Vaimon tanssiharrastus mietityttää
Lapset jo isoja niin vaimolle tuli hinku aloittaa harrastus. Tanssi. Joku eksoottinen laji jossa on miehiä tunnilla mukana. Kyllä pistää miettimään mitä siellä on. Ei varmaan aluksi mitään mutta....?
Vaimo on yllättävän iloinen kun tulee tunnilta. Ei luulisi jonkun tanssin nyt niin ihmeellistä olevan. Mun vanhemmat kävivät KAKSIN tansseissa ja eikä ne nyt mitään hihkuneet kun kotiin tulivat.
Tai jos minä teen pajalla jotain niin en minä riemusta hypi.
Ei mikään kovin kallis harrastus mutta kestääkö liitto tän :( oltu jo 24 v yhdessä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että jos ei 24 vuotias liitto kestä vaimon tanssiharrastusta ilman että mies muuttuu mustankipeäksi kuvittelijaksi, samalla kuitenkaan itse haluamatta osallistua harrastukseen, niin kyllä jotain syvempiä ongelmia jo silloin liitossa on. Ihan puhtaasti siitä syystä ettei mies luota puolisoonsa. Edes 24 vuoden jälkeen! Mihin se luottamus siitä muuttuu missä harrastuksessa se puoliso käy? Uimahalliinkaanko ei voi mennä, kun sielläkin on molempia sukupuolia, kaiken ikäisiä, vähissä pukeissakkin vielä? Tsiisus....
Mene ihan oikeasti mukaan sinne tanssitunnille, edes tutustumiskäynnille, ja lopeta nuo kuvittelut hyvä mies.
Ajattelen täysin samoin!
Mitä tulee tanssiin: Käyn viikottain Tampereella ja vilkuilen aina Satakunnankatua kävellessäni erään tanssikoulun toisen kerroksen isoihin ikkunoihin. On ihana katsoa edes ohikiitävän hetken näitä tanssin harrastajia, kun he keskittyvät tanssin askeliin.
Ehkä minäkin aloitan tanssiharrastuksen joku päivä. Jos mieheni ei halua mukaan, niin sitten vaikka yksin.
Lol. Olisit iloinen waiffisi puolesta :) Tanssi on <3 <3 N33
Aloittaja ei kertonut, että kyse olisi paritanssista. Tanssi voi olla myös rivitanssia jenkkityyliin, missä on yleensä miehiä ja naisia, tai itämaista vatsatanssia, jossa on yleensä vain naisia, tai flamencoa tai mitä tahansa, hiphoppiakin. Ja kyllä se virkistää ja antaa hyvän mielen, kun liikkuu musiikin tahtiin.
Kai nyt hihkuu koska liikunta ja erityisesti musiikin tahtiin liikkuminen tuottaa endorfiineja, minäkin hihkuisin eikä miehet kiinnosta yhtään, ois aivan sama mitä miehiä siellä olisi. Myös se kun oppii jotain uutta voi saada ihmisen tosi iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten tässä ketjussa enemmistö on sitä mieltä, että on ihan ok että nainen menee tanssimaan. Siinä toisessa ketjussa oltiin sitä mieltä, että ihan järkyttävää, jos mies alkaa treenaamaan soittamista naisen kanssa.
Tanssin harrastus toteutetaan enemmän tai vähemmän julkisella paikalla. - En menisi tutunkaan tanssipartnerin kotiin kaksistaan harjoittelemaan.
Niin, kun kaksistaan vastakkaisen sukupuolen kanssa oleminen johtaa väistämättä johonkin syntiin!
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on 0/5.
Kaikilla tanssitunneillahan ei tanssita parin kanssa ollenkaan. esim itse käyn lattaritunneilla, joissa ei oteta mitään kontaktia muihin (se olisi kauhistus). On siellä joskus miehiäkin. Erinomaista liikuntaa esim yläselän liikkuvuutta ajatellen.
Sama itämaisessa, jota harrastan kiinnostuksesta lajiin sekä pitääkseni ruodon kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miten tässä ketjussa enemmistö on sitä mieltä, että on ihan ok että nainen menee tanssimaan. Siinä toisessa ketjussa oltiin sitä mieltä, että ihan järkyttävää, jos mies alkaa treenaamaan soittamista naisen kanssa.
Tanssin harrastus toteutetaan enemmän tai vähemmän julkisella paikalla. - En menisi tutunkaan tanssipartnerin kotiin kaksistaan harjoittelemaan.
Niin, kun kaksistaan vastakkaisen sukupuolen kanssa oleminen johtaa väistämättä johonkin syntiin!
Niin, kun kaksistaan harrastaessa vastakkaisesta sukupuolesta voi paljastua jotain odottamatonta, kuten vääriä luuloja partnerin motiiveista.
Riittääkö syyksi, ettei halua mennä kaksistaan esim. tanssipartnerin kotiin? Jos riittää ne yhteiset tanssitunnit siellä salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Suomesta löytyy muka miehiä, jotka käyvät tanssitunneilla? Sen kun näkis.
Suomessa on kymmeniä tanssiseuroja ja tanssikouluja. Harrastajista löytyy sekä miehiä että naisia. Kesällä järjestetään talvikautta enemmän tansseja, mene joskus katsomaan - saatat yllättyä.
Taitaa olla niitä perinteisiä. Häävalssi ym. Eri juttu täysin! Nää muut flamencot sun muut hytkytykset eri caliberia.
On tanssia ja tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Pidä varasi! vaimo menee jollekin salsa tai bachata tunnille jossa häntä hinkkaa tummahipiäinen tanssiopettaja intiimin tanssin yhteydessä. Sieltä ei panematta pääse pois
Repesin:))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on 0/5.
Kaikilla tanssitunneillahan ei tanssita parin kanssa ollenkaan. esim itse käyn lattaritunneilla, joissa ei oteta mitään kontaktia muihin (se olisi kauhistus). On siellä joskus miehiäkin. Erinomaista liikuntaa esim yläselän liikkuvuutta ajatellen.
Sama itämaisessa, jota harrastan kiinnostuksesta lajiin sekä pitääkseni ruodon kunnossa.
On myös naisten kuntosalit.
Ei tanssia harrasta miehistä muut kuin epätoivoiset peräkammarinpojat ja homot. Eli ap, ei hätää. Vaimosi ei halua epätoivoista peräkammarinpoikaa, eivätkä homo halua vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa heikko, jos sinulle niin käy. Eikö siihen vaikuta myös vastapuoli ja harva sinne menee sitä varten että hamuilee jotakuta. Suurin osa kay vain tanssimassa ja on oma kumppani jossin muussa harrastuksessa. Eikä siellä väkisin ketään " hamuilla "
Huoh teitä uskiksia !🙄
Vierailija kirjoitti:
Pidä varasi! vaimo menee jollekin salsa tai bachata tunnille jossa häntä hinkkaa tummahipiäinen tanssiopettaja intiimin tanssin yhteydessä. Sieltä ei panematta pääse pois
Typerys !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Suomesta löytyy muka miehiä, jotka käyvät tanssitunneilla? Sen kun näkis.
Suomessa on kymmeniä tanssiseuroja ja tanssikouluja. Harrastajista löytyy sekä miehiä että naisia. Kesällä järjestetään talvikautta enemmän tansseja, mene joskus katsomaan - saatat yllättyä.
Taitaa olla niitä perinteisiä. Häävalssi ym. Eri juttu täysin! Nää muut flamencot sun muut hytkytykset eri caliberia.
On tanssia ja tanssia.
Mitä sepustat. ? Kyllä kaikki tanssilajeja opetetaan seka lavoilla että tanssikouluissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on 0/5.
Meillä on kuntosali kotona. Tanssitunnilla opin koko ajan lisää asiasta - tanssi ja musiikki -, joka kiinnostaa minua sekä koen yhteisöllisyyttä ryhmän kanssa. Tanssin myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin:))))
Joo kiirettä pitää opella jos aikoo panna 30 naista saman illan aikana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on 0/5.
No ei kuntosaleilla opeteta samantyyppistä liikuntaa. Itse tanssin sekä kilpa etä lavatansseja ja voi mikä notkeus on vieläkin ,melkein 70 vuotiana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on 0/5.
No ei se punttien nostelu ole samaa kuin tanssi. Oletpa epätoivoisesti vastustamassa😅
Kokeile, voi innostua
Mene mukaan tanssimaan tai yleensäkin liikkumaan niin voisit sinäkin olla iloisempi. Liikunta tuo hyvää ja energistä oloa ja lisää itsevarmuutta.
Mies vois tanssittaa vaimoaan ihan kotonaankin ja välillä myös kodin ulkopuolisella tanssilattialla niin ei tarttis hakea tanssia muualta. Mutta minä myös harkitsen Paville hakeutumista, tanssikengät olen jo hankkinut mutta keräilen vielä rohkeutta. Lapset aikuistumassa, ikää 48 ja tajuan että en ole tanssinut vuosikymmeniin lukuunottamatta yhtä iltaa. Se olikin ihmeellinen ilta mutta ona tarinansa se, onnea täynnä. Tanssittaja ei todellakaan ollut oma mies! Tuntuu että miehet eivät tajua että ihmisen kuuluu tanssia ja tanssi tekee ihmisen onnelliseksi ja ajavat vaimonsa tanssimaan muualla. Surullista.