Miksi en kelpaa naisille?
Saan matchejä ainoastaan ylipainoisilta tai rumilta naisilta.
Miksi en siis kelpaa naisille? Olen korkeakoulutettu ja normaalipainoinen joten eikö minulle kuuluisi nainen joka on normaalipainoinen ja ihan ok näköinen?
M29
Kommentit (219)
Tyypillistä, että miehille kelpaa vain Sara Siepin näköinen ja kokoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, että miehille kelpaa vain Sara Siepin näköinen ja kokoinen nainen.
Sara on ottanut kyllä vähä kiloja tuossa kolmenkympin jälkeen. Makean elämän ansiota?
Vierailija kirjoitti:
"Eli kun naiselle ei kelpaa mikään, jos ei ole kemiaa tms jännää. Silloin ei riitä mitkään miehen hyveet ja plussat."
No eikö sitten kannattaisi panostaa siihen kemiaan? Se jännyys kun on useimmiten sitä että erotut tusinasta samanlaisesta perusmiehestä edes jotenkin luonteeltasi ja siinä miten siihen naiseen suhtaudut.
Narsismi ja väkivalta tuntuu olevan ne mihin kauniit naiset aina luottaa miehessä. Sitten ihmetellään mikä meni vi tuiksi !!
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ansaitse ketään pelkästään oletusarvona. Joko kelpaat jollekin tai ei. Ei ole ihmisoikeus pariutua.
Niinpä, Juha Tapio ei ollut oikeassa. Et kelpaa kelle vaan vaan todella harvalle jos sillekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi nostaa tasoaan kouluttautumalla, panostamalla ulkonäköön ja hankkimalla rahaa.
Tai sitten opiskelemalla aitoa ja vilpitöntä sosiaalisuutta ja kykyä kohdata toiset ihmisinä.
Tärkeintä miehelle on kuitenkin raha ja ulkonäkö vaihtelevassa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli kun naiselle ei kelpaa mikään, jos ei ole kemiaa tms jännää. Silloin ei riitä mitkään miehen hyveet ja plussat."
No eikö sitten kannattaisi panostaa siihen kemiaan? Se jännyys kun on useimmiten sitä että erotut tusinasta samanlaisesta perusmiehestä edes jotenkin luonteeltasi ja siinä miten siihen naiseen suhtaudut.
Narsismi ja väkivalta tuntuu olevan ne mihin kauniit naiset aina luottaa miehessä. Sitten ihmetellään mikä meni vi tuiksi !!
Minä luotin siihen, että mies oli ystävällinen ja huomioonottava aina ja kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kuuluu varmaan niihin miehiin jonka mielestä esim. Erika Vikmankin on ylipainoinen. Ei siis ole ihme ettei hän saa mielestään normaalipainoista, eli langanlaihaa naista.
Erika Vikman on ylipainoinen eikä se ole edes kovin kaunis. Hän on korkeintaan alempaa keskitasoa oleva nainen. Muutaman kilon kun laihduttaa niin hän on keskitasoa. Naamavärkkiin ei voi vaikuttaa mitenkää.
M29
Kuvaile nyt sitten oma ulkonäkösikin.
Mittani ovat 187cm ja elopainoa on 80kg.
Kasvoista olen aika tavallinen, parran ajan aina pois, käytän miehille tarkoitettua ihonhoitotuotteita ja muotoilen tukkaani melko usein geelillä.
Lyhyet siistit hiukset ja ruumiinrakenne on urheilull
Aika orava on kyllä jätkä noilla spekseillä. Jopa naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ottaisit sen ihan tavallisen perusnätin naisen. Ne kyllä yleensä aina arvostavat miehen turvallisuuden ja luotettavuuden väkivallan edelle.
Itse en ainakaan tunne yhtään naista joka nimenomaan haluaisi väkivaltaisen ja narsistisen miehen.
Todennäköinen trolli, mutta voi olla mielenterveysongelmainenkin. Jokatapauksessa tarviisit kyllä apua psykiatrisiin vaikeuksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan naapurintyttönaisen, mutta kaikki vastaantulijat ovat jotain saatanan av-mammoja!
Kannattais välillä jättää internet maailma ja mennä vaikka ulos!
