Kaisa Merelä ja romantisoitu abortti
Aika härskiä..
Kommentit (926)
No onhan toi nyt ihan helvetin sairas juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei no minä tunnen sen verran hyviä tyyppejä, etten ikinä haluaisi syntyä tuollaiselle. Jokainen lapsi ansaitsee hyvän kodin, ja nyt tarkoitan nimenomaan henkistä lämpöä ja aikuisten kykyä asettua toisen asemaan, ajatella laajemmin, ajatella ylipäätään ympäristöä, luontoa, muita ihmisiä ja muitakin kuin itseään.
Lämpöähän tuolla piisaa, sen takia se hedelmöityskin tapahtui.
Kannattaa varoa mitä kirouksia ja rumuuksia toisille langettelee, niillä on tapana osua omaan nilkkaan.
Kommentissani ei ollut mitään rumaa eikä hirviömäistä, älä jaksa taas dramatisoida. Itse tuo tyyppi sanoi, että haluaa olla rakastaja eikä halua uhrata itsestään äitiydelle, joten todella hyvähän se on, että teki abortin. Ja tosiaan googletuksen perusteella ei mitään pahaa, mutta _minun näkökulmastani_ kukapa tuolle haluaisi syntyä (tiedostaa sen varmaan itsekin, joten hyvä päätös)
Ei äitiys ole kaikille sopivaa. Eikä isyys.
Mistä helkutin portaaleista tämä puhuu niissä kommenteissa? Että tämä oli portaali jonka läpi hänen piti mennä? Onko tällä kenties jonkinlaista mentaaliongelmaa taustalla?
Siis luuleeko tämä Kaisa että tuo 47-vuotias mies pitää häntä tosi rakkautena, jonka kanssa hän aikoo perustaa perheen?!
Ihan vielä ei ole valmis siihen mutta joskus myöhemmin. Ihan varmaan. Sori nyt mutta mies haluaa abortin koska ei halua lasta eikä halua maksaa elareita... Nainen uskoo että tässä sitä panostetaan "tosi rakkauteen".
Mies ei ikinä tule haluamaan vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000011233880.html
orgasmi abortista ja alkio tulitikkurasiassa pakkaseen. Joo, tosi voimaannuttavaa ja fiksua. Todella, todella groteskia menoa tällä someääliöllä
Sain orgasmin samalla kun pyllersin yhteisen alkiomme stidiaskiin rakentamamme alttarin vierellä mieheni kanssa. Laitoin sen pakkaseen kalapuikkojen ja viimevuotisten mustikoiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen voimaantumista 2020-luvulla: ihaillaan syntymättömän lapsensa tuhoamisella kerskailevaa naista sekä naista, joka revittelee pers**tään Euroviisuissa. Ei ihme, että naisten arvostus varsinkin nuorten miesten keskuudessa on laskemaan päin. Ihan syystä.
Ehkäpä tarkoituksena ei ole miellyttää miehiä. Oletko sellaista tullut ajatelleeksi?
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, miten todellisuudesta vieraantuneita voivat 29- ja 47-vuotias ihminen olla. Ei vielä, just joo. Ei varmaan saisi toivoa kenellekään hedelmällisyysongelmia tulevaisuuteen, mutta vaikeaa olisi olla pahoillaan, jos tällainen pari sellaisia kohtaisi.
Kommenteissa hehkuttaa, että cant wait to do it some day with my man, ja on valinnut puolisokseen pappaikäisen. Ehkä tämä on sitten lähempänä kuuttakymmentä valmis perheen perustamiseen, mutta fakta on se, että siittiöiden laatu huononee vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei no minä tunnen sen verran hyviä tyyppejä, etten ikinä haluaisi syntyä tuollaiselle. Jokainen lapsi ansaitsee hyvän kodin, ja nyt tarkoitan nimenomaan henkistä lämpöä ja aikuisten kykyä asettua toisen asemaan, ajatella laajemmin, ajatella ylipäätään ympäristöä, luontoa, muita ihmisiä ja muitakin kuin itseään.
Lämpöähän tuolla piisaa, sen takia se hedelmöityskin tapahtui.
Kannattaa varoa mitä kirouksia ja rumuuksia toisille langettelee, niillä on tapana osua omaan nilkkaan.
Kommentissani ei ollut mitään rumaa eikä hirviömäistä, älä jaksa taas dramatisoida. Itse tuo tyyppi sanoi, että haluaa olla rakastaja eikä halua uhrata itsestään äitiydelle, joten todella hyvähän se on, että teki abortin. Ja tosiaan googletuksen perusteella ei mitään pahaa, mutta _minun näkökulma
Kyllä se on todella hirviömäistä toivoa toiselle lapsettomuutta ja mahdollisten lasten inhoa äitiään kohtaan. Sanoisin että 8/10, on niin pahempiakin kuultu, mutta erittäin, erittäin alhaista silti.
Kaikilla on oikeus perustaa perhe. Ihan kaikilla. Se kuuluu ihmisioikeuksiin. Siinä sinulle vähän vinkkiä miltä näyttää kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä että päätyivät aborttiin jos eivät halunneet lasta tai vanhemmiksi tai kokeneet olevansa valmiita.
On, olen samaa mieltä. Mutta miksi tämäkin asia täytyy kertoa julkisesti julistaen?
Siksi että naiset voimaantuisivat abortoimaan lapsiaan hymyssä suin omatunnon soimaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sen tuoreimman instajulkaisun toisen kuvan teksti on s a i r a s. Yksinkertaisesti.
Ja mun mielestä myös se kuva, jossa miehen käsi oli sen akan haarojen välissä, oli oksettava. Että uutta alkiota vaan tulille. Hyi perkele mikä parikunta!
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset eivät ilmeisesti ole ehkäisystä kuulleet.
Maailma olisi parempi kun ei olisi olemassa mitään keinoja ehkäistä tai abortoida. Ihmiset ottaisivat vastuun teoistaan eivätkä jakelisi persettä miten sattuu.
Minun puolestani voidaan ehdottomasti kokeilla seksitöntä maailmaa, ei tunnu missään.
T nainen
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen voimaantumista 2020-luvulla: ihaillaan syntymättömän lapsensa tuhoamisella kerskailevaa naista sekä naista, joka revittelee pers**tään Euroviisuissa. Ei ihme, että naisten arvostus varsinkin nuorten miesten keskuudessa on laskemaan päin. Ihan syystä.
Luuletko ihan tosissasi että enemmistö naisista kannustaa häntä tässä? Hänellä on oma "henkistynyt, valaistunut ja portaalimaailmassa" elävä seuraajajukkonsa joka hurraa. Ja abortti- ja kuukautisverellä he tekevät kasvomaalauksia ja nostavat kädet ilmaan huojumaan hurmoksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, miten todellisuudesta vieraantuneita voivat 29- ja 47-vuotias ihminen olla. Ei vielä, just joo. Ei varmaan saisi toivoa kenellekään hedelmällisyysongelmia tulevaisuuteen, mutta vaikeaa olisi olla pahoillaan, jos tällainen pari sellaisia kohtaisi.
Kommenteissa hehkuttaa, että cant wait to do it some day with my man, ja on valinnut puolisokseen pappaikäisen. Ehkä tämä on sitten lähempänä kuuttakymmentä valmis perheen perustamiseen, mutta fakta on se, että siittiöiden laatu huononee vuosi vuodelta.
Eivät ole naimisissa, ei ole "puoliso".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä että päätyivät aborttiin jos eivät halunneet lasta tai vanhemmiksi tai kokeneet olevansa valmiita.
On, olen samaa mieltä. Mutta miksi tämäkin asia täytyy kertoa julkisesti julistaen?
Siksi että naiset voimaantuisivat abortoimaan lapsiaan hymyssä suin omatunnon soimaamatta.
Se on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
He olivat tunteneet vasta 4 kuukautta. Siinä ajassa ei opi tuntemaan toista niin, että tietäisi kannattaako sen ihmisen kanssa hankkia yhteinen lapsi, se lapsi kun on ns ikuinen sitoutuminen, myös siihen kumppaniin jollain tapaa. Vaikka eroaisi, harvoin siitä toisesta vanhemmasta koskaan pääsee täysin eroon.
4kk on vasta tapailua ja ensihuumaa, se totuus toisesta voi paljastua vasta vuosienkin yhdessäolon päästä. Fiksu nainen, kun tajusi käyttää järkeään eikä antaa uusien tunteiden viedä.
Jos olisi jatkanut raskautta ja pari eroaisi pian synnytyksen jälkeen tai jo raskausaikana, niin sitten naista haukuttaisiin vastuuttomaksi kun teki lapsen niin uuden ja tuntemattoman kumppanin kanssa. Eikös sitä sanota, että naisten pitää valita paremmin....etteivät päädy esim yksinhuoltajiksi. Teit niin tai näin, aina väärinpäin....
Vierailija kirjoitti:
Siis luuleeko tämä Kaisa että tuo 47-vuotias mies pitää häntä tosi rakkautena, jonka kanssa hän aikoo perustaa perheen?!
Ihan vielä ei ole valmis siihen mutta joskus myöhemmin. Ihan varmaan. Sori nyt mutta mies haluaa abortin koska ei halua lasta eikä halua maksaa elareita... Nainen uskoo että tässä sitä panostetaan "tosi rakkauteen".
Mies ei ikinä tule haluamaan vakavaa suhdetta.
Joo mietin samaa, että jos 47v mies on fine abortin kanssa (vaikka suhde olisikin aivan tuore), niin joko mies ei halua ikinä lasta TAI ei näe tuota naista lapsensa äitinä - ei nyt, eikä koskaan.
Mutta siis eihän me voida tietää, jos tuo Kaisa itse nimenomaan ajattelisi, ettei hän ehkä halua koskaan lasta, tai ei ehkä ainakaan tuon miehen kanssa. Eli siinä tapauksessa tuota Kaisaa ei pitäisikään häiritä se, ettei tuo mieskään halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi antaa lapsi adoptioon jos ei kerran halua lasta? Miksi se pitää tappaa?
Miksi pitäisi kärsiä 9kk raskautta, synnytys ja kakkki sen jälkeiset komplikaatiot, jos ei halua lasta?
Abortissa ei myöskään "tapeta lasta" vaan poistetaan hedelmöittynyt alkio, joka näyttää räkäklimpiltä.
Korjaan, kyseessä ei useimmiten ole edes alkio, vaan hedelmöittynyt munasolu.
Hedelmöittynyttä munasolua ei voi abortoida. Vasta kohdussa oleva alkio voidaan. Se alkio ei näytä räkäklimpiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tuoreimman instajulkaisun toisen kuvan teksti on s a i r a s. Yksinkertaisesti.
Ja mun mielestä myös se kuva, jossa miehen käsi oli sen akan haarojen välissä, oli oksettava. Että uutta alkiota vaan tulille. Hyi perkele mikä parikunta!
Joillakin on ilmeisesti hankaluuksia käsittää naisen hedelmällisyyttä.
Tämäkö se kristinuskon ydinajatus on? Kieltää naisen seksuaalisuus?
Juuri tässäkin ketjussa esiin nousevien tuomitsevien näkemysten vuoksi, on ERITTÄIN tärkeää tuoda enemmän esille asian toinenkin puoli. Abortti on laillista, terveydenhuolloin toimenpide,ei hävettävää. Häpeää viljellään jo aivan tarpeeksi. Jos vastustat aborttia,älä tee sitä. Saat itse valita. Kiitos Kaisa,että toit julkiseksi oman kokemuksesi! Se poistaa abortin stigmaa.