Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tyhjentää kassinsa ja kääntää kylkeä. En saa koskaan or.asmia hänen kanssaan

Vierailija
15.05.2025 |

Pitääkö vaihtaa miestä vähemmän itsekkääseen?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todellakin helpoa antaa naiselle orgasmi! Saan aina ja jokapäivä monta, ja ihan sormilla mies ne voi antaa, ja muutenkin. Ihan kummallista ajattelua täällä.

Sinä ilmeisesti saat orgasmit poikkeuksellisen helposti. Käsittääkseni kaikki naiset eivät saa ollenkaan noin helposti.  Vaimoni ei edes suostu siihen, että antaisin hänelle sormin orgasmin . Kyllä hän tahtoo sen yhdynnällä, tai saattaa suostua siihen, että saa sen kielellä. Kuitenkin yhdyntä on hänelle se juttu. Eikä se ole hetkessä tehty, jos useamman orkun hänelle antaa. 

En usko että saan poikkeuksellisen helposti. Mutta olen seksiorientoitunut. Ja mies on klitorisorientoitunut,,, Mikä sana! Siis mun orgasmiin menee ehkä muutama minuutti. Joskus haluan hidasteltuna, ja silloin se on ns edgetystä. Samahan se on miehellekkin.

Kyllä kun vaan mies tajuaa, että se on se klitoris sama kuin kulli, niin se ymmärrys avartuu kummasti. Huimaa.

Vierailija
42/42 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis todellakin helpoa antaa naiselle orgasmi! Saan aina ja jokapäivä monta, ja ihan sormilla mies ne voi antaa, ja muutenkin. Ihan kummallista ajattelua täällä.

Sinä ilmeisesti saat orgasmit poikkeuksellisen helposti. Käsittääkseni kaikki naiset eivät saa ollenkaan noin helposti.  Vaimoni ei edes suostu siihen, että antaisin hänelle sormin orgasmin . Kyllä hän tahtoo sen yhdynnällä, tai saattaa suostua siihen, että saa sen kielellä. Kuitenkin yhdyntä on hänelle se juttu. Eikä se ole hetkessä tehty, jos useamman orkun hänelle antaa. 

En usko että saan poikkeuksellisen helposti. Mutta olen seksiorientoitunut. Ja mies on klitorisorientoitunut,,, Mikä sana! Siis mun orgasmiin menee ehkä muutama minuutti. Joskus haluan hidasteltuna, ja silloin se on ns edgetystä. Samahan se on miehellekkin.                                           

Ok  teillä menee hyvin !  Mun vaimo ei ole seksiorjentoitunut, vaan ehkä jotekin seksin itselleen myöntävä ja varsinkin, jos saa siitä jotenkin minua soimata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän