Vaimon tanssiharrastus mietityttää
Lapset jo isoja niin vaimolle tuli hinku aloittaa harrastus. Tanssi. Joku eksoottinen laji jossa on miehiä tunnilla mukana. Kyllä pistää miettimään mitä siellä on. Ei varmaan aluksi mitään mutta....?
Vaimo on yllättävän iloinen kun tulee tunnilta. Ei luulisi jonkun tanssin nyt niin ihmeellistä olevan. Mun vanhemmat kävivät KAKSIN tansseissa ja eikä ne nyt mitään hihkuneet kun kotiin tulivat.
Tai jos minä teen pajalla jotain niin en minä riemusta hypi.
Ei mikään kovin kallis harrastus mutta kestääkö liitto tän :( oltu jo 24 v yhdessä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap: kumpa olisikin. Kysyin kavereiden ja siskoni mielipiteitä. Heidän mielestään vaimon harrastus ei ole sopivaa. Kuntoilla voi muutenkin. Lisäksi on leffat, keikat jne jos sielun hupia haluaa. Kävi joskus lasten kanssa etelässä mutta lapsilla jo omat menot. Eivät he enää lähde. Tai lähtisivät jos mukaan saisi lähteä kaveri maksettuna. Eli se tie on kuljettu. Nyt vaimo keksi työpaikallaan muilta tuon tanssin. Ne muut on eronneita.
Voi kuule, ei se ole harrastuksen laadusta kiinni, jos haluaa pettää.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta se lähtee. Pian tunnit alkavat venyä, sitten tulee oheismenoja, kuten tanssiryhmän suunnittelupalaveri, illanistujaisia, viikonloppumenoja. Tanssiharrastus alkaa määrittämään kaikkea toimintaa vapaa-ajalla. Meikkaaminen lisääntyy, tulee uusia vaatteita, entistä seksikkäämpiä alusvaatteita (joita ei ennen halunnut edes kojeilla kun ovat niin epämukavia), kampaajalla käynti lisääntyy ja tyyli muuttuu.
Näin se menee, ensin kerran viikossa 1h, kohta 4x 3h viikossa, someen ilmestyy jatkuvasti uusia kuvia. Sormukset tuppaavat unohtumaan ja puhelin kulkeutuu vessaan ja suihkuun...
Voihan 😄 mikset lähtenyt mukaan? Omaa tyhmyyttä? Yritä korjata asia ja päästä mukaan. Ehdota vaihtoa johonkin yhteiseen ryhmään, jos tuo ei sovi. Muuten voit varautua siihen, että joku isacsene vie sen. Niille pojille ei pärjää 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mistä Suomesta löytyy muka miehiä, jotka käyvät tanssitunneilla? Sen kun näkis.
Mulla on ollut parikin himotanssija poikaystävää. Se on kohtalon ivaa, koska en itse tanssi ollenkaan ja maa on täynnä tanssivia naisia. No, heidät on jo vapautettu luontoon.
Onhan siinä hymy herkässä kun on saanut kunnon vaakamamboa.
Ap: kumpa olisikin. Kysyin kavereiden ja siskoni mielipiteitä. Heidän mielestään vaimon harrastus ei ole sopivaa. Kuntoilla voi muutenkin. Lisäksi on leffat, keikat jne jos sielun hupia haluaa. Kävi joskus lasten kanssa etelässä mutta lapsilla jo omat menot. Eivät he enää lähde. Tai lähtisivät jos mukaan saisi lähteä kaveri maksettuna. Eli se tie on kuljettu. Nyt vaimo keksi työpaikallaan muilta tuon tanssin. Ne muut on eronneita.