Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On niin paljon meitä työttömiä haukuttu et on mennyt ihon alle.

Vierailija
14.05.2025 |

Olen valtavasti töitä tehnyt et saisin töitä. Rekryprosessit ovat monimutkaisia ja pitkiä, hakijoita jopa tuhat per työpaikka. En ole ollut nirso, osaan myydä omaa osaamista.

Olen viime aikoina ollut aidosti peloissaan ka ja masentunut tästä työttömien haukkumisesta. Mul on mennyt uniin. Palan tunne kurkussa 24/7. 

Mun lähipiirissä on muita todella taitavia ja terveitä 30- 40 vuotiaita jotka eivät työllisty.

Välillä nousee vihaa tästä epäoikeudenmukaisuudesta ja tuntuu kammottavalta kuinka ihmisistä puhutaan.

Mulla on tullut oikein itsetuhoisia ajatuksia ja samoin tutulla. Tästä haukkumisesta. Tulee olo että ollaan jotain saastaa.

Mul tulee oikein itku ja vihan tunteet kun kirjoitan tätä!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menee tosi tiukoille tee jotain radikaalia. minä aion tehdä jotain. alkaa oleen hetkellä lähellä.

Vierailija
2/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä anonyymipalstaa kannata tosissaan ottaa. Nuo hullut tekee sitä täällä ihan työkseen kun on olevinaan niin kova pätemisen tarve joka on täysin hyödytöntä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt uhriudutaan jo😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
4/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä anonyymipalstaa kannata tosissaan ottaa. Nuo hullut tekee sitä täällä ihan työkseen kun on olevinaan niin kova pätemisen tarve joka on täysin hyödytöntä !

Enemmistö haukkuu työttömiä ja vielä sellaisia ihmisiä jolla ei ole mitään kokemusta nykyajan työnhausta.

Jokaikinen päivä kaikki mediat ja politiikot eivät mitään muuta tee kuin vääntää ja kääntää pu ukkoa haavassa. Eli ei oo pelkästään tämä palsta. Siksi menee ihon alle.

Vierailija
5/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt uhriudutaan jo😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Päivystävä incel

Vierailija
6/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsemurhan partaalla, ja siihen tämä todennäköisesti lopulta päättyykin.

Vierailija
7/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fiilaan ihan täysillä aptä!! Tietynlainen viisaus ja järki on kadonnut.

Vierailija
8/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt puolustaa työttömiä täällä, koska se työttömyys ei useinkaan ole sen työttömän oma vika, vaan on monen sattuman summa. Ihan töissäkäyvänäkin ärsyttää joidenkin suhtautuminen asiaan. Kuka hyvänsä voi joutua elämässään työttömäksi.

Vierailija
9/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se että nää jotka haukkuu työttömät eivät halu edes perehtyä tutkimuksiin ja aiheisiin. 

Vierailija
10/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti mitä sillä on ihon alla, joka haukkuu työttömiä.. Eikä esimerkiksi luo työpaikkoja tai mitään muutakaan.

Vierailija
11/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsemurhan partaalla, ja siihen tämä todennäköisesti lopulta päättyykin.

Ai mä olin töissä ollessani nyt työttömänä elämä hymyilee ja vitutus ja tressi poissa.

Vierailija
12/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos menee tosi tiukoille tee jotain radikaalia. minä aion tehdä jotain. alkaa oleen hetkellä lähellä.

Sulle radikaalia olisi jos MENISITVITTUTÖIHIN!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutun kaa puhuttiin avoimesti siitä että terveet kolmekymppiset eivät yhteiskunnalle kelpaa joten voi hyvinkin päättää päivänsä ka kuoleman jälkeen ketään ei siltikään kiinnosta.

Ihmisarvo täysin nollissa nykyään.

Vierailija
14/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla mene ihon alle. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä musta ollaan.

Vierailija
15/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä työntekijöis on vain potkujen päässä työttömyydestä. Se kannattaa nöyränä muistaa 

Vierailija
16/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, mutta milloin menet töihin?

Vierailija
17/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani! Tämänhetkinen yhteiskunta hallituksineen ei käsitä vastuutaan kansalaisistaan. Emme tarvitse mitään verorahoista kustannettua hallintoa, emmekä verojakaan maksaaksemme, ellei sillä enää saa perusturvallisuuttakaan elämän sujumiseen elämän huonoinakin aikoina!

Vierailija
18/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutun kaa puhuttiin avoimesti siitä että terveet kolmekymppiset eivät yhteiskunnalle kelpaa joten voi hyvinkin päättää päivänsä ka kuoleman jälkeen ketään ei siltikään kiinnosta.

Ihmisarvo täysin nollissa nykyään.

Minä kun en ole täysin tervekään niin ei mitään mahdollisuuksia nykymaailmassa. Ei tosiaan kukaan jää kaipaamaan.

Vierailija
19/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ne haukkujat omaan alhaiseen arvoonsa eli en pidä heitä minään joten ei ole muhun vaikutusta haukkumisilla. Varmasti se menee heillä ihon alle kun eivät saa toivomaansa reaktiota aikaiseksi mutta se ei ole mun ongelma :)

Vierailija
20/69 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kirjoittelu tosiaan jo viharikollista.

Pikku hiljaa pitäisi alkaa antamaan tuomioita siitä.