Vaimon tanssiharrastus mietityttää
Lapset jo isoja niin vaimolle tuli hinku aloittaa harrastus. Tanssi. Joku eksoottinen laji jossa on miehiä tunnilla mukana. Kyllä pistää miettimään mitä siellä on. Ei varmaan aluksi mitään mutta....?
Vaimo on yllättävän iloinen kun tulee tunnilta. Ei luulisi jonkun tanssin nyt niin ihmeellistä olevan. Mun vanhemmat kävivät KAKSIN tansseissa ja eikä ne nyt mitään hihkuneet kun kotiin tulivat.
Tai jos minä teen pajalla jotain niin en minä riemusta hypi.
Ei mikään kovin kallis harrastus mutta kestääkö liitto tän :( oltu jo 24 v yhdessä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene mukaan, tekee sunkin syämmelle hyvää liikkua.
Ap:
No en kyllä mene. Ei ole ihan mun juttu. Hyvä kun valssin osaan. Ei kiinnosta en halua. Liikunnan vuoksi tuonne? Ei, kyllä on muitakin liikkumismuotoja. Sisko lenkkeilee, pelaa lentopalloa ja käy naisten salilla.
Tästä löytyi ratkaisu: istutat vaimosi pöydän ääreen ja teet selväksi, että hänen kuuluu tykätä samoista asioista kuin siskosikin. Johan on kumma, jos vaimo ei ymmärrä perääntyä.
Tuosta se lähtee. Pian tunnit alkavat venyä, sitten tulee oheismenoja, kuten tanssiryhmän suunnittelupalaveri, illanistujaisia, viikonloppumenoja. Tanssiharrastus alkaa määrittämään kaikkea toimintaa vapaa-ajalla. Meikkaaminen lisääntyy, tulee uusia vaatteita, entistä seksikkäämpiä alusvaatteita (joita ei ennen halunnut edes kojeilla kun ovat niin epämukavia), kampaajalla käynti lisääntyy ja tyyli muuttuu.
Miehet eivät harrasta eksoottisia tansseja.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta se lähtee. Pian tunnit alkavat venyä, sitten tulee oheismenoja, kuten tanssiryhmän suunnittelupalaveri, illanistujaisia, viikonloppumenoja. Tanssiharrastus alkaa määrittämään kaikkea toimintaa vapaa-ajalla. Meikkaaminen lisääntyy, tulee uusia vaatteita, entistä seksikkäämpiä alusvaatteita (joita ei ennen halunnut edes kojeilla kun ovat niin epämukavia), kampaajalla käynti lisääntyy ja tyyli muuttuu.
Siellä tanssitunneilla on vain naisia.
Liitto ei kuole tanssiin vaan sun asenteeseen ja totaaliseen mielikuvituksen ja intohimon puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä tanssitunneilla on vain naisia.
"Tanssi. Joku eksoottinen laji jossa on miehiä tunnilla mukana. Kyllä pistää miettimään mitä siellä"
Aluksi seksielämänne parantuu, vaimo on hyvinkin halukas tuntien jälkeen. Pikku hiljaa tilanne tasaantuu ja vaimosi alkaa välttelemään lähestymisyrityksiäsi, joka on jo merkki suhteenne lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies vois tanssittaa vaimoaan ihan kotonaankin ja välillä myös kodin ulkopuolisella tanssilattialla niin ei tarttis hakea tanssia muualta. Mutta minä myös harkitsen Paville hakeutumista, tanssikengät olen jo hankkinut mutta keräilen vielä rohkeutta. Lapset aikuistumassa, ikää 48 ja tajuan että en ole tanssinut vuosikymmeniin lukuunottamatta yhtä iltaa. Se olikin ihmeellinen ilta mutta ona tarinansa se, onnea täynnä. Tanssittaja ei todellakaan ollut oma mies! Tuntuu että miehet eivät tajua että ihmisen kuuluu tanssia ja tanssi tekee ihmisen onnelliseksi ja ajavat vaimonsa tanssimaan muualla. Surullista.
Tervetuloa Paville. Eilen siellä yksi tanssikumppaneistani oli viimeksi ollut tanssimassa juurikin parikymmentä vuotta sitten. Eli kun rohkaistut niin todennäköisesti et ole sinäkään iltana ainoa joka on pitkän tauon jälkeen uudelleen lähtenyt mukaan tanssimaan.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Siellä tanssitaan takuulla myös vaakamamboa.
Sylisambakin on toinen hyväksi havaittu tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät harrasta eksoottisia tansseja.
Miehethän tanssivat juuri niin eksoottisesti kuin tilanne kulloinkin vaatii. On nähty ja tehty.
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen elokuva:
"Shall we dance?"
https://www.imdb.com/title/tt0117615/
Tästä japanilaisesta romanttisesta komediasta vuodelta 1996 on myöhemmin tehty amerikkalainen versio joka ei ollut yhtä hyvä.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Suomesta löytyy muka miehiä, jotka käyvät tanssitunneilla? Sen kun näkis.
Kaverini mies harrastaa kilpailua lavatansseissa parinaan eri nainen kuin vaimonsa.
Huhhuh. Ehkä olen sitten vanhanaikainen mutta itse olen kyllä rauhallisempi kun miehen harrastukset on tyyliin autonrassaus. Eikä mikään muiden naisten kanssa tanssahtelut. Pienellä paikkakunnalla lähtee juorut liikkeelle nopsasti.
Että siellä se Jami hyppää vieraiden naisten kanssa tanssissa. Sais hävetä.
Ottakaa tämäkin puoli huomioon. Kaikki ei ole Kallion punavihreässä kuplassa.
N35
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikääpä. Joku Riku 55 v menee sinne toljottamaan kun simpseä vaimonsa Paula 47 v antaa rytmin viedä ja ilo irtoaa. Mitä se Riku siellä tekee? Muut naiset ahdistuu kun ajattelee että tuijottaa siellä naisia samalla kun vahtii vaimoaan. Ei tuo toimi.
Jos on sellainen rehti perus suomimies sieltä pajalta niin ei sellaisen paikka ole tanssiklubilla. Hyvä jos häävalssin aikanaan sai linkutettua läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikääpä. Joku Riku 55 v menee sinne toljottamaan kun simpseä vaimonsa Paula 47 v antaa rytmin viedä ja ilo irtoaa. Mitä se Riku siellä tekee? Muut naiset ahdistuu kun ajattelee että tuijottaa siellä naisia samalla kun vahtii vaimoaan. Ei tuo toimi.
Jos on sellainen rehti perus suomimies sieltä pajalta niin ei sellaisen paikka ole tanssiklubilla. Hyvä jos häävalssin aikanaan sai linkutettua läpi.
Perus rehti suomimies on aina ennenkin käynyt lavatansseissa. Sieltä aika moni aikanaan löysi vaimon itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus rehti suomimies on aina ennenkin käynyt lavatansseissa. Sieltä aika moni aikanaan löysi vaimon itselleen.
Niin on. Tanssilattialla on hyvä mahdollisuus tutustua uusiin elämänmittaisiin ihmissuhteisiin. Sepä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Tanssilattialla on hyvä mahdollisuus tutustua uusiin elämänmittaisiin ihmissuhteisiin. Sepä.
Sama koskee kaikkia harrasteita, paikkoja ja foorumeita joissa törmää vastakkaiseen sukupuoleen. Esimerkkinä facebook. Oma pitkäaikainen puolisoni löysi uuden kumppanin facebookista ja jäin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tippaakaan mustasukkainen mies, joten siihen on asiassa vähän vaikea samaistua.
Minä (m) en ollut tippaakaan mustasukkainen kun luotin vaimooni. Vaimo koki sen niin että pidin häntä itsestäänselvyytenä. Minun olisi pitänyt ilmeisesti näytellä tietyissä tilanteissa mustasukkaista. Ero siitä sitten tuli vaimon toiminnan vuoksi vaikka olimme keskustelleet asiasta ja olin kertonut miksi en ollut mustasukkainen.
Jotkut luulevat mustasukkaisuuden olevan merkki rakkaudesta.
Sun vaimosi on varmaan ajatellut tanssia aina.
ymmärrän sen. Minäkin olen tanssiva vaimo eli käyn yksin tanssimassa kun mieheni ei tanssi. En halua luopua rakkaasta harrastuksestani. Tanssi tuo kuntoa, tasapainoa, läheisyyttä, aivojumppaa yms. Nautin musiikin mukaan liikkeestä. En hae miehiä tai mitään sellaista. Toki tansseissa saan kehujakin, mitä en mieheltäni saa. Kun tulen kotiin olen nuorempi, onnellisempi, tunnen että elän. Mieheni kannustaa minua eikä koskaan sano, että en saisi mennä. Nauti vaimosi onnesta ja hyvästä olosta, sitä varmasti putoaa sinullekin.
"tANSSEISSA" vedetään vain ulospäin ;-)
No hyvältähän se tuntuu kun jonkun latinon puoleen reiteen ylettyvä boa hyväilee vaimosi etumusta ja reittä. Siellä on oikeat Niagaran putoukset kun vaimoasi tanssittaa.
Kaverini mies harrastaa kilpailua lavatansseissa parinaan eri nainen kuin vaimonsa.