Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti

Vierailija
14.05.2025 |

Kommentit (926)

Vierailija
601/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilonpidolla on seurauksensa.

Jos mä iloisesti kännissä tönäisen jonkun kumoon ja tämä saa aivotärähdyksen, vastaan siitä.

Jos mun hilpeä kruisailuni moottoripyörällä tap.paa kyydissäni olijan, mä joudun vastuuseen.

Jos en vaadi lapselleni kypärää ja annan hänen laskea pyörällä jyrkkää rinnettä alas ja niskat nurin, joudun vastuuseen.

Jos mä harrastan seksiä enkä tajua että hups tästä voi tulla vauvan=uusi ihmiselämä alulle, vastaan siitä ja pidän lapsen.

Sepä kiva sitä lasta kohtaan! Itsekin tunnen yhden naisen joka ajatteli noin: hän kantaa VASTUUN, kun pitää lapsen jota ei halua. 

Nykyään naisella menee huonosti, ei asu lapsensa kanssa, lapsella traumat jne. 

No se äiti silti antas sen lapsen itse valita, jatkaako elämäänsä myöhemmin vai ei. Kaikista typerintä on päättää toisen puolesta millainen elämä on kattomisen arvoista ja mikä ei "nönnönnöö, sä et tule haluamaan elää."

Ja kummasti aika moni hankalista lähtökohdista tuleva haluaa katsoa filmin loppuun asti. Jopa tutkimuksen mukaan kehitysvammaisten palvelukodissa asuvat, oman mielipiteensä kertovat kehitysvammaiset ihmettelevät, että heidätkö olisi pitänyt abortoida.

Usko pois, kyllä se syrjäytyneen perheen vesa osaa isompana itsekin hirttonarun itselleen virittää. Jos haluaa, usein ei halua, koska elämä on kuitenkin kivaakin, vaikeuksista huolimatta.

Vierailija
602/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v mies on vielä nuori. Kaisa on ollut vanha akka jo 4 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta miehen synttäripostauksen toisesta kuvasta näkee todellakin miehen ilmeestä, mikä on miehiään.

Sutki ukko ja sekaisin oleva nainen = perfect match, mutta hyvä kun tekivät abortin. 

Vierailija
604/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta miehen synttäripostauksen toisesta kuvasta näkee todellakin miehen ilmeestä, mikä on miehiään.

Sutki ukko ja sekaisin oleva nainen = perfect match, mutta hyvä kun tekivät abortin. 

No kerro toki mikä on miehiään?

Vierailija
605/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilonpidolla on seurauksensa.

Jos mä iloisesti kännissä tönäisen jonkun kumoon ja tämä saa aivotärähdyksen, vastaan siitä.

Jos mun hilpeä kruisailuni moottoripyörällä tap.paa kyydissäni olijan, mä joudun vastuuseen.

Jos en vaadi lapselleni kypärää ja annan hänen laskea pyörällä jyrkkää rinnettä alas ja niskat nurin, joudun vastuuseen.

Jos mä harrastan seksiä enkä tajua että hups tästä voi tulla vauvan=uusi ihmiselämä alulle, vastaan siitä ja pidän lapsen.

Sepä kiva sitä lasta kohtaan! Itsekin tunnen yhden naisen joka ajatteli noin: hän kantaa VASTUUN, kun pitää lapsen jota ei halua. 

Nykyään naisella menee huonosti, ei asu lapsensa kanssa, lapsella traumat jne. 

No se äiti silti antas sen lapsen itse valita, jatkaako elämäänsä myöhemmin vai ei. Kaikista typerintä on päättää toisen puolesta millainen elämä on kattomisen arvoista ja mikä ei "nönnönnöö, sä et tule haluamaan elää."

Ja kummasti aika moni hankalista lähtökohdista tuleva haluaa katsoa filmin loppuun asti. Jopa tutkimuksen mukaan kehitysvammaisten palvelukodissa asuvat, oman mielipiteensä kertovat kehitysvammaiset ihmettelevät, että heidätkö olisi pitänyt abortoida.

Usko pois, kyllä se syrjäytyneen perheen vesa osaa isompana itsekin hirttonarun itselleen virittää. Jos haluaa, usein ei halua, koska elämä on kuitenkin kivaakin, vaikeuksista huolimatta.

Oksettavaa ajattelua. Hyi että. Ei mitään empatiakykyä eikä vastuuntuntoa sinulla.

Vierailija
606/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro toki mikä on miehiään?

Siinähän se luki jo: sutki ukko.

Myhäilee tietysti mielissään, kun on saanut hölmön höyrähtäneen suomalaisnaisen private of-girliksi :D Aivan megaluuseri tuo Kaisa. Ja ällöttävä tuo ukko.

Vierailija
607/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti ei ole murha. Jos olet asiasta eri mieltä, kannattaa hakeutua ammattiavun piiriin

Abortti on murha. Jos olet asiasta eri mieltä, kannattaa lukea Raamattua.

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima "

Entä jos toivottu raskaus muuttuu erinäisistä syistä äidille tai lapselle hengenvaaralliseksi ja abortti on ainoa vaihtoehto???? Mene hoitoon naisvihaajahullu

Eiköhän tämmöiseen tapaukseen moni suhtautuisi myötämielisesti. On hiukan eri asia, kuin että "ei vielä

Onhan se nyt eriasia jos tulee raiskauksesta raskaaksi kuin se, että levittelee vapaaehtoisesti jalkojaan, täysin tietoisena siitä että ehkäisy voi koska tahansa pettää

Selibaatti siis parisuhteisiin ja avioliittoihin. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
608/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tää vaikuttaa neidin bisneksiin?

Vierailija
609/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän päättämistä ei voi sokeroida itse keksityillä rituaaleilla.

Tämä kertoo ihmisen irrallisuudesta nykyaikana, ei ole minkäänlaista tukevaa pohjaa jalkojen alla.

Ja se kertoo myös, että aidot tunteet ovat kadoksissa, kun on koko elämä mennyt fiktion parissa,  amerikkalaisen draamafiktion ja some-elämä-fiktion. On vaikea tuntea aitoja tunteita, jos valehtelee itselleen.

Mikä paradoksi. Tämä nykyinen uusi podcasti hänellä "mieletön elämä" pohjautuu autenttisuuteen

Ihmisen on vaikea kokea autenttisia tunteita, jos hän valehtelee itselleen. Se että kertoo omasta elämästään, ei vielä takaa autenttisuutta.

Vierailija
610/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#606. 

Ai mullako ei empatiakykyä? Olen tehnyt vuosia lastensuojelutyötä huostaanotettujen kanssa ja yksikään kohtaamistani nuorista ei ole surmannut itseään, toki itsarintekijöitäkin on, mutta n.30-40 kohtaamastani nuoresta kaikki ovat aikuisina elossa. Tulevat iloisena halaamaan aikuisina, kun kohtaamme jossain.

Suurin osa syrjäytyneen perheen kasvateista päättää elää. 

Harmittaako? Sua varmaan harmittaa, että ihmisten elämänhalu on kuitenkin niin suurta.

On järjetöntä, että vauvan elämän katkaisu eli mur.ha kääritään johonkin jalouden ja rakastamisen kaapuun. Musta kirjoitetaan valkoiseksi.

Vierailija
611/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#606. 

Ai mullako ei empatiakykyä? Olen tehnyt vuosia lastensuojelutyötä huostaanotettujen kanssa ja yksikään kohtaamistani nuorista ei ole surmannut itseään, toki itsarintekijöitäkin on, mutta n.30-40 kohtaamastani nuoresta kaikki ovat aikuisina elossa. Tulevat iloisena halaamaan aikuisina, kun kohtaamme jossain.

Harmittaako? Sua varmaan harmittaa, että ihmisten elämänhalu on kuitenkin niin suurta.

On järjetöntä, että vauvan elämän katkaisu eli mur.ha kääritään johonkin jalouden ja rakastamisen kaapuun. Musta kirjoitetaan valkoiseksi.

Joo toistan sanomani, ällöttävää ajattelua. Hyvä kuitenkin, että teet lastensuojelutyötä, mutta toivottavasti et yritä käännyttää ketään nuoria reppanoita tyttöjä tuollaiseen ajatusmaailmaan. He ansaitsevat parempaa. 

Vierailija
612/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse vanhana naisasianaisena kauhuissasi siitä, millaisen vihatun hirviön olette onnistuneet feminismistä luomaan? Syntymättömän lapsen tuhoamisella mässäillään julkisesti. Voiko oikeastaan mitään tämän hirveämpää olla? 

Vierailija
613/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nykyajan ihminen kuvittelee et koko elämä on vain sellainen valmis paketti. Mihin on kadonnut se kasvaminen aiheen äärellä?? Ei lapseen voi koskaan olla valmis! Vaan ku se tulee nniin sä kasvat sen mukaan.

Niin kasvat, jos haluat sen lapsen, jatkat raskautta ja synnytät. Jos et halua lasta, teet abortin. Yksinkertaista. Pitää olla valmis haluamaan se lapsi ensin, nääs. 

Vierailija
614/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#606. 

Abortinvastustajat pähkinänkuoressa 🤢🤮

Vierailija
615/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#606. 

Joo toistan sanomani, ällöttävää ajattelua. Hyvä kuitenkin, että teet lastensuojelutyötä, mutta toivottavasti et yritä käännyttää ketään nuoria reppanoita tyttöjä tuollaiseen ajatusmaailmaan. He ansaitsevat parempaa. 

Miettikääpä teinityttöä, joka on tullut raskaaksi ja joku sossutantta aivopesee sitä olemaan tekemättä aborttia. Siinä meni tytön elämä sitten, varsinkin jos tyttö itse olisi abortin halunnut. 

Vierailija
616/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortista tehtyä some bisnestä.Niin voimaannuttavaa.Mihin unohtui aikuisen naisen itse hoitama ehkäisy.Kierukka tai pillerit.Sterlisastio muutaman vuoden kuluttua.Tuo mies pokaa uuden joka välittömästi raskaana ja baby pidetään.

Vierailija
617/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse vanhana naisasianaisena kauhuissasi siitä, millaisen vihatun hirviön olette onnistuneet feminismistä luomaan? Syntymättömän lapsen tuhoamisella mässäillään julkisesti. Voiko oikeastaan mitään tämän hirveämpää olla? 

Eihän tuo Kaisa mikään feministinen esikuva olekaan? Elelee jonkun 20 vuotta vanhemman juutalaismiehen palvelijana Losissa. 

Vierailija
618/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä teinityttöä, joka on tullut raskaaksi ja joku sossutantta aivopesee sitä olemaan tekemättä aborttia. Siinä meni tytön elämä sitten, varsinkin jos tyttö itse olisi abortin halunnut. 

Tuollaista valitettavasti tapahtuu, että teinin ympärillä olevat aikuiset painostavat jatkamaan raskautta. Tiedän omakohtaisesti yhden edelleen alaikäisen tytön, joka on saanut alaikäisenä teininä lapsen. Hän olisi halunnut abortin, mutta lähellä olevat aikuiset alkoivat aivopesemään ja olivat kommentoineet, että "mitä jos sinut olisi abortoitu?" ym. Painostusta.

Vierailija
619/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"37-v normi-ikä saada lapsia". Ymmärrät varmaan, miten hirvittävän paljon suuremmat riskit on 37-v synnyttäjällä verrattuna parikymppiseen. Valtava riski sekä äidille että lapselle. Esim. riski kehitysvammaisen tai autistisen lapsen syntymälle on huomattavasti suurempi, kun äiti on jo keski-ikäinen. 

Aivan totaalisen normaali ikä saada lapsia, eikä riskit mitkään _valtavat_ ole. Toki ne on kohonneet siitä, kun on parikymppinen.

Jatkuvasti ympärillä tuon ikäiset naiset synnyttää, ihan tavallinen ikähän tuo on saada vauvoja. Jos ihmiset eläisivät ilman ehkäisyä, niin tuon ikäisenä niitä vauvoja todellakin tulee vielä aivan normaalisti. 

Turha väittää, että keski-ikäisenä synnyttävä nainen olisi normaali tai toivottava tilanne. Kyllä siitä on luonnollisuus kaukana, ja sen vuoksi riskit ovat todella suuret. 30-vuotias alkaa olla jo vähän vanha ensisynnyttäjäksi, ja siitä eteenpäin riskit kasvavat eksponentiaalisesti jokaisen ikävuoden myötä. Tiedät tämän toki itsekin jos olet normaalijärjellä varustettu, en ymmärrä miksi haluat väittää päinvastaista. 

Vierailija
620/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Kaisa mikään feministinen esikuva olekaan? Elelee jonkun 20 vuotta vanhemman juutalaismiehen palvelijana Losissa. 

Losissa? Eikös ne ole ihan suomalaisia