Mies tyhjentää kassinsa ja kääntää kylkeä. En saa koskaan or.asmia hänen kanssaan
Kommentit (42)
No miksi helvetissä olet tuollaisen kanssa?
Jokainen on itse vastuussaan omista orkuista,
Meillä yleensä samat kuviot, sillä että vielä pieraisee.
Tuollaiseksi monet suhteet tahtoo mennä. Sitten ihmetellään, kun nainen ei enää halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi helvetissä olet tuollaisen kanssa?
Rakkaus on niin monien tunteiden paloa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi yhä useampi nainen valitsee Satisfyerin ja heittää ukon pellolle :)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Joskus se tarkoittaa kumppanin laittamista mäkeen ja sellaisen kanssa olemista, jonka kanssa saa.
Klitoriskiihotin tyydyttää aina, parempi kuin yksikään mies
Vierailija kirjoitti:
T. Mies, ikisinkku
Tiedätkös ap, mikä päivä tänään on? Sianjättöpäivä!
Parempi yksin kuin hyväksikäyttävän, loisivan ukon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ota sitten yksisäs oma orkkusi, älä siihen naista käytä. Onhan sulla kädet!
Naisen saattaminen orgasmiin (tavalla tai toisella) ja naisen orgasmi on itselle kiihottavinta mitä tiedän. Teen sen tavallaan itsekkäistä motiiveista, mutta valituksia ei ole kuulunut. Ehkä sun pitää vaihtaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja tämän takia yhä useampi nainen on vapaaehtoisesti sinkku ja vela. Yksin saa paremmat orkut ja laadukkaampaa vapaa-aikaa kuin 90% miehistä kanssa
Miksi seksi on miehelle vain sitä iänikuista panoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksi on miehelle vain sitä iänikuista panoa?
Mä voisin kysyä samaa, että miksi seksi on mun vaimolle vain sitä iänikuista panoa. Vastauksen kyllä tiedän, hän nyt vain sattuu tykkäämään siitä kaikista eniten. Sama koskee varmaan niitä miehiäkin?
Pelkkää yhdyntääkö miehesi toteuttaa. Kyllä naisen pitäisi saada ensin hyväilyjä kaikin tavoin ehditkö edes kiihoittua ennen panemista. Olisi tarpeen kyllä sormettaisi sinua ja antaisi suuseksiä vielä lisäksi sormettaen samalla niin että ehtisit saamaan orgasmeja itsellesi.
M.
Jos mies ei saa tyydyttää itseään naiseen, kysyn vaan, mihin naisia tarvitaan?
Lopeta jankutus. Poistoon!!!!!