Mies tyhjentää kassinsa ja kääntää kylkeä. En saa koskaan or.asmia hänen kanssaan
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!
Ei painolla ole orgasmin kanssa mitään tekemistä, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa tyydyttää itseään naiseen, kysyn vaan, mihin naisia tarvitaan?
Mihin nainen tarvitsee miestä, jos on vaan pelkkä itsetyydytysväline, naisen orgasmista viis? Helvetin urpo.
Onko vaikeaa ottaa asia puheeksi. Kun mies haluaa seuraavaksi seksiä niin sanot vain ettei tee mieli koska et saa siitä mitään iloa. Puhua mistä pidät ja mistä et.
Vierailija kirjoitti:
No miksi helvetissä olet tuollaisen kanssa?
Koska olen hiukan i.d.i.o.o.t.t.t.i
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on itse vastuussaan omista orkuista,
Näin on ja tämän takia yhä useampi nainen on vapaaehtoisesti sinkku ja vela. Yksin saa paremmat orkut ja laadukkaampaa vapaa-aikaa kuin 90% miehistä kanssa
Ja sulla on kokemusta sadoista miehistä?
Muistakaas nyt naiset yksi seikka. Te olette ihan itse miehenne valinneet!
jyyst jyyst jyyst jyyst... "tavarat sisään" kyljen kääntö... siinä meidän hekumallinen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa tyydyttää itseään naiseen, kysyn vaan, mihin naisia tarvitaan?
Ruuanlaittoon ja siivoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaas nyt naiset yksi seikka. Te olette ihan itse miehenne valinneet!
Miehet ovat aluksi aivan ihani...ja sitten naps, jotain tapahtuu, ja he alkavat vaan pitämään sinua panopuuna. Näin siinä käy!
Jokaisen naisen kuuluu tietää miten "poljetaan tandemilla." Siinä nainen ottaa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen naisen kuuluu tietää miten "poljetaan tandemilla." Siinä nainen ottaa orgasmin.
Jos minä annan miehelle nautinnon, kunnolla, saa hänkin antaa minulle saman ihanan nautinnon. Se on yhteispeliä!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on itse vastuussaan omista orkuista, 1-2 mins
😘
Opettakaa ne miehenne antamaan mitä haluatte; ei ne juntit tajua ilman neuvoja. Ja sitten; sanotte että jollette saa, eivät saa hekään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on itse vastuussaan omista orkuista, 1-2 mins
😘
On kuule jo NIIN kulunut typeryys ettei rajaakaan. Sama takaisin, käytä omaa kättäs, voit saada vaihtelua, kun vaihdat käsiä
Mun kohdalla vaan tuntuu siltä, ettei nainen osaa arvostaa sitä, että annan hänelle niin monta orgasmia kuin hän on valmis ottamaan. Ei se niin helppoa minullekkaan aina ole. Käsittääkseni naiset kyllä yleensä osaavat arvostaa , jos heidän miehensä heille orkut antaa ja sitten suostuvatkin helpommin. No ehkä tuolla vaimolla on jokin asenne juttu koko seksiä kohtaan.
Siis todellakin helpoa antaa naiselle orgasmi! Saan aina ja jokapäivä monta, ja ihan sormilla mies ne voi antaa, ja muutenkin. Ihan kummallista ajattelua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Siis todellakin helpoa antaa naiselle orgasmi! Saan aina ja jokapäivä monta, ja ihan sormilla mies ne voi antaa, ja muutenkin. Ihan kummallista ajattelua täällä.
Sinä ilmeisesti saat orgasmit poikkeuksellisen helposti. Käsittääkseni kaikki naiset eivät saa ollenkaan noin helposti. Vaimoni ei edes suostu siihen, että antaisin hänelle sormin orgasmin . Kyllä hän tahtoo sen yhdynnällä, tai saattaa suostua siihen, että saa sen kielellä. Kuitenkin yhdyntä on hänelle se juttu. Eikä se ole hetkessä tehty, jos useamman orkun hänelle antaa.
Kivointa minulle on kun nuollessani ja imiessäni minulle rakkaan naisen pillua hän saa orgasmin tai useamman. Sitten saan työntää kaluni kuumaan ja kosteaan tunneliin ja purkautua sinne. Minun grillimakkaran kokoisella nysälläni ei hänelle Orgasmia saisi, mutta näin olemme tyytyväisiä.