Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merelä Ilta-Sanomissa: sain orgasmin abortissa

Vierailija
15.05.2025 |

Sanoisin, että nyt on niin kuvottavaa settiä että ei sanat riitä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011233880.html

Kommentit (759)

Vierailija
421/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ihan realistiselta vaan tarinalta. 

Totuus tietysti voi olla tarua erikoisempaa. 

Tarua tämä on. Ei noilla viikoilla alkio ole niin iso, että sitä silmällä edes havaitsisi, saati että sen voisi laittaa tulitikkulaatikkoon. Satutäti.

Eiköhän se kuitenkin siellä materiaalin seassa ole ollut, joten mikä on ongelmasi?

Sitä materiaalia (verihyytymiä ja kohdun limakalvoa) tulee sen verran paljon, ettei kaikki mahdu tulitikkuaskiin eikä edes kahteen. Ja alkiota ei näe sieltä seasta, sitä pitäisi huuhtoa sihvilällä niin kuin kultaa jotta sen löytäisi, sen verran pieni murunen se on jos varhaisilla viikoilla abortoi.

- eri, mutta abortin tehnyt

Mietin kanssa tuota, että miten oli varma siitä, että on oikea klimppi päätynyt tulitikkuaskiin? Tai ehkä todella siiviloi tarkasti sillä mainitulla siivilällä.

Tämä on kyllä hulluin ja oudoin juttu tähän mennessä tänä vuonna.

Vierailija
422/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lukea muita vastauksia.

Olen tehnyt lääkkeellisen abortin joka oli ehkä paras päätös ikinä elämässäni. En kokenut mitään orgastista, en tuskia, en kipuja. 

Tajutessani olevani raskaana, sanoin heti maailmankaikkeudelle, Jumalalle, mikä ikinä onkin, että sinähän näet, etten voi ottaa nyt ketään vastaan. Minulla oli kaksi lasta jo, ja lapsimies. Olin juuri päässyt töihin.

Kun sain raskaushormonit lopettavan lääkkeen, minulle tuli parin päivän päästä pahoinvointikohtaus, jonka aikana kohtu tyhjentyi vessanpönttöön. En tiedä, minne muuallekaan olisin voinut alapääni sisällön tyhjetäntää samalla kun oksensin ämpäriin. 

Tiesin heti, etten ole enää raskaana, ja minut valtasi helpotuksen tunne. 

Seuraavana päivänä otin kohdun tyhjentävän lääkkeen, eikä mitään tapahtunut enää.

Tästä on yli kymmenen vuotta aikaa, olen eronnut miehestä ja edelleen pidän aborttia elämäni parhaana päätöksenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ylipäätään naurattaa herkästi kaikenlainen dramaattisuus. Tuokin alkoi naurattamaan, kun joku veti heti jotkut murskaantuneet sisarukset tuohon. 

Vierailija
424/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parin päivän päästä avautuu saamastaan naisvihapalautteesta ja haukkuu suomalaiset miehet

Ja keski-,ikäiset naiset. Naisvihaahan se on, jos ei ymmärrä tuollaista käsittämätöntä touhua.

On postannut someen mm. useita positiivisia palautteita naisilta, joita on auttanut käsittelemään traumojaan. Kyllä tämä vihakerho kihisee vaan omassa liemessään täällä.

Vierailija
425/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä todella oudolta, että sinua on naurattanut tuo touhu. Nauratko yleensäkin kaikille tragedioille vai onko se vaan reaktiosi asioihin, joita et pysty käsittämään? Näin kerran netissä erään videon, jossa kaksi nuorta sisarusta joutui auto-onnettomuuteen. Toinen sisaruksista murskaantui onnettomuudessa ja vieressä ollut sisko vain nauroi ruumiin vieressä. Tuo onnettomuudesta selvinnyt oli siis kuvannut sen videon. Jotkut reagoivat noin, kun eivät pysty sisäistämään jotain erittäin traagista tilannetta.

Mitä sinä oikein selität? :DDD 

Ei tuossa mitään käsittämätöntä ole, eikä ole mikään tragedia minulle. Enhän minä edes tunne nuita. 

Itseäni naurattaa tuo pari ja alttarit, tulitikussa pakkaseen ja rabbin siunattavaksi, kolmiolääkkeet ja Sex And The City, seksuaalienergia kiersi ja side oli housuissa jne. Sitten someen postausta johon Päivi Räsänenkin kommentoi

En vieläkään ymmärrä, mikä tuossa naurattaa. Missä kohtaa tuossa on se huumori tai ilo? 

Vierailija
426/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairas maa

Vierailija
427/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, kun tälläkin palstalla on vuosikausia huudeltu joka paikassa miten abortti pitää sallia aina ja kaikkialla, niin mitä nämä samat ihmiset nyt ajattelevat, kun otsikon kaltainen tilanne on todellisuutta Suomessa? Juhlivatko tätä tapausta kotona skumppapullon kanssa vai ovatko järkyttyneitä? 

Miksi tämän yksittäistapauksen pitäisi järkyttää? Abortin saa tehdä milloin vaan, ei tämä absurdi huomionkerjäysnäytelmä sitä muuksi muuta.

Vierailija
428/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, kun tälläkin palstalla on vuosikausia huudeltu joka paikassa miten abortti pitää sallia aina ja kaikkialla, niin mitä nämä samat ihmiset nyt ajattelevat, kun otsikon kaltainen tilanne on todellisuutta Suomessa? Juhlivatko tätä tapausta kotona skumppapullon kanssa vai ovatko järkyttyneitä? 

Ei tämä muuta käsitystäni abortista. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että abortti pitää sallia, myös tällaisille somevaikuttajille. Olen toki järkyttynyt, että tällä naisella on näin vähän tilannetajua ja että hän oksentaa kaikki yksityisasiansa ja oudot yksityiskohdat lehdistölle, mutta se ei muuta hänen oikeutta omaan kehoonsa. Varmasti aidosti hyvä asia, että ei pitänyt lasta noin tuoreessa suhteessa, missä kumpikaan ei ilmeisesti halunnut lapsia vielä.

Jos kumpikaan ei halunnut vielä lapsia niin ehkäisyvälineet on keksitty.

Vierailija
429/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ylipäätään naurattaa herkästi kaikenlainen dramaattisuus. Tuokin alkoi naurattamaan, kun joku veti heti jotkut murskaantuneet sisarukset tuohon. 

Nauratko hautajaisissakin? Nehän on aika draamattinen tilaisuus monesti.

Vierailija
430/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi löysi elämänsä rakkauden (4kk)

vielä kun oppisi käyttämään kondoomia

vaikka seksuaalineuvoja onkin

Vierailija
431/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla moni pitää Päivi Räsästä hulluna, mut hänen kommenttinsa tämän kahjon päivitykseen oli todella järkevä.

Tää yhteiskunta on menny niin ääriliberaaliks et Päivi Räsänen on järjen ääni vaikken oo ite yhtään uskonnollinen

Sama. Lisäksi olen alkanut miettiä, että se voisi ollakin melkoisen metkaa kun näille tällaisille abortissa orkuttajille ja muille vastaaville viheltäjille olisi kuin olisikin se pysyvästi lämmin loppusijoituspaikka.

Vierailija
432/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa kohta järjestetään ylenpalttisia abortti juhlia, että hörhöt saavat hihhuloida mielin määrin. Kotisynnytyskään ei voi enää olla normaali, vaan pitää lopuksi paistella istukkaa pikkusuolaiseksi. 

Toivon, että tuo friikki pariskunta pysyykin vain keskenään. Mahdollisen lapsen elämä saattaisi olla todella päätä sekoittavaa. 

Jeps, otetaanpa rauhassa sitten. Ilmeisesti joidenkin olisi hyvä ihan pysyä sielä tynnyrissään eikä kurkistaa uloskaan, kun ottaa noin koville että maailmassa on muitakin kuin ne omat tavat.

Vierailija
433/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vttua mä just luin?

-m

Vierailija
434/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän yksittäistapauksen pitäisi järkyttää? Abortin saa tehdä milloin vaan, ei tämä absurdi huomionkerjäysnäytelmä sitä muuksi muuta.

Mitä väliä sillä on, jos joku on yksittäistapaus? On oman läheisenkin kuolema aina yksittäistapaus. Kyllä minua ainakin järkyttää joka kerta, kun läheiseni kuolee. Viimeksi jouluna kuoli eräs läheiseni.

Vierailija
435/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla moni pitää Päivi Räsästä hulluna, mut hänen kommenttinsa tämän kahjon päivitykseen oli todella järkevä.

Tää yhteiskunta on menny niin ääriliberaaliks et Päivi Räsänen on järjen ääni vaikken oo ite yhtään uskonnollinen

Sama. Lisäksi olen alkanut miettiä, että se voisi ollakin melkoisen metkaa kun näille tällaisille abortissa orkuttajille ja muille vastaaville viheltäjille olisi kuin olisikin se pysyvästi lämmin loppusijoituspaikka.

Ei kai hän nyt itse sitä valinnut, että sai orgasmin. Ja helvettiin sinä olet häntä lähettämässä.

Vierailija
436/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En vieläkään ymmärrä, mikä tuossa naurattaa. Missä kohtaa tuossa on se huumori tai ilo? "

Sinun dramaattisuutesi.

Vierailija
437/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos joku on yksittäistapaus? On oman läheisenkin kuolema aina yksittäistapaus. Kyllä minua ainakin järkyttää joka kerta, kun läheiseni kuolee. Viimeksi jouluna kuoli eräs läheiseni.

Tässä ketjussa pesii nyt joku kunnon pahanilmanlintu.

Vierailija
438/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratko hautajaisissakin? Nehän on aika draamattinen tilaisuus monesti.

No ovathan ne nyt aika läppä tapahtuma, ihmiset kerääntyvät esittämään surevaa jostakusta jota todennäköisesti ovat elämänsä aikana tyyliin kiusanneet.

Vierailija
439/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on aina jännä, kun feministit kritisoi Päiviä siitä, että hän on typerä kotiäiti perinteisine arvoineen, joka kannattaa miesten menestymistä työelämässä. Todellisuudessa Päivi on yksi pisimpään istuneista kansanedustajista, viiden lapsen äiti, entinen ministeri ja puolueen pitkäaikainen puheenjohtaja. Näköjään perinteisia perhearvoja kannattava nainenkin voi luoda sellaisen uran, jota harva ferministikään pystyy koskaan saavuttamaan.

Vierailija
440/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...miten läheisen kuolema liittyy vaikuttajaneitosen abortoituun alkioon mitenkään? Nämä ovat aika eri suuruusluokan juttuja.