Sanokaa mitä sanotte mutta meidän vauvan nimeksi
tulee CEESIA AMANDA. Olen kauan jo tykännyt tästä nimestä ja nyt saan sen laittaa. =)
Mielipiteitä saa antaa. Mutta nimi ei tule muuttumaan. =)
Kommentit (49)
Ja antaa vanhemmista tietyn kuvan, samanlaisen kuin niistä joiden lapset on Nico, Mico, Janica ja Jessica...
Mutta lapsi on teidän, antakaa sille ruma nimi jos haluatte.
Vierailija:
taas takajaloilleen. =) Lapsi on meidän, ei teidän. Ja me se nimi päätetään ja lapsesta tulee Ceesia.Eipä siinä ole yhtään sen enempäää tankkaamista kuin Caritassa, Jessicassa, Nicossa... Pitäähän nekin sanoo et c:llä.
ketjua, että näkevät minkälainen ääliö olet todellisuudessa :DDDD. Jos siis yrität muuta esittää irl. Saavat sitten nauraa sulle :D.
Mutta siinäpä sitten selitätte, miten lausutaan, ja että kirjoitetaan ceellä ja kahdella eellä (eikä Cesia). Varautukaa siihenkin, että papereissa nimi usein lukee väärin, ja esim. lääkärissä huudetaan Seesia Möttönen-Lötjöstä.
minusta tuo Ceesia on hieno ja kaunis nimi. Jos Carita lausutaan Karita, niin miksei Ceesiaa lausuttaisi Keesia...? Ihmettelen...
Amanda on minusta vähän kulunut nimi, anteeksi siitä, mutta pidän todella tuosta Ceesiasta. Kaunis ja persoonallinen nimi, ap. Onnea!
lähelläkään suomalaista. Joten ei ole pelkoa että möttösiä huudetaan. ap
Ceesia meille tulee, ei voi mitään. =)
Vierailija:
tulee CEESIA AMANDA. Olen kauan jo tykännyt tästä nimestä ja nyt saan sen laittaa. =)Mielipiteitä saa antaa. Mutta nimi ei tule muuttumaan. =)
Vierailija:
Mielipiteitä saa antaa. Mutta nimi ei tule muuttumaan. =)
Vierailija:
minusta tuo Ceesia on hieno ja kaunis nimi. Jos Carita lausutaan Karita, niin miksei Ceesiaa lausuttaisi Keesia...? Ihmettelen...
Vierailija:
esim. lääkärissä huudetaan Seesia Möttönen-Lötjöstä.
ja kuten sanoin, en aio antaa periksi ja vaihtaa nimeä. Mielipiteitä on mukava kuulla, oli ne sitte negatiivisia tai positiivisia. Minusta me saadaan päättää lapsen nimi, ei av- mammat. Jokaisella on oma makunsa ja minulla on tämmöinen. =)
tän että kaikki saa ihailla sun krhöm, tervettä itsetuntoasi ;).
Mutta päättämäsi nimi on perseestä.
KEESIA mieluummin
mutta kaikki meistä ei ala huutelemaan nimeä julkisella keskustelupalstalla ennen ristiäisiä, ainakaan noin nololla asenteella kuin sinä, ap (sanokaa mitä sanotte, mutta... seliseli... mutku... )
Vierailija:
Minusta me saadaan päättää lapsen nimi, ei av- mammat. Jokaisella on oma makunsa ja minulla on tämmöinen. =)
paikallisessa lehdessä kylläkin. Mut nyt on mentävä. ap =)
Olen tosin samaa mieltä kuin joku aiempi vastaaja, että Amanda on vähän kulunut, mutta Ceesia etu- ja kutsumanimenä on minustakin kaunis.
Vierailija:
paikallisessa lehdessä kylläkin. Mut nyt on mentävä. ap =)
Kiva kun jatkossa joku googlettaa sun lapsen nimen, joskus ties kuinka monen vuoden päästä ja saa tän ketjun naamalleen. Hävettäiskö ap yhtään, jos anoppisi lukee tän?
Älä ny sure 6, kyllä kaikki tietää pelin nimen kun ap:n tyyli on tuo, ap kaikkista parhaiten.
Sun lapsesi joutuu koulussakin selittämään jokaiselle uudelle opettajalle erikseen, että nimi lausutaan eri tavalla kuin kirjoitetaan.