Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On niin paljon meitä työttömiä haukuttu et on mennyt ihon alle.

Vierailija
14.05.2025 |

Olen valtavasti töitä tehnyt et saisin töitä. Rekryprosessit ovat monimutkaisia ja pitkiä, hakijoita jopa tuhat per työpaikka. En ole ollut nirso, osaan myydä omaa osaamista.

Olen viime aikoina ollut aidosti peloissaan ka ja masentunut tästä työttömien haukkumisesta. Mul on mennyt uniin. Palan tunne kurkussa 24/7. 

Mun lähipiirissä on muita todella taitavia ja terveitä 30- 40 vuotiaita jotka eivät työllisty.

Välillä nousee vihaa tästä epäoikeudenmukaisuudesta ja tuntuu kammottavalta kuinka ihmisistä puhutaan.

Mulla on tullut oikein itsetuhoisia ajatuksia ja samoin tutulla. Tästä haukkumisesta. Tulee olo että ollaan jotain saastaa.

Mul tulee oikein itku ja vihan tunteet kun kirjoitan tätä!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa on miettiä tai lukea palstoilta muiden negatiivisia mielipiteitä? Nauti elämästäsi sen kuin voit ja lakkaa seuraamasta tämmöisiä.

Olen itsekin saanut näistä tukihuutajista tarpeekseni. He eivät tajua edes sitä, ketkä kaikki ovat tuensaajia. Vain työttömät tuensaajat ovat heidän hampaissaan, eikä se siitä muutu, vaikka heitä kuinka on valistettu tukiasioissa. Eivät osaa sitäkään kertoa, montako sentitiä tai euroa he menettävät kuukausipalkassaan sen takia, että yhteiskunnassa on työttömiä tuensaajia. Kunhan vain huutelevat, että "tää on multa pois".

Vierailija
22/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi joutua työttömäksi. Jokaisen työhistoriaan voi kuulua työttömyys tai lomautusjakso ainakin hetkellisesti.

Kuka tahansa.

No niin, nyt hengität syvään ja jatkag työnhakua huomenna. Vielä tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä anonyymipalstaa kannata tosissaan ottaa. Nuo hullut tekee sitä täällä ihan työkseen kun on olevinaan niin kova pätemisen tarve joka on täysin hyödytöntä !

Enemmistö haukkuu työttömiä ja vielä sellaisia ihmisiä jolla ei ole mitään kokemusta nykyajan työnhausta.

Jokaikinen päivä kaikki mediat ja politiikot eivät mitään muuta tee kuin vääntää ja kääntää pu ukkoa haavassa. Eli ei oo pelkästään tämä palsta. Siksi menee ihon alle.

Joo ja työaikana. Itsekin siis kotona näpyttelemässä :D

Vierailija
24/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka haukkuu työttömiä, ei ole pannut tikkuaan ristiin kenenkään eteen.

Työttömiä pitää tukea. Työttömiä pitää hoitaa kuntoon. Toisia pitää auttaa vaikeessa tilanteessa.

Nää ei vaan kykene. Helpompi syyllistää ja haukkua, niin ei tarvitse itse tuntea syyllisyyttä.

Vierailija
25/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, mutta milloin menet töihin?

Milloin ajattelit saada naisen? 

Vierailija
26/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä anonyymipalstaa kannata tosissaan ottaa. Nuo hullut tekee sitä täällä ihan työkseen kun on olevinaan niin kova pätemisen tarve joka on täysin hyödytöntä !

Just näin. Jos ihmisellä on elämää, ei hän täällä ole kirjoittelemassa tai lukemassa. Tänne on rikastunut toisenlainen aines. Täällä ihmiset käy lähinnä itkemässä ja purkamassa pahaa oloaan ja toteamassa että jollain menisi vielä huonommin

Vierailija
27/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin työhön olet hakenut ja millä koulutuksella?

oletko miettinyt alan vaihtoa?

Vierailija
28/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kirjoittelu tosiaan jo viharikollista.

Pikku hiljaa pitäisi alkaa antamaan tuomioita siitä.

Mene töihin siitä kitisemästä.

Vierailija
29/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa toisten typeristä möläytyksistä itseensä, vaan keskittyä kaikkeen hyvään omassa elämässään.

Itseäni ei toisten sanomiset haittaa, ja olen tällä hetkellä tyytyväinen elämääni. Työstressi on pois, nukun yöt hyvin, asunto pian maksettu, kesä tulossa, mikä voisi olla paremmin. Olisi tietty kiva saada töitä, mutta eivät työelämässä olevat kovin onnellisilta vaikuta, päinvastoin täälläkin pitää öyhöttää huonoa oloaan.

Vierailija
30/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on Euroopassa, kun istuu sen 2h lentokoneessa ja lähettelee niitä hakemuksia Suomen ulkopuolelle. Lähtekää nuoret töihin muualle, niin muutkin tekee niillä alueilla maailmassa, jossa töitä ja tulevaisuutta ei ole. Teillä on hyvä koulutus, osaaminen ja kielitaito. Kyllä pärjäätte. 

Vierailija
31/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olin ilman töitä ja hain töitä niin laitoin joka päivä 5-10 hakemusta noin 5kk. Pääsin kolmeen haastatteluin ja sitten sain aivan huippu duunin. Se oli rankkaa ja siitä voi nopeasti laskea paljonko niitä hakemuksia piti tehdä. Mutta onneksi tein, nyt on hyvä työpaikka enkä valita kotona rahapulaa. Vähän huvittaa kun jotkut itkee kun on niin kamalan rankkaa tehdä viisi hakemusta kuukaudessa. 

Vierailija
32/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas etenkin tällä palstalla työttömät saa sympatiat kun taas me työssä käyvät hyvätuloiset saa kaiken paskan niskaan koska olemme ahneita, toisaalta surkeita oravanpyörässä juoksevia ahdistuneita robotteja, meidän pitäisi maksaa, kuluttaa ja jos vähänkin erehdyt sanomaan jotain kalliiksi niin turpaan tulee. En tosin ahdistu tästä, lähinnä huvitun. Ei kannata ottaa tosissaan. Kukaan täällä huutelijoista ei koskaan rohkenisi sanoa päin naamaa, hullujen on helppo täällä huudella.

Vierailija
33/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on synkkiä ajatuksia niin hae apua.

Olet arvokas riippumatta oletko työelämässä.

Vierailija
34/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, mutta milloin menet töihin?

Milloin ajattelit saada naisen? 

En ajatellut, kun ei ole tarvetta ongelmille.

Mutta, takaisin asiaan ja sinunKIN työllistymissuunitelmaan, MILLOIN MENET TÖIHIN?????

Vierailija
35/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät pitää ajaa niin ahtaalle ja tuhon partaalle että lopulta ne menee töihin kun eivät kestä enää.

Vierailija
36/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt puolustaa työttömiä täällä, koska se työttömyys ei useinkaan ole sen työttömän oma vika, vaan on monen sattuman summa. Ihan töissäkäyvänäkin ärsyttää joidenkin suhtautuminen asiaan. Kuka hyvänsä voi joutua elämässään työttömäksi.

Ajattelen samoin. Kuka vaan voi jäädä työttömäksi koska vaan.

Vierailija
37/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varmaan koskaan ollut työpaikan saanti niin vaikeaa kuin tänä vuonna. Kun hoitoalallakin yt : t.

Vierailija
38/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoijoi. Elämä on julmaa, mun on pakko twerkkaa että saisin fyrkkaa.

Vierailija
39/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiin rekrytoitdaan paljon suomalaisia joka vuosi. Siellä on ABB ja paljon suomalaisia firmoja. Kone Oy:llakin on tuhansia töitä Suomen ulkopuolella. Hakekaa suomifirmoihin ulkomaille. 

Vierailija
40/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä ap oikein asut ja miltä alueelta sä oikein töitä haet ja mitä töitä sä haet? Täällä eteläsuomessa pienessä kaupungissa missä mä asun niin täällä on töitä tarjolla todella paljon. Täällä on paljon töitä siivousalalla,varhaiskasvatusalalla,sosiaalialalla ja on myös kaupungilla töitä tarjolla.