Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

o*o*o* SyyskuunSissien tiistain turinat : )

20.03.2007 |

Huomenta kaikille!

Eilinen pino löytyy: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9870429&p=1&tmode=1&smode…

----------------------------------------------------------------------

Mulla on tänään neuvolalääkäri. En odota sitä mitenkään innolla, viime viikolla kuunneltiin sydänäänet lekurissa, kun menin sinne muista syistä. Hyvähän se on tietää miten tuolla alhaalla asiat on, mutta jotenkin ei vaan inspaa. Mieslääkäri ONNEKSI on! Se helpottaa edes hitusen. Taidetaan päästä nopsaan sieltä pois. Seuraavaa ultraa joka on 24.4. sen sijaan odotan jo kuin kuuta nousevaa. . .

Viime yö meni valvoen. Keskimmäinen oksenteli ja piti sitten laittaa hälle peti lattialle, että pääsee nopeasti vessaan. Jää tänään kotiin lepäämään. Itse menen kurssille. Voi miten toivoisinkaan sen poikivan opiskelupaikan. . .

Oma olo siis ihan ok. Pisutulehdus vaivaa, mutta antibiootit toivottavasti nyt purevat ettei tarvitsisi mitään tehdä. Lääkäri ehdotteli jo estolääkitystä raskauden ajaksi. . Ei olisi kiva. . .

Mukavaa päivää kaikille!

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 16+2

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoko ne että millä viikoilla voidaan asian eteen tehdäkin jotain?! Eiks ne joskus vastaavassa tilanteessa laita niitä lankoja pitämään kohdunsuuta kiinni..?

Vierailija
22/23 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydestä sydämestä toivon että pikkuinen pysyy kyydissä! Ja kovasti myötätuntoa sulle lepoon ja huoliin. Arvaa mikä on mun kuta kuinkin tehokkain keino riistää ajatukset melkein mistä tahansa? Diana Gabaldonin kirjat! :)

Dumle kyseli maidosta, heh. Kyllä vain löytyy sitä litkua täälläkin. Varmaan vaikuttaa mulla sekin kun edellisestä vauvasta on niin lyhyt aika. Mutta kuiteski, pari kertaa oon huomannu että suihkun jälkeen vähän tihkuu, ja joskus on yöpaidassa pikku läiskät. Viimeks kävi niin, että juotin esikoiselle pullosta aamuyöllä maitoa, ja se rinta johon poika nojasi, valutti sitten yöpaidan märäksi... äääk. En olis kaivannu tuota hommaa vielä! Viime raskauden aikana mulla kastui monet kerrat lakanat rintamuksen tasolta. Ja sitä maitoa kyllä riitti sitten vauvalle ja yli tarpeenkin. Jotain positiivista sentään.

Nyt meen kattomaan mikä on pikkumiehellä hätänä tuolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa kuin dumle mietti että milloin jotain voi tehdä asialle?

Nyt vain toivon että kaikki menee hyvin teillä.Koittakaa jaksaa!!!