Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, alkaisitko parisuhteeseen itseäsi huomattavasti varakkaamman miehen kanssa?

Vierailija
15.05.2025 |

Niin että teillä olisi kummallakin omat rahat, ja jakaisitte kaikki yhteiset kulut tasa-arvoisesti 50/50 ?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
2/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälainen se mies on. Pelkkä varakkuus kun ei riitä eikä sillä pitkälle pötkitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan laskuttaisin häntä seurastani hänen tulojensa mukaan.

Vierailija
4/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksikään parisuhde ei ole toimiva, jos aletaan puolittaa kaikki laskut ja ruoat ja bensat ym. 

Vierailija
5/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä miehen pitäisi maksaa suurin osa.

Vierailija
6/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aLKAIsin ja pöllisin sen rahat ja erossa kynisin loput

Vierailija
7/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos se todella on 50/50 suhde, eikä vain 50/50 maksamissuhde. Tähän asti olen törmännyt vain niihin miehiin, jotka haluaa 25/75 suhteen, eli maksaa puolet eikä tehdä mitään. 

Vierailija
8/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuisin niin tietysti. Tietysti jos mies sitten haluaisi sellaista elämää johon mulla ei olisi varaa niin eihän siitä mitään tulisi. 

Vierailija
9/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos toisinpäin? Tiedoksi ap:lle että instabimbon elättäminen maksaa väh. 2ke/kk siis hänen kuluihin

Vierailija
10/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta anti-feministiä ilmaisi mielipiteensä heti alkuun. -AP

Vierailija
11/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, kunhan mies ymmärtää että elintaso määräytyy minun tulojeni mukaan.

Vierailija
12/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos toisinpäin? Tiedoksi ap:lle että instabimbon elättäminen maksaa väh. 2ke/kk siis hänen kuluihin

Ei kyllä kiinnosta insta-bimbot millään tasolla.

-AP

Vierailija
13/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Tietysti miehen pitäisi ehkä laskea vaatimuksiaan ruoan suhteen, jos samoja ruokia syötäisiin. Kukkaro ei taivu hummeriin, eikä samppanjaan. Tilanne olisi siis vaikea lähinnä miehelle. Mutta se vasta hauskaa olisi, jos keittiössämme valmistuisi kahden kerroksen aterioita, miehelle sisäfilettä ja minulle pakasteseitä. 

Vierailija
14/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei. Tietysti miehen pitäisi ehkä laskea vaatimuksiaan ruoan suhteen, jos samoja ruokia syötäisiin. Kukkaro ei taivu hummeriin, eikä samppanjaan. Tilanne olisi siis vaikea lähinnä miehelle. Mutta se vasta hauskaa olisi, jos keittiössämme valmistuisi kahden kerroksen aterioita, miehelle sisäfilettä ja minulle pakasteseitä. 

Mies söisi hummeria yksikseen.

Vierailija
15/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan elettäisiin minun varojeni mukaisesti niin mikäs siinä. Voi miestä kismittää kun asutaan kerrostalossa OKT:n sijaan ja gourme-annoksien sijaan kotikokataan keskihintaisista raaka-aineista tavallisia ruokia.

Vierailija
16/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi määrätyisi? Ei sinulla ole oikeutta kontrolloida toista. Hän tekee omia juttujaan omilla rahoillaan ja te teette yhteisiä juttuja yhteisillä rahoilla.

Vierailija
17/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ihan hyvin elättää miehen, johon olen rakastunut. Siksi en arvostaisi miestä, jolle omaisuus on parisuhdetta tärkeämpää. En sinänsä tarvitse miehen rahoja mihinkään, minulla on melko suuri velaton varallisuus. 

Vierailija
18/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka varakkaasta miehestä nyt puhutaan ja millaista elämäntyyliä haluaa viettää. 

Jos kyse vain esim. parin miljoonan omaisuudesta ja tavallisesta arjesta,  niin ok, jos asiasta ei tehdä liian vaikeaa. Jos kymmenien miljoonien omaisuus ja halu luksukseen, niin ei ole ok.

Olen itsekin varakas.

Vierailija
19/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi määrätyisi? Ei sinulla ole oikeutta kontrolloida toista. Hän tekee omia juttujaan omilla rahoillaan ja te teette yhteisiä juttuja yhteisillä rahoilla.

Eli ei muuteta ikinä yhteen? Ei sellaisella suhteella ole mitään tulevaisuutta. Ei se ole oikea parisuhde. 

Vierailija
20/81 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan elettäisiin minun varojeni mukaisesti niin mikäs siinä. Voi miestä kismittää kun asutaan kerrostalossa OKT:n sijaan ja gourme-annoksien sijaan kotikokataan keskihintaisista raaka-aineista tavallisia ruokia.

Miksi sinun pitäisi saada kontrolloida toista ihmistä. Hän saisi tietysti elää juuri niin kuin haluaa, eikä narsistin kontrollissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi