Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaiditko puolisoksesi miehen, joka ei osaa remontoida, vaihtaa autonrenkaita tms "miesten" hommia?

Vierailija
15.05.2025 |

Mitä jokaisen miehen edes teoriassa pitäisi osata tehdä?

Itse en ottaisi. Ei se oo mies eikä mikään, joka ei osaa omaa kotiaan remontoida tai oman autonsa renkaita vaihtaa. 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tienaa tarpeeksi, että voidaan teettää ammattilaisella, niin ei haittaa :) 

Vierailija
2/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse valitsen miehen rakkauden ja kumppanuuden perusteella, en työmieheksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on jotenkin vammainen jos ei osaa vaihtaa renkaita, oli mies tai nainen. Sen ymmärrän ihan hyvin jos ei halua, sitä vartenhan liikkeet ovat. 

Vierailija
4/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olisi olla yhdessä sellaisen miehen kanssa jolla olisi peukalo keskellä kämmentä. Joo, paljon (tai varmaan kaiken) voi ostaakin ammattilaiselta mutta se nyt vaan tyhmää maksaa ihan jostain normiaskareesta.

En minäkään maksa esim siitä että joku lyhentää housunlahkeet, tyhjentää pesukoneen nukkasihdin tai kolaa talvella pihasta lumet.

Vierailija
5/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi.

Vaikka osaan itsekin rempata. Sain juuri oven paneloinnin valmiiksi.

Renkaiden vaihtokin sujuu. On vaan tosi tympeää hommaa.

Kaikkea on kiva tehdä kun ei ole pakko.

Vaihtaisin naiseen jos minun olisi oltava parisuhteen ainoa remontti Reiska.

Vierailija
6/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, eikä se sinänsä haittaa. Mutta se kyllä haittaa, että valehteli sujuvasti osaavansa kaiken ja tykkäävänsä remppahommista. Jos ei olisi kusettanut, en olisi ostanut hänen kanssaan remontoitavaa taloa. Itse kuitenkin tein selväksi, etten ole sellaisesta yhtään kiinnostunut, enkä aio paljoa osallistua. Eli joko hän ottaa siitä vastuun tai valitaan joku helppohoitoisempi asunto. Rahaa kun ei ole myöskään kummankaan tuloilla palkata kaikkeen mitään remppafirmoja.

Nyt ollaan sitten pystyyn rapistuvassa tönössä, mikä aikanaan myydään purkukuntoisena eteenpäin.

Vierailija
7/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä joka ei halua edes opetella remontoimaan tai vastaavasti halua tai pysty maksamaan remonttikuluja. 

Vierailija
8/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen löytyy ohjeet internetistä, youtube videoo missä kädestä pitäen opetettaan. pitäähän sen vähän tyhmä olla jos saamattomuuttaan ei saa aikaseks

Vierailija
9/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, älä anna sen haitata....

Vierailija
10/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolehtii että hommat hoidetaan. Joko tekee itse tai palkkaa jonkun tekemään. 

En itsekään viitsi käsiäni liata ja aikaa tuhlata esim renkaiden vaihdossa vaikka toki sen osaisin tehdä. 

Vierailija
11/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea olisi olla yhdessä sellaisen miehen kanssa jolla olisi peukalo keskellä kämmentä. Joo, paljon (tai varmaan kaiken) voi ostaakin ammattilaiselta mutta se nyt vaan tyhmää maksaa ihan jostain normiaskareesta.

En minäkään maksa esim siitä että joku lyhentää housunlahkeet, tyhjentää pesukoneen nukkasihdin tai kolaa talvella pihasta lumet.

Miksi se on tyhmää? Me maksetaan autonrenkaiden vaihdosta ja kyllä myös housujen lyhennyksestä. Ollaan välillä maksettu myös siivouksesta. Näin ehditään keskittyä omiin töihin, joissa tienaa enemmän kuin mitä noista palveluista maksetaan :)  Samalla tuetaan paikallisia palveluja. Kaikki voittaa. 

Vierailija
12/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Mies käyttää auton kahdesti vuodessa renkaanvaihdossa ja toinen rengaspari on kauden rengashotellissa säilössä. Kotona mies osaa maalata ja tapetoida, mutta isommat remontit teetetään ammattimiehillä. Olen avioliitossa, en palkannut remonttimiestä siihen. Kotitöiden osalta mies käy kauppa-asiat, hoitaa ruuanlaiton, siivoaa osansa, hoitaa osansa pyykeistä, hoitaa lapsen asioita. 

Vierailija
13/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse vaihda renkaita vaikka osaisin, sitä varten on rengashotellit. Teetän kaikki isommat hommat ammatti-ihmisillä, kun siihen on varaa ja osaltani työllistän nillittäjiä.

Vierailija
14/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä tai naista, joka ei osaa renkaita vaihtaa.

Kyse on niin yksinkertaisesta työstä, että jos sitä ei kykene tekemään, on paljon muutakin perusteellisesti pielessä.

Vierailija
15/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako ap itse laittaa edes ruokaa? 

Vierailija
16/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa otin.

Kyllä me ollaan maalattu ja tapetoitu yhdessä. Oli siitä apua, kun terassin rakensin. Katoin lautoja, teki ruuat ja piti juomat kylmänä ja lähellä.

Autoa sillä ei ole, joten renkaiden vaihto tarpeeton supervoima.

Puhuin uuden sohvan ostamisesta, kun nykyinen oli kulahtanut ja halusin uuden värisen. Hän tuumaili hetken ja ompeli uudet päälliset. Hieno tuli.

Vierailija
17/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästätkin ihan itse. Kasvata porkkanat ja turnipsis.

Olishan se hulluutta maksaa palvelusta.

Vierailija
18/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes etäisesti minkään asteen kriteeri mihinkään suuntaan 

Vierailija
19/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin! Pääasia että hän on uskollinen ja luotettava ja kohtelee minua ystävällisesti.

Vierailija
20/69 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole ajokorttia, ei osaa huoltaa autoa tai vaihtaa renkaita.

Hän ei myöskään remontoi tai seuraa urheilua.

On maailman ihanin mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän