Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idiootit maaliset kuvittelee että Hki on " ISO, TURVATON JA LIKAINEN" kaupunki! *LOL*

Vierailija
20.03.2007 |

Ärsyttää ihan helvetisti typerät maalaisjuntit jotka pitää Helsinkiä vaarallisena suurkaupunkina! EIvätkö nämä ihmiset todellakaan ole käyneet Suomen rajojen ulkopuolella kun eivät tajua miten pieni, turvallinen, puhdas ja vihreä kaupunkin Helsinki on globaalissa vertailussa! Helsinki on suorastaan tuppukylä verrattuna moneen muuhun pääkaupunkiin (plus että Helsinki on tilastollisesti maailman turvallisin pääkaupunki!)! Herätkää maalaisjuntit ja menkää nyt edes kerran elämässänne käymään ulkomailla niin saatte vähän perspektiiviä näkemyksiinne!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, onko täällä Helsingissä turvattomampi asua kuin muualla SUOMESSA.

Ja totta kai on... kun on väkeä enemmän, on enemmän rikoksia ja liikennettä.

Miksi tuota nyt on niin hemmetin vaikea myöntää? Ei ole olemassa täydellistä ja virheetöntä asuinpaikkaa.

Turvattomuutta Helsingissä kompensoi moni muu asia. Itse en ikinä muuttaisi täältä pois!

Vierailija
2/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saa kuvan, että on likaista ja saasteista ja turvatonta.

Jossain Itäkeskuksen kauppakeskuksessa. Tai moottoritiellä ja kehällä ruuhkassa näkee nämä nurjat puolet. Ei niitä hyviä puolia näe kuin asumalla tai käymällä niissä kauniimmissakin paikoissa jotka helposti sivuutetaan.

Keskustassakin voi pyöriä muualla kuin ytimessä. Esim. heti Töölönlahteen, mutta harva maalainen sinne päin osaa lähteä kävelemään, ja miksi vaivautua, samaa luontoa siellä on mitä omalla takapihallakin kilometritolkulla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäsi. Helsinki on täynnä ösiseviä, haisevia, rahaa pummaavia juoppoja.

Vierailija
4/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Totesin vaan että minua ärsyttävät NE idiootit maalaiset (otsikossa on tosiaan kirjoitusvirhe) jotka kuvittelevat Helsingin olevan jotenkin vaarallinen ja mukamas iso kaupunki. Olen itse asunut sekä New Yorkissa että Lontoossa ja niihin verrattuna Helsingissä ollaan kuin herran kukkarossa!

Ap

Vierailija
5/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee. Vai täynnä? Sä olet tainnut pyöriä rauta-ja metroasemien liepeillä sitten vaan?

Vierailija
6/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saatana... kukahan se idiootti nyt onkaan!?!?!?

hahahahhhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
7/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtään sen kokoluokan kaupnkia, jossa olisi oikeasti kaamean turvatonta suhteessa johonkin toiseen paikkaan.

Vierailija
8/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

televia on noi Helsingin spurgut.

Vierailija:

Hehee. Vai täynnä? Sä olet tainnut pyöriä rauta-ja metroasemien liepeillä sitten vaan?

Vierailija
9/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ei täällä ole, täällä maalla!

Vierailija
10/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

la asemilla rauhassa.

Vierailija
11/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä kyllä tajuan että se on sinun kotisi ja sinulle tärkeä paikka.

Vierailija
12/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

la asemilla rauhassa.

avuliaita tyyppejä, jotka iloisesti kääntävät rahasi tms. kun silmä välttää. Helsinki on ihana ja sanon niin, vaikka olen myös asunut ulkomailla isoissa kaupungeissa. Helsinki on myös verrattain siisti. Ei kannata jäädä pyörimään asemalle, Asematunneliin tai Makkaratalon kupeeseen.

Vierailija
13/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toja kaikissa suurkaupungeissakin. Mitä ihmeellistä siinä muka on?

Ei ne mielikuvat ole vierailijoiden vika, vaan kaupungin ja sen asukkaiden vika (= spurgujen). Ketju on niin heikko, kuin on sen heikoin lenkki.

Vierailija:

Vierailija:

la asemilla rauhassa.

avuliaita tyyppejä, jotka iloisesti kääntävät rahasi tms. kun silmä välttää. Helsinki on ihana ja sanon niin, vaikka olen myös asunut ulkomailla isoissa kaupungeissa. Helsinki on myös verrattain siisti. Ei kannata jäädä pyörimään asemalle, Asematunneliin tai Makkaratalon kupeeseen.

Vierailija
14/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ärsyttää ihan helvetisti typerät maalaisjuntit jotka pitää Helsinkiä vaarallisena suurkaupunkina! EIvätkö nämä ihmiset todellakaan ole käyneet Suomen rajojen ulkopuolella kun eivät tajua miten pieni, turvallinen, puhdas ja vihreä kaupunkin Helsinki on globaalissa vertailussa! Helsinki on suorastaan tuppukylä verrattuna moneen muuhun pääkaupunkiin (plus että Helsinki on tilastollisesti maailman turvallisin pääkaupunki!)! Herätkää maalaisjuntit ja menkää nyt edes kerran elämässänne käymään ulkomailla niin saatte vähän perspektiiviä näkemyksiinne!

Vierailija
15/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut oikein itse tajuta!!!!

Niin mitä hyvää siellä on?

Vierailija
16/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole kiva paikka, molemmissa omat puutteensa ja turvattomuutensa.

Tää nykyinen asuinpaikka on juuri sopiva: Tää on sopivan pieni taajama-alue ja täältä ajaa Lahteen 15min sekä Helsinkiin 50min.

Kaikki peruspalvelut alle 2km säteellä eikä terveyspalvelut ole koskaan ruuhkautuneet.

On ihanaa, kun voi lähteä lapsen kanssa lähimetsään kävelylle katselemaan hevosia tai hypätä oven edestä Lahden liikenteen kaupunkibussiin ja mennä keskustaan shoppailemaan..

-Orimattilalainen

Vierailija
17/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Nykyään " maalinen"

Vierailija
18/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. onnellinen tuppukyläläinen

Vierailija
19/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toja kaikissa suurkaupungeissakin. Mitä ihmeellistä siinä muka on?

Ei ne mielikuvat ole vierailijoiden vika, vaan kaupungin ja sen asukkaiden vika (= spurgujen). Ketju on niin heikko, kuin on sen heikoin lenkki.

Helsingistä kokemuksen syvällä rintaäänellä. Helsingissä ei tarvitse mennä lähiöön löytääkseen kauneutta ja rauhaa. Koska Helsinki on niin pieni, kävelemälläkin pääsee nopeasti esim. Kruununhakaan, Kaivopuistoon tai Ullanlinnaan. Suomenlinna on pienen lauttamatkan päässä, samoin Korkeasaari. Kiva pieni keidas on Tervasaari, joka on siis kannas, joten sinne voi helposti kävellä erittäin nopeasti vaikka sieltä asemalta. ;-) Kannattaa tehdä joskus visiitti ihan pelkästään Helsinkiin.

Vierailija
20/20 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Helsinkiin opiskelemaan ja todella hyvin olen viihtynyt. Helsinki on pieni ja viihtyisä, mutta kuitenkin löytyy paljon tekemistä ja katselemista. Tietenkin täällä on suhteessa enemmän spurguja kuin vanhassa kotikaupungissani. Siellä deekut ei myöskään yrittäneet pummailla yhtä paljon kuin täällä Helsingissä. Enemmän ulkomaalaisia löytyy täältä myös, mutta se ei mua haittaa. Mun mielestä myöskin Rautatieaseman maine on liioiteltua.