Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaiditko puolisoksesi miehen, joka ei osaa remontoida, vaihtaa autonrenkaita tms "miesten" hommia?

Vierailija
15.05.2025 |

Mitä jokaisen miehen edes teoriassa pitäisi osata tehdä?

Itse en ottaisi. Ei se oo mies eikä mikään, joka ei osaa omaa kotiaan remontoida tai oman autonsa renkaita vaihtaa. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyllä, mutta on sen verran hyvä tuntipalkka omissa töissään että kannattaa ennemmin maksaa vieraille tuollaisista hommista kuin käyttää niihin omaa aikaa. Ollaan me sentään mökkiä itse maalailtu, sisältä ja ulkoa. 

Vierailija
62/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on arjessa aivan mahtava kumppani, otatte ennemmin jonkun toisen tilalle, jos se pieni pari kertaa vuodessa tehtävä renkaiden vaihto ei ole hänen juttunsa. Montakohan muuta outoa pakkomiellettä ihmisillä on. Elämä olisi liian helppoa jos ei olisi psykoosit jatkuvasti tulilla joka asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos on arjessa aivan mahtava kumppani, otatte ennemmin jonkun toisen tilalle, jos se pieni pari kertaa vuodessa tehtävä renkaiden vaihto ei ole hänen juttunsa. Montakohan muuta outoa pakkomiellettä ihmisillä on. Elämä olisi liian helppoa jos ei olisi psykoosit jatkuvasti tulilla joka asiasta.

Easymodelaisilla liikaa valinnanvaraa.

Vierailija
64/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei luokitella töitä sukupuolen mukaan. Ihan kädetöntä en olisi aviopuoliseksi valinnut, mutta en myöskään odottanut mitään supertaitajaa. Hyvä, kun perustyökalut pysyvät kädessä. Tai sitten asumismuoto olisi joku muu kuin omakotitalo.

Oma mieheni osallistuu tasapuolisesti kaikkiin kodin töihin, myös niihin "naistentöihin", ihan samalla tavoin minäkin osallistun takkapuiden pilkkomiseen, kodin remontoitiin, pihatöihin.... Isommat rempat teetetään ammattilaisella. Ja pitää vielä kehua, että hänestä on kehittynyt uskomattoman hyvä kokki näiden 30 yhteisen vuoden aikana. 

Autot ovat sitä ikäluokkaa, että niitä ei juuri kotioloissa korjailla, toiseen sentään pitää välillä tankata bensaa. Renkaat vaihtui aiemmin sujuvasti yhteistyöllä, nyt molempien autojen renkaat ovat rengshotellissa ja vaihdot tapahtuvat liikkeissä. 

Vierailija
65/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan miehet naisia sohvalle asumaan, jotka ei osaa tehdä ruokaa eikä siivota 

Vierailija
66/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan rakentaa mitä vaan. Vaimo halusi rakennuttaa tarassin ja tilasi siihen firman. Terassi maksoi 6000 euroa, sen olisi voinut tehdä alle 2000 eurolla. No vaimo maksoi 4000 euroa liikaa, tein sille laskelman vielä että sen voi tehdä halvalla mutta ei tajunnut.

Vierailija
67/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osaa remontoida, vaihtaa autoon renkaita eikä hänellä ole ajokorttiakaan.

Ja ennen kuin joku miettii, niin ei, ei ole rikaskaan vaan ihan tavismies.

Enkä vaihtaisi ikipäivänä kehenkään toiseen <3 maailman ihanin mies.

Vierailija
68/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hyvinkin, ei ole sen kummemmin miehen kuin naisenkaan pakko osata noita hommia, niihin saa tekijät rahalla. Meillä on nyt pienet pintaremontit meneillään ja juuri niin, että mulla vetovastuu, mies tekee pyydettäessä jonkin jutun, esimerkiksi jos en yletä johonkin. Toimii näin hyvin, minä olen paljon tarkempi nysväri ja miehen suurpiirteinen tarkkuus ei riitä mulle.

Vierailija
69/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin itse teettää nuo työt ammattilaisilla. Kumppanilta odotan muita asioita.