi? Ainoa sallittu vastaus on ihailu ja hehkutus. Nimenomaan vahvuuden ja rohkeuden ihailu.
Taas tätä nurinkurin maailmaa. Näkisin paljon rohkeampana lapsen synnyttämisen vaikka millaisiin olosuhteisiin. Ja ihailtavampanakin perusasenteeltaan.
Tälläisiä naisia on Suomi pullollaan mutta eipä heistä juttuja tehdä. MIettikääpä tätä!
Se olisi vastuutonta. Päihdeäidit asia erikseen, he tarvitsevat suojelusta ja apua, sillä eivät ole hallinnassa tekemisistään. Mutta sellainen nainen joka on hallinnassa tekemisistään, katsoo että ovatko olosuhteet otolliset lapselle, onko vakautta, jne. ja sen perusteella tekee päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi tuovat sitä joka paikkaan, missä olette, koska olette negatiivisia.
Mutta en ole aina negatiivinen. Arkielämässäni olen positiivinen ja pyrin kannustamaan läheisiäni. Jos kohtaan jonkun ikävän asian, mistä en pidä, niin silloin olen negatiivinen. Tälläkin palstalla pyrin kehumaan ihmisiä tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin vielä. Käytännössä Päivi on saavuttanut kaiken urallaan ja myös perhe-elämässään, vaikka on fundamentalisti uskovainen ja erittäin konservatiivinen mielipiteiltään. Pitäisiköhän feministien miettiä uusiksi uskomuksiaan?
Kaiken mitä hän ja sinä ihailette. Eivät naiset universaalisti ihaile mallia, missä he ovat naimisissa miehen kanssa joka laukoo samoja vitsejä kerta toisensa jälkeen, heillä on 5 lasta, he ovat lääkäreitä ja poliitikkoja. Tuo on hyvin patriarkaalinen malli naiselle. Nainen saattaa vaikka haluta elää elämänsä työttömänä ja neuloa 500 sukkaparia, tai kiivetä vuorelle, tai perustaa seksikonsulttifirman.
Käsittämätön ilmestys..oikeus pyhitettyyn kehoonsa ylittää vaivatta toisen hengen. Semmoista asiantuntijuutta taas tällä kertaa. Eikä varmasti kuulla tätäkään jankutusta viimeistä kertaa.