Et saa hyviä matchejä, jos et ota sovelluksen maksullista versiota. Nuo ovat ihan kusetusta kaikki ja niiden tarkoitus ei ole parittaa ihmisiä, vaan pitää ihmiset roikkumassa siellä mahdollisimman pitkään ja kerätä mainostuloja.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköinen trolli, mutta voi olla mielenterveysongelmainenkin. Jokatapauksessa tarviisit kyllä apua psykiatrisiin vaikeuksiisi.
Ongelma on markkina-arvon puute. Joko arvoa on luotava lisää (epätodennäköistä, vaivalloista ja epävarmaa) tai muutettava paremmille markkinoille. (tehokasta, mutta vaatii uskallusta)
Eikös tää ole vaan hyvä juttu, että ap ei ala kellekään naiselle riesaksi, kun ei hyväksy heitä?
Olet varmastikin ruma, et vain itse tiedä sitä.
Ei hmiset enää halua pariutua. Raamattukin sanoi lopun ajoista että ihmiset ei halua avioitua. Puolet siis 50% 35-vuotiaista miehistä on myös lapsettomia. Huhhuh.. loppu on lähellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on markkina-arvon puute. Joko arvoa on luotava lisää (epätodennäköistä, vaivalloista ja epävarmaa) tai muutettava paremmille markkinoille. (tehokasta, mutta vaatii uskallusta)
Rahallahan niitä maksullisia naisia saa. Puhetyylikin jo viittaisi siihen, että tässä on vähemmän romanttisesta suhteesta kyse.
Todennäköisesti kyse on asenteestasi. Kannattaisi nyt hiukan miettiä mikä on se asia mitä itsessä voisi muuttaa. Sinä kun et ole täydellinen.
Voit myös kysyä suoraan niiltä mätseiltäsi, että miksi eivät halua jatkotreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset antakaa ehdes mahdollisuus meille tavismiehille koska me kaikki emme voi olla jännämiehiä tai hyvätuloisia statusmiehiä.
Olen rehellisesti sanottuna tavismies eli 5/10 ulkoisesti, teen tavallista työtä ja olen keskituloinen. Olenko liian tylsä ja liian köyhä tavallisten naisten mielestä?
Kyllä mä koen, että mun mies on "tavis". Toki ihan ensimmäisenä ihastuin hänen ulkonäköönsä, se myönnettäköön. Sitten kun tutustuttiin, huomasin että hän on kiltti, huumorintajuinen, empaattinen, kohtelias herrasmies, jne. Tekee tavallista työtä, saa ihan hyvää palkkaa. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Olen kiitollinen siitä, että olen löytänyt tavallisen, hyvän miehen.
Lopettakaa tuo höpinä jännämiehistä/statusmiehistä, tuo on teidän omassa päässänne!
Vierailija kirjoitti:
Kemiat ja kipinät on vain naisten omassa päässä. "Kemiaan" on miehen moraalitonta panostaa, sellainen olisi tekemällä tehtyä ei aitoa, suorastaan manipulointia.
(taas kerran) samalla kun Kyläjuoppo treffailee, manipuloiden ja ollen kus1pää..luoden keinotekoista kipinää ja kemiaa, joka ei ole tervettä.
Oleellinen perustaso ennen, ja nyt tässä ajankuvassa, pitäisi lähtökohtaisesti olla ihminen ihmisenä, kaikki se mikä tekee ihmisestä inhimmillisen, ne hyvät luonteen piirteet ja ominaisuudet, mutta kun ne ei riitä nykynaisille.
Eli kumpikohan sukupuoli on unohtanut perusasiat ja kieroon kasvanut, kun aivan vääriä arvoja-asioita nykyään irti haluaa (rahaa, jännyyttä, matkoja jne )
Anteeksi, mutta mikä narsismiharhaneuroosi sinulla on vaikka pakolla tulla kelpuutetuksi kaikille naisille, jotka yksipuolisesti itse haluaisit? Mikä wannabeylijumala sinä olet arvostelemaan kenenkään mielipidettäsi kysymättä/pyytämättä mitkä arvot/halut ovat "AIVAN VÄÄRIÄ" siisniinqu minäminäminän kannalta + muu on merkityksetöntä YHYY?
Lämmität mielesi (ainoana epäterveenä ilonaiheenasi) muiden(kin omaasi kompensoiden) pahoinvoinnilla ja kärsimyksen maksimoinnilla ja todella ihmettelet miksi et kelpaa.