Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon tanssiharrastus mietityttää

Vierailija
14.05.2025 |

Lapset jo isoja niin vaimolle tuli hinku aloittaa harrastus. Tanssi. Joku eksoottinen laji jossa on miehiä tunnilla mukana. Kyllä pistää miettimään mitä siellä on. Ei varmaan aluksi mitään mutta....? 

Vaimo on yllättävän iloinen kun tulee tunnilta. Ei luulisi jonkun tanssin nyt niin ihmeellistä olevan. Mun vanhemmat kävivät KAKSIN tansseissa ja eikä ne nyt mitään hihkuneet kun kotiin tulivat. 

Tai jos minä teen pajalla jotain niin en minä riemusta hypi. 

Ei mikään kovin kallis harrastus mutta kestääkö liitto tän :( oltu jo 24 v yhdessä. 

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Suomesta löytyy muka miehiä, jotka käyvät tanssitunneilla? Sen kun näkis.

Voi kuule, täällä pääkaupunkiseudulla miehet ottavat myös innolla tanssitunteja

Tampereella myös

Olen  joskus myös Tampereella käynyt tanssimassa, on siellä tosiaan osaavia ollut

Vierailija
22/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hamsteri käy judos ja mua nyppii kun se on niin iloinen kun tulee tunnilta kotia. Luotto on vähän niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet säälittävä ja sen lisäksi tylsä tyyppi. Vaimo parka.

Vierailija
24/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene mukaan, tekee sunkin syämmelle hyvää liikkua.

Ap: 

No en kyllä mene. Ei ole ihan mun juttu. Hyvä kun valssin osaan. Ei kiinnosta en halua. Liikunnan vuoksi tuonne? Ei, kyllä on muitakin liikkumismuotoja. Sisko lenkkeilee, pelaa lentopalloa ja käy naisten salilla. 

Miten siskon harrastukset tähän liittyy? 😅

Siten että liikunta on lähinnä tekosyy tanssille. Muitakin asiallisia lajeja on. 

Vierailija
25/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: 

No en kyllä mene. Ei ole ihan mun juttu. Hyvä kun valssin osaan. Ei kiinnosta en halua. Liikunnan vuoksi tuonne? Ei, kyllä on muitakin liikkumismuotoja. Sisko lenkkeilee, pelaa lentopalloa ja käy naisten salilla. 

ja sä ajattelet että siskon liikunta kattaa sunkin liikunnan? Anna vaimon tanssia, jos olette 24v yhdessä ollut niin tuskin on pomppimassa aidan yli. ja jos on niin etpä sitä pysty estämään kun ketään ei voi omistaa. vai ajattelitko kieltää harrastuksen ja lukita kellariin?

Vierailija
26/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi on liikuntaa. On mullakin liikunnan jälkeen hyvä olo ja mieli.

Vierailija
27/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kurssien jälkimainingeissa kulli livahtaa pimpslooraan alta aikayksikön.

Vierailija
28/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen hyvän musiikin tahdissa on hauskaa ja piristää mieltä todella paljon. Turhaan olet huolissasi, ap.

Vierailija
29/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙋

Espoosta löytyy M57

Vierailija
30/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: 

Siten että liikunta on lähinnä tekosyy tanssille. Muitakin asiallisia lajeja on. 

Olet tylsä ja ehkä vähän tietämätön. 🙄

On kuule ihan tutkijat sanoneet että tanssi on aivoille ja keholle hyvä harrastus

t. Kilpatanssija

PS. Kumppani ei tanssi

Vierailija
31/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on siis saamassa omaa elämää takaisin, kun lapset ovat jo kasvaneet isoiksi. Sehän on hienoa, että löytyy elämäniloa liikunnasta, mikä on terveellistäkin. Ap toivottavasti sinäkin kehität itseäsi, että olet mielenkiintoinen kumppani vaimolle.

Vierailija
32/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että tanssi on naisille esileikkiä? Siksi se vaimoasi naurattaa. Vielä ei menty pidemmälle, mutta...

Vierailija
33/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole maailmassa mitään typerämpää asiaa kuin tanssiminen...no ehkä pilkkiminen menee siitäkin ohi. 

Vierailija
34/106 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän  monta naista ja miestä jotka käyvät tanssimasa yksin, kun puoliso ei viitsi, tai voi

Ei heillä mitään draamaa siinä ole ollut. Eilenkin tanssin yhden miehen kanssa, joka on ollut  35 v aviossa ja vaimo käy harvoin tanssimassa.

Tansseissa on muitakin, ei siellä kaksin muhinoida

Ei siellä tunnilla muhinoidakkaan. Mutta äkkiä siellä tutustuu sulavakäytöksiseen iloiseen herrasmieheen ja tunnin jälkeen kahville johonkin. Voi jopa tarjota pullankin. Sitten se on menoa ja suomimiehestä sukeutuu ajan kuluessa entinen mies. Ja tämä aikamääre voi olla hyvinkin lyhyt. 

Nainen saa pitkästä aikaa iloista huomioita niin se on menoa. 

Vierailija
35/106 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, täällä pääkaupunkiseudulla miehet ottavat myös innolla tanssitunteja

Tampereella myös

On myös muita paikkakuntia kuin Helsinki ja Tampere ja Turku. On Simpele. On Harjavalta. On Kuusamo. Kittilää emme unohda. Löytyy myös Punkalaidun. 

Vierailija
36/106 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän on tämä "eksoottinen laji, jossa miehiä myös mukana"? Parisalsa? Bachata?

Vierailija
38/106 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Ei hyvänen aika, tän täytyy olla provo. Sano että on! 

Vierailija
39/106 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Ei hyvänen aika, tän täytyy olla provo. Sano että on! 

Lyön vetoa, että ap:llä on oranssi mainoslippis viime vuosituhannelta.

Vierailija
40/106 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: 

No siis siskohan harrastaa OIKEIN, kun lenkkeilee yksin, pelaa naisjoukkueessa ja käy salilla, jossa ei saa olla miehiä. Vaimo on epäilyttävä, kun käy harrastuksessa, jossa on miehiä. Mies itsekin käy vaan pajalla, joka ei ole epäilyttävä harrastus. Kaikkea vastakkaisen sukupuolen kanssa tehtävää harrastusta tulee epäillä ja tuomita jo ennalta. Näin toimii normaali ihminen. 

Lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme