Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti

Vierailija
14.05.2025 |

Kommentit (926)

Vierailija
581/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa naisessa psykoottisia viitteitä ?

Vierailija
582/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti ei ole murha. Jos olet asiasta eri mieltä, kannattaa hakeutua ammattiavun piiriin

Abortti on murha. Jos olet asiasta eri mieltä, kannattaa lukea Raamattua.

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima "

Entä jos toivottu raskaus muuttuu erinäisistä syistä äidille tai lapselle hengenvaaralliseksi ja abortti on ainoa vaihtoehto???? Mene hoitoon naisvihaajahullu

Eiköhän tämmöiseen tapaukseen moni suhtautuisi myötämielisesti. On hiukan eri asia, kuin että "ei vielä rakkaani, ei vielä"

Ei tuo esimerkki ei olekaan murha? Oletpa vähä-älyinen

En lukenut aiempaa lainausta, tarkoitin siis sitä, että terveyssyistä ei varmaan aborttia tuomittaisi? Pahoillani lukutaidottomuudestani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti ei ole murha. Jos olet asiasta eri mieltä, kannattaa hakeutua ammattiavun piiriin

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima "

Entä jos toivottu raskaus muuttuu erinäisistä syistä äidille tai lapselle hengenvaaralliseksi ja abortti on ainoa vaihtoehto???? Mene hoitoon naisvihaajahullu

Eiköhän tämmöiseen tapaukseen moni suhtautuisi myötämielisesti. On hiukan eri asia, kuin että "ei vielä rakkaani, ei vielä"

On, mutta jos murhaamalla sikiö voidaan pelastaa äidin henki niin silloin abortti on ok, muissa tapauksissa ei

Vierailija
584/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoin syy ikinä tehdä abortti. Jos ei halua lapsia, pitää käyttää ehkäisyä; pillerit ja kondomit vielä päälle. Eivät olleet varmastikaan käyttäneet kondomia kun noin kävi. 

Senhän voi tehdä vaikka ilman syytä.

Ymmärtääkös ihmiset täällä miten itsemääräämisoikeus toimii.

Ymmärrätkö sinä että on ihmisiä, joiden mielestä kaikki, mikä on sallittua laillisesti, ei kuitenkaan ole ok ja hyväksyttävää? Vaikka kuinka olisi "itsemääräämisoikeus"

Murha ei lakkaa olemasta murha sillä, että Suomen laki hyväksyy abortin (eli murhan) itsemääräämisoikeuden piiriin

Jep. On hyvin pelottavaa että elämme ajassa, jossa "se tuntui musta hyvälle" on moraalin mittapuu. Häh - kuka tahansa voi tuntea mitä tahansa, mutta se tunneko pitää nostaa jalustalle? 

Ihmisen tuntemukset nyt vaihtelevat kuin Suomen sää, mutta abortoija tekee lopullisen päätöksen siitä, jatkaako se lapsi hänen sisällään keskimäärin 80-90-vuotisen elämän ERILLiSENÄ YKSILÖNÄ, saako toteuttaa itseään ja vaikuttaa itse elämäänsä, vai ei. Se on totuus, joka ei pala tulessakaan.

Jep tämä. Lapsen saaminen on juuri noin iso asia - sieltä tulee ihan oikea ihminen, joka voi elää vaikka 100 vuotta tällä pallolla, ja hänestä voi lähteä taas uusia sukulinjoja.

Siksikin on välillä kaduttanut, etten itse tehnyt aborttia. Joskus se olisi todellakin paras vaihtoehto. Kyse on niin isosta asiasta, jos tänne jonkun synnyttää. 

Vierailija
585/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tuota Israel-hulluutta joka ketjuun tunkea? Meni taas heti maku muihin keskustelijoihin kun näki, mitä porukkaa täällä on.

Tämä oli vastaus sille, joka valitti, että kristillinen sukunsa on konfliktissa Israelin eikä gazalaisten puolella. Halusin vain tuoda esiin ne pointit, miksi moni kristitty on nimenomaan Israelin puolella eikä ole ottanut palestiinalaisten puolta. Jos sinulta meni nyt maku niin ei voi mitään, voi siirtyä muihin keskusteluihin.

minua ei kiinnosta sinun pointtisi, eikä se onko joku milläkin puolella, vaan puhuin skenaariosta, että miksi vingutaan yhden someihmisen tekemän abortin perään, mutta ei vinguta maailmalla _otien _appamien lasten perään. israel ja gaza tuli esimerkkinä vain siksi, että joku muu otti ne jo esille, joten jatkoin aiheessta havainnollistavana esimerkkinä. Ihan kärpäsen paska meressä oikeasti joku somettajan tekemä abortti, kun sikiö ei ollut vielä edes kehittynyt loppuun ja syntynyt versus sitten joku jo tänne syntyt lapsi, joka joutuu kärsimään hirveyksiä hirveiden ihmisten, aikuisten, valtionjohtaien toimien vuoksi ja niiden perään ei itketä eikä paruta sitten netissä noiden hartaiden kristittyjen toimesta, johon viittasin. Ihan silkkaa tekopyhyyttä sellainen.

somettaja varmasti osasi itse tietää mikä ratkaisu on juuri hänen ja parisuhteen kannalta oikea ja sitä pitää kaikkien kunnoittaa. Se oli hänen ratkaisunsa ja hänellä oli oikeu se tehdä. jokainen voi sitten olla hekilökohtaisesti mitä mietlä tahansa abortista, mutta pitää kyetä antamaan kaikille oma vapaus valita oman raskautensa suhteen, että jatkaako sitä vai keskeyttääkö.

Vierailija
586/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naisvihaajia kiukuttaa naisten oikeus aborttiin. Meitä naisia ei voi kuitenkaan Suomessa estää tekemästä aborttia :)

Vierailija
587/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"37-v normi-ikä saada lapsia". Ymmärrät varmaan, miten hirvittävän paljon suuremmat riskit on 37-v synnyttäjällä verrattuna parikymppiseen. Valtava riski sekä äidille että lapselle. Esim. riski kehitysvammaisen tai autistisen lapsen syntymälle on huomattavasti suurempi, kun äiti on jo keski-ikäinen. 

Vierailija
588/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytyspakottajien mielestä kyseessä on m urha vain silloin, kun nainen on vapaaehtoisesti suostunut seksiin, niinpä naista täytyy siitä pakkosynnytyksellä rangaista, tottakai. Kyse on naisten kontrolloinnista, ei mistään muusta. Eri

Vierailija
589/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen harrastaa seksiä, niin hänen tulee aina olla valmis siihen, että sen seurauksena syntyy lapsi. Vaikka olisi käyttänyt ehkäisyä. Tämä on tosiasia, joka kaikilta nykyajan ihmisltä unohtuu, kun on niin helppo hakea apteekista pilleri jolla voi lopettaa alkaneen raskauden.  Jos ihminen nykyaikana tulee ylipäätään raskaaksi, niin kyllä kannattaisi ottaa se lapsi vastaan, koska on niin vaikea monilla saada lasta aikaan. Myöhemmin ei välttämättä onnistu enää. Aivan järjettömiä syitä abortin tekoon olivat nämä tässä mainitut.

He haluavat elää sellaista elämää kuin haluavat ja nauttia siitä ilman lapsia juuri nyt. Ehkä haluavat lapsia joskus tulevaisuudessa, ehkä eivät. Mutta elämä on nyt ja he haluavat nauttia siitä ja siihen ei lapsi nyt sopinut eikä kuulunut. Ei ole olemassa järjetöntä syytä abortin tekoon. 

Järjettömyys tuntuu olevan nykyään muotia, tämä Kaisa on siitä hyvä esimerkki

Vierailija
590/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpidolla on seurauksensa.

Jos mä iloisesti kännissä tönäisen jonkun kumoon ja tämä saa aivotärähdyksen, vastaan siitä.

Jos mun hilpeä kruisailuni moottoripyörällä tap.paa kyydissäni olijan, mä joudun vastuuseen.

Jos en vaadi lapselleni kypärää ja annan hänen laskea pyörällä jyrkkää rinnettä alas ja niskat nurin, joudun vastuuseen.

Jos mä harrastan seksiä enkä tajua että hups tästä voi tulla vauvan=uusi ihmiselämä alulle, vastaan siitä ja pidän lapsen.

Vierailija
591/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se abortin puolustelu.

Vierailija
592/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tu

Onhan se nyt eriasia jos tulee raiskauksesta raskaaksi kuin se, että levittelee vapaaehtoisesti jalkojaan, täysin tietoisena siitä että ehkäisy voi koska tahansa pettää

Vierailija
593/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nykyajan ihminen kuvittelee et koko elämä on vain sellainen valmis paketti. Mihin on kadonnut se kasvaminen aiheen äärellä?? Ei lapseen voi koskaan olla valmis! Vaan ku se tulee nniin sä kasvat sen mukaan.

Vierailija
594/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä iloisesti kännissä tönäisen jonkun kumoon ja tämä saa aivotärähdyksen, vastaan siitä.

Jos mun hilpeä kruisailuni moottoripyörällä tap.paa kyydissäni olijan, mä joudun vastuuseen.

Jos en vaadi lapselleni kypärää ja annan hänen laskea pyörällä jyrkkää rinnettä alas ja niskat nurin, joudun vastuuseen.

Jos mä harrastan seksiä enkä tajua että hups tästä voi tulla vauvan=uusi ihmiselämä alulle, vastaan siitä ja pidän lapsen.

Sepä kiva sitä lasta kohtaan! Itsekin tunnen yhden naisen joka ajatteli noin: hän kantaa VASTUUN, kun pitää lapsen jota ei halua. 

Nykyään naisella menee huonosti, ei asu lapsensa kanssa, lapsella traumat jne. 

Vierailija
595/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisvihaajia kiukuttaa naisten oikeus aborttiin. Meitä naisia ei voi kuitenkaan Suomessa estää tekemästä aborttia :)

Niin, vielä. Mutta asiat voivat Suomessakin muuttua...Meni se aborttikielto läpi Usassakin monessa osavaltiossa, vaikka ei pitänyt olla mahdollista

Vierailija
596/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä kultapieni saa pimppaa edes prostituoidulta

Vierailija
597/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites siinä tapauksessa, jos tulee raiskauksesta raskaaksi? Pakotetaanko kenties raiskaaja pitämään ei-toivottu lapsi kun äiti ei sitä halua?

Vierailija
598/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei keskeytä alfamiehen jälkeläisiä mistään hinnasta. Vain betamiehen lapsi lentää roskiin. 

Vierailija
599/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"37-v normi-ikä saada lapsia". Ymmärrät varmaan, miten hirvittävän paljon suuremmat riskit on 37-v synnyttäjällä verrattuna parikymppiseen. Valtava riski sekä äidille että lapselle. Esim. riski kehitysvammaisen tai autistisen lapsen syntymälle on huomattavasti suurempi, kun äiti on jo keski-ikäinen. 

Aivan totaalisen normaali ikä saada lapsia, eikä riskit mitkään _valtavat_ ole. Toki ne on kohonneet siitä, kun on parikymppinen.

Jatkuvasti ympärillä tuon ikäiset naiset synnyttää, ihan tavallinen ikähän tuo on saada vauvoja. Jos ihmiset eläisivät ilman ehkäisyä, niin tuon ikäisenä niitä vauvoja todellakin tulee vielä aivan normaalisti. 

Vierailija
600/926 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vielä. Mutta asiat voivat Suomessakin muuttua...Meni se aborttikielto läpi Usassakin monessa osavaltiossa, vaikka ei pitänyt olla mahdollista

Usa onkin kehitysmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän