Miksi en kelpaa naisille?
Saan matchejä ainoastaan ylipainoisilta tai rumilta naisilta.
Miksi en siis kelpaa naisille? Olen korkeakoulutettu ja normaalipainoinen joten eikö minulle kuuluisi nainen joka on normaalipainoinen ja ihan ok näköinen?
M29
Kommentit (219)
"Eli kun naiselle ei kelpaa mikään, jos ei ole kemiaa tms jännää. Silloin ei riitä mitkään miehen hyveet ja plussat."
No eikö sitten kannattaisi panostaa siihen kemiaan? Se jännyys kun on useimmiten sitä että erotut tusinasta samanlaisesta perusmiehestä edes jotenkin luonteeltasi ja siinä miten siihen naiseen suhtaudut.
Miksi JUURI MINÄ EN KELPAA naisille (huom. monikko).
vs
Miksi jotkut muut taas kelpaavat tai eivät kelpaa hekään.
Nämä ovat täysin toisiinsa liittymättömiä erillisulinoita, mutta jälkimmäinen ei ole ikinä normijärkisen ulinalistalla.
Kukaan, joka koskaan ulizZzee jälkimmäisestä joutuu (joutuisi) ensin työstämään oman ylänuppinsa tasapainoon.
Suomalaiset naiset on maailman nirsoimpia ja sen takia et naista saa. Et ole komea vaikka itse niin luulet. Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Sen takia suomessa onkin 1.2 miljoonaa sinkkua.
Pelkästään aloituksesta jo paistaa huonot käytöstavat, narsismi, misogynia ja omistushaluisuus. Oisko vaikka siitä? 😂
Et sinä ansaitse ketään pelkästään oletusarvona. Joko kelpaat jollekin tai ei. Ei ole ihmisoikeus pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on maailman nirsoimpia ja sen takia et naista saa. Et ole komea vaikka itse niin luulet. Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Sen takia suomessa onkin 1.2 miljoonaa sinkkua.
Niin eli suomennettuna suomalaiset naiset arvoastavat laatua eikä pelkkä pullea rahapussi tai komea ulkonäkö tai muukaan yksittäinen asia riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää, jos vaikka se ylipainoinen voi olla vaikka kuinka kiva ja vaikka kuInka sopiva sinulle? Jos sinulle ei kukaan anna mahdollisuutta, niin miksi et itse anna mahdollisuutta joillekin?
M35
Koska lihava nainen ei kiihota. Lihava nainen kelpaa maksimissaan kaveriksi. Todellisuudessa toki lihavaakin naista käy painamassa puutteinen betamies.
"Lihava nainen kelpaa maksimissaan kaveriksi yhyy" -miessääliö taas ei kelpaa missään muodossa - edes kaveriksi.
Kemiat ja kipinät on vain naisten omassa päässä. "Kemiaan" on miehen moraalitonta panostaa, sellainen olisi tekemällä tehtyä ei aitoa, suorastaan manipulointia.
(taas kerran) samalla kun Kyläjuoppo treffailee, manipuloiden ja ollen kus1pää..luoden keinotekoista kipinää ja kemiaa, joka ei ole tervettä.
Oleellinen perustaso ennen, ja nyt tässä ajankuvassa, pitäisi lähtökohtaisesti olla ihminen ihmisenä, kaikki se mikä tekee ihmisestä inhimmillisen, ne hyvät luonteen piirteet ja ominaisuudet, mutta kun ne ei riitä nykynaisille.
Eli kumpikohan sukupuoli on unohtanut perusasiat ja kieroon kasvanut, kun aivan vääriä arvoja-asioita nykyään irti haluaa (rahaa, jännyyttä, matkoja jne )
Vierailija kirjoitti:
Niin? Suomalaisilla naisilla on varaa olla ihan niin nirsoja kuin haluavat. Tyhjää passattavaa passiivikivirekeä ei tarvita/haluta mihinkään (irl konkretia) = tämä loppumaton ulina.
Vierailija kirjoitti:
Kemiat ja kipinät on vain naisten omassa päässä. "Kemiaan" on miehen moraalitonta panostaa, sellainen olisi tekemällä tehtyä ei aitoa, suorastaan manipulointia.
(taas kerran) samalla kun Kyläjuoppo treffailee, manipuloiden ja ollen kus1pää..luoden keinotekoista kipinää ja kemiaa, joka ei ole tervettä.
Oleellinen perustaso ennen, ja nyt tässä ajankuvassa, pitäisi lähtökohtaisesti olla ihminen ihmisenä, kaikki se mikä tekee ihmisestä inhimmillisen, ne hyvät luonteen piirteet ja ominaisuudet, mutta kun ne ei riitä nykynaisille.
Eli kumpikohan sukupuoli on unohtanut perusasiat ja kieroon kasvanut, kun aivan vääriä arvoja-asioita nykyään irti haluaa (rahaa, jännyyttä, matkoja jne )
Yrität yhä kollektiivisesti ja myötähäpeällisesti miessössöttää tuulimyllyjä vastaan kaikkien naisten puolesta ja naisten suulla. Et varmaan tule mitään ikinä tajuamaan taikka oppimaan, joten hyvää loppuelämää yksinoikeudella ja yksin ulisten.
Vierailija kirjoitti:
"Tiedät/tunnet (jopa intiimisti)" "kyläjuopon" ihmisenä treffailutyyleineen sekä treffailukumppaninsakin, mutta et vaan silti pysty samaan/mihinkään kenenkään muun kanssa? Erikoista?
Taas tämä sama jankkaaja, joka käytännössä aina vaan kertoo ulkoisista ominaisuuksistaan että on normaalipainoinen. No voit silti olla ruma, niin yksinkertaista se kuule on.
Naisille kelpaa vain top 10%. Onneksi itsekin sitten rupsahtavat, eivätkä vanhana kelpaa kenellekään. Oikein lämmittää mieltä :).
Naisille ,oikeinko herralle jono pitäisi olla naisia,eikö yksi kerralla riitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain top 10%. Onneksi itsekin sitten rupsahtavat, eivätkä vanhana kelpaa kenellekään. Oikein lämmittää mieltä :).
Paitsi, että näen ympärilläni paljon ikääntyneitä pariskuntia. Niin kuin sinäkin, mutta sun on pakko väittää vastaan, koska sulla ei ole koskaan ollut naista, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ruma totuus sieltä imelän ontuvan, laiskansitkeän, pinnallisen ja jo lähtökohtaisesti läpeensä falskin kilttilarppauksen alta aina paljastuu alta aikayksikön.
"Oleellinen perustaso ennen, ja nyt tässä ajankuvassa, pitäisi lähtökohtaisesti olla ihminen ihmisenä, kaikki se mikä tekee ihmisestä inhimmillisen, ne hyvät luonteen piirteet ja ominaisuudet, mutta kun ne ei riitä nykynaisille."
Kyllä ne riittävät mutta ilmeisesti et joko osaa tuoda niitä hyviä piirteitäsi riittävästi esiin tai sitten niitä ei vain ole riittävästi.
Vai oleellinen perustaso...eihän sinullekaan kelpaa naisessa vain hyvät luonteenpiirteet ja ominaisuudet vaan vaadit tiettyä ulkonäköä.
"Olen korkeakoulutettu ja normaalipainoinen joten _eikö minulle kuuluisi nainen_ joka on normaalipainoinen ja ihan ok näköinen?"
Ei, sinulle ei "kuulu" yksikään nainen, joka ei itse omasta vapaasta tahdostaan halua "kuulua" (puistatus!) juuri sinulle.
Et voi ostaa vapaassa maailmassa yksipuolisesta halustasi pakolla naista korkeakoulutuksella, normaalipainolla (tmv).
Naisille parisuhteet perustuvat molemminpuoliseen rakkauteen, haluun ja valintaan olla yhdessä, ei (ulin)transaktioon.
""Jos se ei ole rikki, älä korjaa sitä". Vaikea korjata mitään mikä ei ole miehessä rikki."
Maailma ei pysy paikallaan joten mies jossa ei ollut mikään rikki 50 vuotta sitten (kävi töissä, ei juonut likaa eikä hakannut naistaan), ei ole enää nykyään se perustaso joka aina riittäisi.
"Kun naisille ei mikään riitä ,eikä kelpaa, silloin vika ei todellakaan ole siinä yksittäisessä miehessä."
Kuten sanoin, se mikä riittää on tänään erilaista kuin mikä riitti joskus ennemmin. Nyt vaaditaan varsinkin henkisellä tasolla enemmän kuin ennen. Kuka vain "möllikkä" ei enää riitä ja hyvä niin.