Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On niin paljon meitä työttömiä haukuttu et on mennyt ihon alle.

Vierailija
14.05.2025 |

Olen valtavasti töitä tehnyt et saisin töitä. Rekryprosessit ovat monimutkaisia ja pitkiä, hakijoita jopa tuhat per työpaikka. En ole ollut nirso, osaan myydä omaa osaamista.

Olen viime aikoina ollut aidosti peloissaan ka ja masentunut tästä työttömien haukkumisesta. Mul on mennyt uniin. Palan tunne kurkussa 24/7. 

Mun lähipiirissä on muita todella taitavia ja terveitä 30- 40 vuotiaita jotka eivät työllisty.

Välillä nousee vihaa tästä epäoikeudenmukaisuudesta ja tuntuu kammottavalta kuinka ihmisistä puhutaan.

Mulla on tullut oikein itsetuhoisia ajatuksia ja samoin tutulla. Tästä haukkumisesta. Tulee olo että ollaan jotain saastaa.

Mul tulee oikein itku ja vihan tunteet kun kirjoitan tätä!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää keskustelupalstoja, täällä on kaikelaista trollia ja huutelijaa. Eivät normaalit, kunnon ihmiset sinulle huutele. Kaikki ymmärtää, että työnsaanti ottaa aikaa tässä tilanteessa. Pitäisin tauon kaikesta somesta ja keskittyisin vain työnhakuun ja omaan hyvinvointiin. Kyllä ne asiat siitä paranee!

Vierailija
42/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt uhriudutaan jo😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Päivystävä incel

Päivystävä feministi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä anonyymipalstaa kannata tosissaan ottaa. Nuo hullut tekee sitä täällä ihan työkseen kun on olevinaan niin kova pätemisen tarve joka on täysin hyödytöntä !

Enemmistö haukkuu työttömiä ja vielä sellaisia ihmisiä jolla ei ole mitään kokemusta nykyajan työnhausta.

Jokaikinen päivä kaikki mediat ja politiikot eivät mitään muuta tee kuin vääntää ja kääntää pu ukkoa haavassa. Eli ei oo pelkästään tämä palsta. Siksi menee ihon alle.

Joo ja työaikana. Itsekin siis kotona näpyttelemässä :D

Js kaikilla on työaika 9-17?Oletko kuullut vuorotyöstä esimerkiksi?

Vierailija
44/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon.

Ilmiannettu.

Vierailija
45/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon.

Ilmiannettu.

Menisit sinäkin TÖIHIN! Tuo ilmianto-rottailu ei käy työstä, tukikuponkisi ON HYLÄTTY!

Vierailija
46/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. Minulle kävi samoin vuosituhannen ensimmäisellä vuosikymmenellä, jolloin oli muodissa haukkua opiskelijoita. Tein parhaani lukiossa ja yliopistossa (ns. kovien tieteiden ala) mutta se ei tuntunut olevan tarpeeksi. Lehdistössä ym. haukuttiin aivan jatkuvasti opiskelijoita, poliitikot etunenässä. Olin köyhä ja jouduin välillä valitsemaan ostanko ruokaa vain opinnoissa tarvittavia asioita. Silti sain opiskelijana julkisen ryöpytyksen mukaan liikaa tukia, olin hidas ja laiska ja pelkästään biletin (en käynyt bileissä tai juonut), huono ihminen, turha, kuluerä, jonka pitäisi tuottaa veronmaksajia samalla kun opiskelee mutta myös olla samalla hyväpalkkaisissa töissä ilman poissaoloja jne. jne. jne. Tutkinnon jälkeen minä ja puolisoni muutimme pois. Emme kadu.

Olen todella pahoillani, että Suomi tuntuu menevän vain entistä pahemmaksi. On naurettavaa, että työttömien kimpussa ollaan tällä tavalla. Ylivoimaisesti suurin osa työttömistä haluaisi työn mutta ei saa koska työvoimasta on nyt jokaisella alalla valtavasti ylitarjontaa, jopa niistä lähihoitajista, jota vielä hetki sitten tarjottiin jokaiselle varmana ratkaisuna. Edes eläimet eivät ole tuollaisia. Lähteminen ei varmaan ole aloittajalle vaihtoehto? Jos tilanne on katastrofin partaalla muutenkin, kokeilisin kaikkia keinoja tehdä elämästä parempaa.

Vierailija
47/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta sosiaalisesta piiristä. Käytännössä kaikki tuntemani ihmiset ovat töissä, koulussa tai eläkkeellä.

Vierailija
48/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sit ulggiksia halutaan tänne. 

Vierailija
49/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, mutta milloin menet töihin?

Kun tapat itsesi. 

Vierailija
50/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin ajattelit saada naisen? 

En ajatellut, kun ei ole tarvetta ongelmille.

Mutta, takaisin asiaan ja sinunKIN työllistymissuunitelmaan, MILLOIN MENET TÖIHIN?????

No niin, eli naisen puutetta oirehdit voimafantasioilla

Vierailija
51/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. En ole työtön vaan vajaatyöllinen, kituutan koulutustani täysin vastaamattomassa osa-aikatyössä kun en ole löytänyt muuta. Ja tuntuu että saan hävetä itseäni joka päivä.

Vierailija
52/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapat itsesi. 

kela pellet muuttuu agressiiviseksi kun ehdottaa töiten tekoa ja että maksaisi itse oman elämänsä.

Vierailija
53/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä anonyymipalstaa kannata tosissaan ottaa. Nuo hullut tekee sitä täällä ihan työkseen kun on olevinaan niin kova pätemisen tarve joka on täysin hyödytöntä !

Kun tässä on nyt vaan se ongelma että Vauva, Ylis ja nämä muut myrkkypesäkkeet ovat muuttuneet samanlaisiksi oluttuviksi joissa aikoinaan Saksan nasset levittivät juutalaisvastaista vihaansa. Meillä on näissä kaikukammioissa kasvanut sukupolvi joka ottaa nämä jutut todesta ja uskoo että näin todellakin voi käyttäytyä.

Vierailija
54/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö haukkuu työttömiä ja vielä sellaisia ihmisiä jolla ei ole mitään kokemusta nykyajan työnhausta.

Jokaikinen päivä kaikki mediat ja politiikot eivät mitään muuta tee kuin vääntää ja kääntää pu ukkoa haavassa. Eli ei oo pelkästään tämä palsta. Siksi menee ihon alle.

Joo ja työaikana. Itsekin siis kotona näpyttelemässä :D

Js kaikilla on työaika 9-17?Oletko kuullut vuorotyöstä esimerkiksi?

Kummasti täällä on muutama täysin tunnistettava tuollainen huutelija ja kyllä he täällä päivystävät aamusta iltaan. Yötöitä? Unenpuutteesta johtuvat harhat ajajat moiseen käytökseen?

-eri

Vierailija
55/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä päivittäinen kiusaaminen on edes laillista? Eikö Suomessa oo mitään rajoja?

Vierailija
56/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne haukkujat ole työssäkäyviä. Ei niillä ole aikaa sellaiseen kun tunnen työssäkäyviä. Nämä turpaansa soittajat ovat täällä jotain muita mielenvikaisia valehtelijoita, jotka purkavat pahaa oloonsa johonkin.

Vierailija
57/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kirjoittelu tosiaan jo viharikollista.

Pikku hiljaa pitäisi alkaa antamaan tuomioita siitä.

Sitten persut taas itkis " kun mitään ei saa enää sanoa..."

Vierailija
58/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsemurhan partaalla, ja siihen tämä todennäköisesti lopulta päättyykin.

Hyvä tee se!

Vierailija
59/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se että nää jotka haukkuu työttömät eivät halu edes perehtyä tutkimuksiin ja aiheisiin. 

Mihin vtun tutkimuksiin? Mulla on vain C-kortin hankittuani töitä niin paljon ettei ikinä lopu. Töitä voisi tehdä vaikka 20h päivässä, mutta laki kieltää. Perehdy itse aiheisiin.

Vierailija
60/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoon.

Ilmiannettu.

Ilmiannoin sinut pedofiliasta